Onko tämä

palsta 50+

tarkoitettu vain jollekin vakioporukalle? Tarkoitan, eikö uusilla ole täällä mitään asiaa? Olen huomannut, että lähes kaikki viestit mitä kirjoitan, vaikka kuinka asiallisesti ja ystävällisesti, niin ne poistetaan. Kuitenkin saattaa olla aivan outoja juttuja vaikka kuinka paljon, eikä niitä poisteta. Emmekö ole tervetulleita joukkoon?

32

2438

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kenelle on

tarkoitettu, mutta nyt ainakin joku kusipää viettää vappua ketjuissa ja etuajassa. Palstoja on vaikka millä mitalla jotka on valvottuja, vaihda palstaa.

• ollu hauska

samanikäisten kanssa vaihdella ajatuksia, mutta ehkä olet oikeassa. Kiitos neuvosta.

• ollu hauska kirjoitti:

samanikäisten kanssa vaihdella ajatuksia, mutta ehkä olet oikeassa. Kiitos neuvosta.

yks aloitus.Ihmettelin? Mutta ei se ollut tärkeää,yhtä rättikauppaa vaan, mitä usein on täällä;)

• useinkaan
        ollu hauska kirjoitti:

kovin viisaita ketjuja löydä, ja tahti pahenemassa. Sefu nukkuu! Kun lukee näitä, ei voi kun ällistellä. Ongelmaista sakkia suurelta osin ja osa häiriköi päivät pitkät, aamulla aloitetaan ja yöhön asti lätistään.

• ollu hauska kirjoitti:

Joku kaemmin ollut lähtee. Ei täällä mitään sen kummempaa vaki-porukkaa luultavasti ole. En tiedä mihin olet kirjoitellut, mutta ei minun viestejäni ole poistettu muutoin, kun on poistettu koko viestiketju. Ota jonkinlainen nimmari ja jatka kirjoittamista, näin tulee aina uutta ilmettä. Nyt on vähän oudon näköistä, mutta kyllä se tasaantuu, kun aikaa kuluu.

• ujo ja kaunis nainen
        k-kotton kirjoitti:

Joku kaemmin ollut lähtee. Ei täällä mitään sen kummempaa vaki-porukkaa luultavasti ole. En tiedä mihin olet kirjoitellut, mutta ei minun viestejäni ole poistettu muutoin, kun on poistettu koko viestiketju. Ota jonkinlainen nimmari ja jatka kirjoittamista, näin tulee aina uutta ilmettä. Nyt on vähän oudon näköistä, mutta kyllä se tasaantuu, kun aikaa kuluu.

minä ainaki mietin. Pelottaa ottaa joku nimimerkki.

• ujo ja rikas nainen
        k-kotton kirjoitti:

minä ainaki mietin. Pelottaa ottaa joku nimimerkki. Jos, joku vaikka luulee sitten että, minulla on pankkitililläni paljonkin rahaa. Onko pakko kertoa? Vähä epätietoinen olen? Voisiko joku täällä pidempää kirjoitellut niin kertoa?

• ujo ja rikas nainen kirjoitti:

minä ainaki mietin. Pelottaa ottaa joku nimimerkki. Jos, joku vaikka luulee sitten että, minulla on pankkitililläni paljonkin rahaa. Onko pakko kertoa? Vähä epätietoinen olen? Voisiko joku täällä pidempää kirjoitellut niin kertoa?

mitä kenenkään rahavarat kuuluu palstalle sen kummemmin kun muille livessäkään, ne on sellaisia asioita, jotka on paras pitää omana tietonaan. Jos on noin paljon epätietoisuutta on kyllä pras kun ei ota nikkiä aivan heti, tulee vain turhaa mielipahaa.

• satunnainen vierailija
        k-kotton kirjoitti:

mitä kenenkään rahavarat kuuluu palstalle sen kummemmin kun muille livessäkään, ne on sellaisia asioita, jotka on paras pitää omana tietonaan. Jos on noin paljon epätietoisuutta on kyllä pras kun ei ota nikkiä aivan heti, tulee vain turhaa mielipahaa.

Joskus tunnelma houkuttelee leikkimään. Ettei toi kaunis ja rohkea olis yks mun tuttuni, joka veistelee kaiken, mitä eteensä saa.

• satunnainen vierailija kirjoitti:

Joskus tunnelma houkuttelee leikkimään. Ettei toi kaunis ja rohkea olis yks mun tuttuni, joka veistelee kaiken, mitä eteensä saa.

esittämästä itseään hölmömpänä kun on. Jos kerran siitä nautintoa saa, se hänelle suotakoon. Ei muuten ole huvit kovin kalliit. Pelleilyä tai ei, ei nuo ohjeet suohon vie.

• rahat tiskiin
        ujo ja rikas nainen kirjoitti:

Huutojen alaraja on sitten miljoona, se nimimerkki näkyy olevan jo käytössä.

• Heikunkeikku

Tässä tulin sulkemaan konetta ja kuinkas ollakaan, sormeni "toivat" minut tälle palstalle. Vastaan tähän viestiisi, kun kerran aloituksesi luin. Tervetuloa palstalle :) On todella mukavaa jos tänne tulee uusia ihmisiä. Minä ainakin toivoisin, että tänne tulisi uutta "verta" lisäksi. En nyt ole huomannut, että mitään olisi poistettu, mutta välillä minäkin kyllä oon tasapökkää hypellyt, kun sellaisia ketjuja on hävinnyt, joissa on ollut ihan mukavaa ja piristävää huulenheittoa. Minä oon tuumaillut niin, että kirjoittelen mitä kirjoittelen ja vastailen niille, joille haluan. Elikkä jos kovasti äityy epäasialliseksi jutut, niin jättää ne vaan väliin. Säästyy siten oma mieliala pirteänä, eikä ala hermostumaan sellaisesta, joka loppujen lopuksi ei ole sen arvoista. Kysyit: "Emmekö ole tervetulleita joukkoon?" Vastaan: Kyllä, olette Tervetulleita joukkoon.

• Pirre*

Kuinka voi vastata "ei kellekään", pitää profiloitua, en tarkoita kirjautumista, vaan jos käyttää aina samaa nimimerkkiä tunnistaa ihmisen kenen kanssa on tekemisissä. Jos tarkoitit tätä, ettei esim. Sinulle vastata tuolla keskusteluissa, - harvoin tulee vastattua ns. lauseen pätkälle.

• puukukko

Tämä tosiaan sefujen"suosiollinen palsta ja niitten ketkä haluaa olla esillä ja vastailla joka typerään juttuun.

• il.lal.la

mielestäni asiallisen mielipiteeni, omalla nimmarillani ja ... hupsis, se poistettiin? Kysynkin nyt ... Miksi?

• satunnainen vierailija

mistä 50 ikäisenä kuuluu keskutella. Umpitylsähän tämä palsta on, enkä jaksa innostua tällaisesta. Kommenttisi saattaisivat lisätä palstan kiinnostavuutta. En tiedä, kun en ole perillä siitä, mitä täältä on poistettu.

• il.lal.la

" Käyn täällä harvoin, yleensä vain luen. Mielenkiintoisia aloituksia ja mielenkiintoisia vastauksia. Jatkakaa, Hyvää yötä kaikille!" Tällainen oli kommenttini ja se poistettiin. Oliko tämä sitten sopimaton kannanotto, en vain ymmärrä, ei tässä ketään loukattu. :(

• satunnainen vierailija
        il.lal.la kirjoitti:

" Käyn täällä harvoin, yleensä vain luen. Mielenkiintoisia aloituksia ja mielenkiintoisia vastauksia. Jatkakaa, Hyvää yötä kaikille!" Tällainen oli kommenttini ja se poistettiin. Oliko tämä sitten sopimaton kannanotto, en vain ymmärrä, ei tässä ketään loukattu. :(

Jospa täällä toteutetaan kaikki poistopyynnöt ilman harkintaa tai tarkistusta. Muillakin Suomi24:n palstoilla on esitetty epäilyjä vastaavasta. Oli miten oli, mutta se, joka pyytää leppoisan jutustelun poistoa, on ainakin tosi outo ihminen. Jonkun kuppikunnan tunkkainen kontrollifriikkikö on asialla?

• satunnainen vierailija
        il.lal.la kirjoitti:

"Oliko tämä sitten sopimaton kannanotto, en vain ymmärrä, ei tässä ketään loukattu. :( " Se, että tulit palstalle positiivisella mielellä, voi herättää kateutta niissä, joiden elämään sen kaltaiset fiilikset eivät kuulu. Saatoit siis syyllistyä positiivisuudella rehvasteluun ja kateuden herättämiseen. Hyi sinua! Toinen vaihtoehto on se, että joku arveli sinun harjoittaneen ironiaa hapannaamoja kohtaan.

• il.lal.la
        satunnainen vierailija kirjoitti:

"Oliko tämä sitten sopimaton kannanotto, en vain ymmärrä, ei tässä ketään loukattu. :( " Se, että tulit palstalle positiivisella mielellä, voi herättää kateutta niissä, joiden elämään sen kaltaiset fiilikset eivät kuulu. Saatoit siis syyllistyä positiivisuudella rehvasteluun ja kateuden herättämiseen. Hyi sinua! Toinen vaihtoehto on se, että joku arveli sinun harjoittaneen ironiaa hapannaamoja kohtaan.

Niin, hyi minua ! En ymmärrä palstan henkeä,koska kirjoitan harvoin enkä " tunne " ketään . Tämän jälkeen en sitäkään vähää. Tämäkin varmasti poistetaan .

• satunnainen vierailija
        il.lal.la kirjoitti:

Niin, hyi minua ! En ymmärrä palstan henkeä,koska kirjoitan harvoin enkä " tunne " ketään . Tämän jälkeen en sitäkään vähää. Tämäkin varmasti poistetaan .

Minä ainakin kirjoitin omat kommenttini negatiivisessa hengessä. Sehän on sallittua. Siitä huolimatta ne eivät ehkä ole palstan protokollan mukaisia, koska stailasin niistä epäasiallisia/junttimaisia vivahteita pois.

• il.lal.la kirjoitti:

käynyt niin, että kirjoituksesi on ollut sellaisen kirjoituksen alapuolella, joka on ollut "epäasiallinen". Palstan rakenteesta johtuen kaikki poistetun viestin kanssa samalla "oksalla" ja alempana olevat viestit poistuvat aivan syyttäkin. Tämän voi estää kirjoittamalla suoraan aloituksen alle.Jos koko aloitusta ei poisteta, niin kirjoituksesi säilyy, mikäli vartavasten se ei ole poiston todellinen syy. Eilenkin suurin osa poistetuista viesteistä oli juuri näitä järjestelmästä johtuvien syiden vuoksi ja ns. syyttömästi poistuneita viestejä. jk. Eilen sattui olemaan ei normaali tilanne, vaan poistoja oli huomattavasti enemmän kuin norm. Käy vaan useammin ja ota osaa kirjoitteluun. Sekään ei ole tosiaan kielletty, että kirjoittaa uudelleen joko saman viestin vahingossa poistetun tilalle tai saman sisältöisen viestin. Jk.2. Myös rekisteröity kirjoittaja voi halutessaan poistaa oman viestinsä joilloin tianne saman poistuvan kirjoituksen alapuoleel olevat viestit poistuvat kaikki.

• emw34 kirjoitti:

käynyt niin, että kirjoituksesi on ollut sellaisen kirjoituksen alapuolella, joka on ollut "epäasiallinen". Palstan rakenteesta johtuen kaikki poistetun viestin kanssa samalla "oksalla" ja alempana olevat viestit poistuvat aivan syyttäkin. Tämän voi estää kirjoittamalla suoraan aloituksen alle.Jos koko aloitusta ei poisteta, niin kirjoituksesi säilyy, mikäli vartavasten se ei ole poiston todellinen syy. Eilenkin suurin osa poistetuista viesteistä oli juuri näitä järjestelmästä johtuvien syiden vuoksi ja ns. syyttömästi poistuneita viestejä. jk. Eilen sattui olemaan ei normaali tilanne, vaan poistoja oli huomattavasti enemmän kuin norm. Käy vaan useammin ja ota osaa kirjoitteluun. Sekään ei ole tosiaan kielletty, että kirjoittaa uudelleen joko saman viestin vahingossa poistetun tilalle tai saman sisältöisen viestin. Jk.2. Myös rekisteröity kirjoittaja voi halutessaan poistaa oman viestinsä joilloin tianne saman poistuvan kirjoituksen alapuoleel olevat viestit poistuvat kaikki.

tekstini sekavaa ja kirjoitusvirheitä täynnä! Toivottavasti jotain tolkkua siitä saat, sorry.

• ap.
        emw34 kirjoitti:

ehkä onkin ollut sitten niin. En niin tarkkaan katsonut oliko joku sivuhaara vai varsinaisia alotuksia, johon mielipiteeni lisäsin. Kirjoitit, että rekisteröity voi poistaa omat viestinsä. Voiko rekisteröityneenä myös estää ettei toiset voi lukea vanhoja viestejä? Minäkin huomasin, että eilen oli vähän outo päivä.

• mukaan_vain

jos satut olemaan HTZA tai hande tai joku heidän multinikeistään. Muilla voi olo sitten olla tukalampaa.

• HTZA

minä olen HTZA ja se on ainut nikki mitä minä käytän.

• olen universumin
        HTZA kirjoitti:

minä olen HTZA ja se on ainut nikki mitä minä käytän.

ylipääjohtaja. Usko pois.

• perusteleisit väitteesi jotenkin, mitä hävisi, ja kuka ei vastaa - sekä kelle ei vastata :) Tervetuloa vain, - kyllä tänne mahtuu jokainen kirjoittelemaan. Poistetut oksat vie mukanaan kaikki siihen kuuluneet viestit, ei tässä sen mystisempää..

• -----.-,ö----

Kaikissa portaaleissa ja keskustelupalstoilla ihan samaa. Pieni kourallinen addikteja luulee omistavansa jonkin paikan. Ehkä inhimillitä, mutta samalla myös säälittävää. Ei kannata ottaa liian vakavasti. =SW=

• on joukko aktiivisia

keskustelijoita, en usko, että kukaan heistä, eikä kukaan tämän ikäryhmän edustajista, kuvittelee omistavansa palstan. Aina on ihmisiä, jotka kirjoittavat enemmän ja toisia, jotka lukevat mitä toiset kirjoittavat.

• viivatiina
        on joukko aktiivisia kirjoitti:

keskustelijoita, en usko, että kukaan heistä, eikä kukaan tämän ikäryhmän edustajista, kuvittelee omistavansa palstan. Aina on ihmisiä, jotka kirjoittavat enemmän ja toisia, jotka lukevat mitä toiset kirjoittavat.

mistä noi kirjoittajat jotka kirjoittavat kirjoittajista jotka omistavat palstan hupsahtavat aina silloin tällöin ja aika useestikkin esiin mua ei ainakaan haittaa vaikka joku kirjoittelis täällä aamusta iltaan joka päivä eikä mua myöskään haittaa vaikkei mulle kukaan vastais kun kirjoitan johonkin asiaan mielipiteeni onhan täällä monta kertaa ollu tuttujen jokapäiväisten kirjoittajien aloituksia jotka ei oo saaneet minkäänlaisia kannanottoja mutta aika suosittu aloitus on kyllä minkä takia täällä ei hyväksytä uusia kirjoittajia.

• kyseessä

ollut mainontaa? Joskus myös topataan keskustelu. Käsketään vaan keskeyttämään, eikä viestiä voi lähettää ja koko sivu on vasemmalla. Voipi olla, että jotkin aiheet laittavat oinaan veret kiehumaan... Ja näköjään muidenkin, joskus.

Ketjusta on poistettu 19 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta

Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas
      Maailman menoa
      213
      1403
    2. Mitä tapahtuu

Syksyllä?
      Ikävä
      96
      1266
    3. Ikävöin sua

Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan
      Ikävä
      2
      1001
    4. Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?

Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?
      Suomussalmi
      9
      908
    5. Minä täällä vaan

Ukko jota oot joutunu joskus sietämään työnpuolesta. Toivottelen kauniita unia💛
      Ikävä
      86
      880
    6. Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?

Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle
      Ikävä
      15
      851
    7. Olet huippunainen

Ja onneksi tiedät sen itsekin.
      Ikävä
      32
      810
    8. Jos haluat jatkaa tutustumista

Pyydä mut suoraan kunnon treffeille. En lähde mihinkään epämääräiseen viestittelyyn enää.
      Ikävä
      57
      796
    9. T, miten mun pitäis toimia

Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest
      Ikävä
      37
      748
    10. Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!

Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii
      Kotimaiset julkkisjuorut
      44
      734
    Aihe