S-bonus

Mikko N.

Antaako mikään matkapuhelin- tai laajakaistaoperaattori s-bonusta? Kuulin että Sonera olisi antanut, mutta asiakaspalvelussa sanoivat ettei näin ole? Olen Soneran kulta-asiakas joten ihmetyttää...

8

1370

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • koskaan ollut

      S-bonusta, vaan Soneran heiniä on noi K-plussapisteet. Mutta Elisalla on S-bonus (koskee vain emoelisan liittymiä ja näin ollen Kolumbus ja Saunalahti-liittymistä ei saa bonusta).

      • Mikko N.

        Kiitos. Näinhän se olikin. Olen jo 10 vuotta ollut Soneran asiakas ja tuntuisi tyhmältä vaihtaa pelkän S-bonuksen takia Elisalle. Tosin kaikki muu tässä huushollissa on jo keskitetty Ässään (jopa sähkö tulee Vantaan Energialta), bonusprosentti usein nousee liki 5 prosenttiin. Täytyy miettiä vielä. Elisa tuntuu kuitenkin olevan yhtä hyvä kuin Sonerakin, vai onko niissä eroja?


      • syö
        Mikko N. kirjoitti:

        Kiitos. Näinhän se olikin. Olen jo 10 vuotta ollut Soneran asiakas ja tuntuisi tyhmältä vaihtaa pelkän S-bonuksen takia Elisalle. Tosin kaikki muu tässä huushollissa on jo keskitetty Ässään (jopa sähkö tulee Vantaan Energialta), bonusprosentti usein nousee liki 5 prosenttiin. Täytyy miettiä vielä. Elisa tuntuu kuitenkin olevan yhtä hyvä kuin Sonerakin, vai onko niissä eroja?

        Kannattaa kokeilla ja Soneralle pääsee takaisin ellei homma miellytä. Monella paikkakunnalla Elisan kuuluvuus on hyvä ellei jopa paras.


      • lopettaa noiden
        syö kirjoitti:

        Kannattaa kokeilla ja Soneralle pääsee takaisin ellei homma miellytä. Monella paikkakunnalla Elisan kuuluvuus on hyvä ellei jopa paras.

        ylisanojen käyttämisen! Alan kohta inhoamaan kun se aina mainostaa itseään parhaimpana vaikka ei ole sitä. Elisallakin on omat aukkonsa. Se voi olla jollain alueella vahvin mutta toisella se heikoin.


      • keskimäärin
        lopettaa noiden kirjoitti:

        ylisanojen käyttämisen! Alan kohta inhoamaan kun se aina mainostaa itseään parhaimpana vaikka ei ole sitä. Elisallakin on omat aukkonsa. Se voi olla jollain alueella vahvin mutta toisella se heikoin.

        ottaen elisa on vahvin.


      • juuri niitä
        keskimäärin kirjoitti:

        ottaen elisa on vahvin.

        mainossanoja joita elisa käyttää. Ei pystytä millään tarkkaan sanomaan mikä on keskimääräisesti vahvin. Elisalla voi olla vahvuutta alueilla joissa ei asu juuri kukaan eli keskellä erämaata kun sit muilla voi olla vahvuutta asuinalueilla ym. joissa ihmisiä on ja elää. Elisan on kai tarkoitus korostaa itseään juuri noilla ylisanoilla koska se ei sitä parasta kuitenkaan ole. Markkinoinnin keinot.


      • Mikko N.
        juuri niitä kirjoitti:

        mainossanoja joita elisa käyttää. Ei pystytä millään tarkkaan sanomaan mikä on keskimääräisesti vahvin. Elisalla voi olla vahvuutta alueilla joissa ei asu juuri kukaan eli keskellä erämaata kun sit muilla voi olla vahvuutta asuinalueilla ym. joissa ihmisiä on ja elää. Elisan on kai tarkoitus korostaa itseään juuri noilla ylisanoilla koska se ei sitä parasta kuitenkaan ole. Markkinoinnin keinot.

        Kiitos kaikille viesteistä.

        Vaihdoin sitten Elisaan, S-bonukset juoksevat (tulee vasta seur. laskusta) ja hyvin toimii. Löytyipä sitten tuo kuuluisa 3G-verkkokin, se ei Soneralla toiminut jostakin syystä.

        Kannatti vaihtaa!


      • ex-sånera-asiakas
        Mikko N. kirjoitti:

        Kiitos kaikille viesteistä.

        Vaihdoin sitten Elisaan, S-bonukset juoksevat (tulee vasta seur. laskusta) ja hyvin toimii. Löytyipä sitten tuo kuuluisa 3G-verkkokin, se ei Soneralla toiminut jostakin syystä.

        Kannatti vaihtaa!

        Onnittelut siitä että ymmärsit viimein hylätä ruåtsalaasille myydyn såneran;)

        Mutta laske tarkkaan mikä kannattaa:
        Minäkin hyödynnän S-bonukset tehokkaasti, mutta puhelinliittymiä minun ei kannata siirtää missään tapauksessa Elisan tytäryhtiö Saunalahdesta emo-Elisaan.
        Adsl kannattanee siirtää ElisaViihteeksi, ellei Saunalahti tee hyvää jatkotarjousta määräajan jälkeen.

        Myös pelkkä Mobiililaajakaista olisi Elisalla bonuksen ansiosta hiukan edullisempi, mutta määräaikainen (24kk) Saunalahden Mobiililaajakaista Plus Multi-sim
        palvelun kera jää (varsinkin 3kk;n maksuttomuuden takia) aivan ylivertaisen edulliseksi ihan ilman bonuksia.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      78
      1022
    2. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      89
      802
    3. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      81
      745
    4. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      734
    5. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      59
      727
    6. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      109
      675
    7. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      114
      583
    8. Mennään näin sitten

      Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      47
      560
    9. Pohjola talo

      Kuka arvaa lähimmäs miten nopeasti tulee konkurssi uusilla yrittäjillä
      Kuhmo
      18
      528
    10. Pystytkö pitämään

      Taukoa ja eroa ihan hyvillä mielin vai tekeekö tiukkaa
      Ikävä
      41
      498
    Aihe