Vaikkapa asia Masa Niemeä mukaillekaan kuulukaan; niin kysyn silti : mitä ihmettä ovat nämä "puskat " yms. Olenko ymmärtänyt väärin että tämä on kirjoituspalsta 50 plus ? Ja tarvittaessa 60 plus ? ::::mitä on käsilaukun sisältö ? Mitä on jääkaa- pin sisältö ? !!!! - ENTÄS JOS KYSYN Teiltä : MIKÄS ON PÄÄNUPIN SISÄLTÖ ?!!! _P.S.- Ainakin yksi stadilainen vastasi. Tiesi mikä on suuliksen otto. -Kiitos siitä Hänelle !
MITÄ IHMETTÄ ON"PUSKA?
32
2047
Vastaukset
- tämä on 60+
Toi 50 on vieressä. Monet hyppii aidan yli, kun ruoho on vihreämpää, aina siel toisella puolella. Niin 60 vierailee myös, ala-ja yläpuolellaan ;))
- olisipa tylsää
mikään ei estä kirjoittamasta muillekin palstoille. eikä tarvitse ilmoittaa mikä on ikä. kailotatko vieraalle vastaan tuliallekin ikäsi ensimmäisenä. sinulla on hieman omituiset käsitykset.
- Sinulle vaikeaa?
olisipa tylsää kirjoitti:
mikään ei estä kirjoittamasta muillekin palstoille. eikä tarvitse ilmoittaa mikä on ikä. kailotatko vieraalle vastaan tuliallekin ikäsi ensimmäisenä. sinulla on hieman omituiset käsitykset.
Aloittajahan kyseli, josko 50 palsta tämä olisi. Vastasin hänelle, kertoen myös monien käyvän viereisiläkin palstoilla. Mikä siinä oli vaikeaa, ymmärtää? Lapseni on 50 palstalla, äitini 80 palstalla. Nuoremmat face bookissa, ja kaikissa niissä vierailen itsekin. Usein joudun kailottamaan ikäni, kun vanhintani luullaan sisaruksekseni. En häpeä ikääni, otan kiitollisuudella vastaan imartelut. Tuttavapiiriini kuuluu 0- 90v ihmisiä, tiedoksi sinulle.
- korpikieroilija
luokalleen jääneiden apuluokka jonne kaikki hetulat heitetään.
- sisse57
Että ylipäänsä vastasit. Mutta vastausta en saanut vieläkään: mikä halvattu on se "puska"? Minä en tiedä kuin Pekka Puskan.
- missä yhteydessä?
Pusikko, tai kukkakimppu pensaikko, marjapuska, onhan noita vaik mitä.. Isot kirjaimet ei suotavia, se tarkoittaa netissä huutamista.
- sisse57
missä yhteydessä? kirjoitti:
Pusikko, tai kukkakimppu pensaikko, marjapuska, onhan noita vaik mitä.. Isot kirjaimet ei suotavia, se tarkoittaa netissä huutamista.
no kirjoitetaan sitten pienillä kirjaimilla. mutta edelleenkään ei ole tullut vastausta kysymykseen "puska". vaan eipä väliä. minä näistä neteistä niin tiedä. huomaatkos; pienillä kirjoitan. en huuda. ja onhan todettava; krysanteemikimppu on joskus ihan jees !
- puskasta
huuteliaksi jos ei halua olla rekisteröity. aivan kuin meitä ei olisi jo tarpeeksi rekisteröity. mitä ihmeellisimmissä tilastoissa ollaan. jos olet naivin samansuuntainen palstalaisten kanssa, alkaa puska nimittely.
- sanotaan ilkeästi
puskasta kirjoitti:
huuteliaksi jos ei halua olla rekisteröity. aivan kuin meitä ei olisi jo tarpeeksi rekisteröity. mitä ihmeellisimmissä tilastoissa ollaan. jos olet naivin samansuuntainen palstalaisten kanssa, alkaa puska nimittely.
mutta he itse sanovat sitä rehelliseksi mielipiteeksi.
- pensaaseen
Onks sut heivattu viiskybäläisten saitelta veks, ku tuut tänne arvostelee? Opettele nettietiketti ensin, ja yritä sit uudelleen. Ikäises on tos edellisel saitil.
- sk49
Siis se mihin miehet käyvät naisessa... ja naiset hyökkäävät miehen kimppuun. Minkänäköinen ja missä kimppu on???
- NO SEHÄN ON SAMA...
...kuin iskeä mimmi kirjastosta tai kundi kuntosalilta ! Lihaskimppu ? No, kimppu mikä kimppu. Enpä tähän osaa vastata. Mutta jos haluat hyvännäköisiä kimppuja niin löydät ne toden totta saleilta: esim. Viipurin Nyrkkeilijät...
- Ei kun valkkaamaan
NO SEHÄN ON SAMA... kirjoitti:
...kuin iskeä mimmi kirjastosta tai kundi kuntosalilta ! Lihaskimppu ? No, kimppu mikä kimppu. Enpä tähän osaa vastata. Mutta jos haluat hyvännäköisiä kimppuja niin löydät ne toden totta saleilta: esim. Viipurin Nyrkkeilijät...
Kuntosalil' niit' hyvännäkösiä kinkkuja löytyy!
- Kinkku,lammas,poro...
Ei kun valkkaamaan kirjoitti:
Kuntosalil' niit' hyvännäkösiä kinkkuja löytyy!
Mene lihanhimossa torille. Kinkkua löytyy !
Tarkoitatko puskista huutelua? Se on sitä, kun kirjoittelee ilman vakituista nikkiä eli nimimerkkiä. Harvoinpa täällä tosiaan mitään kiinnostavaa, mutta joskus sentään jollakulla vielä hauli heilahtaa. JK. Vähäisellä ruotsin kielen taidollani veikkaisin suulista auringoksi, suulberiksi, mollikaksi, arskaksi.
- MIKÄ RA !
NO, okei arska. No sehän se, se aurinko.En edellenkään ymmärrä jotain hiton puskia. Ennen vanhaan kävin pissalla pusikossa. Nyt käyn WC:ssä omassa himassa. JA VIELÄ pikkuiseni: - mä en osaa ruotsin -suomen)-kieliä. Enkä koskaan ole halunnutkaan. Skolessa opettelin mieluummin engl.kieltä; se kun on sentään kansainvälinen kieli. Yst.ter4v. Ilse From Mattby
- edellinen nimimerkki
MIKÄ RA ! kirjoitti:
NO, okei arska. No sehän se, se aurinko.En edellenkään ymmärrä jotain hiton puskia. Ennen vanhaan kävin pissalla pusikossa. Nyt käyn WC:ssä omassa himassa. JA VIELÄ pikkuiseni: - mä en osaa ruotsin -suomen)-kieliä. Enkä koskaan ole halunnutkaan. Skolessa opettelin mieluummin engl.kieltä; se kun on sentään kansainvälinen kieli. Yst.ter4v. Ilse From Mattby
Puskasta huutaminen tarkoittaa nimenomaan sellaista että joka aiheeseen ollaan vastaamassa ilman nimimerkkiä, yleensä provosoiden ja aiheen aloittajaa moittien. Saadaan asiallinenkin aloitus väännettyä vaikka miksi. Sen tähden en käytä sitä rekisteröityä nimimerkkiäni, silloinkaan harvoin kun tänne kirjoitan. Olen siis puskasta huutelija
- 4-v
MIKÄ RA ! kirjoitti:
Ihan vain "puskista" pakisen, en huutele, että sinut pian tunnistetaan. Kirjoitan ihan huvikseni, kun yritin tunnistaa tuota nelosta, mutta sormesi lipesi ilmeisesti E:n kohdalla nelosenkin päälle. Täällä on nimittäin sellainen jako, että 50 on siitä eteenpäin aina kuolemaansa saakka, mutta 4-v ei saa kirjoitella tänne, vaikka osaisivat. Minun 4-v lapsenlapsi osaa kirjoittaa nimensä ja läheisten nimet. Osaa avata tietsikalta Pikkukakkosen ja mitä siellä lieneekään noita lasten ohjelmia, paitsi, kun pikkuveli tulee ja hakkaa kaikki näppäimet, niin kone menee "juntturiin"!! Pian tulee kysymys, mitä on "juntturi"? Se on minun kone, kun olen "onnistunut" saamaan sinne jonkun GoogleToolbar ja se ei lähde manaamallakaan. Minusta on muuten loukkaavaa, että nikittömiä kutsutaan puskasta huutelijoiksi. Eihän he edes kirjoita isoin kirjaimin, mikä minusta on myös väärin arvosteltu, sillä sanojaan pitäisi saada korostettua isoin kirjaimin, kun itse en ainakaan ole keksinyt kursoorilla kirjoittelua, tai värivaihtoehtoja.
- Puskasta
Nickisi mukaan, olet siis 57 syntynyt? Niinkö? Silloin meillä on täällä jo monilla, sukupolven ikäero. Voisit olla ikäsi puolesta lapseni. Miksi et viihdy omanikäistesi 50 palstalla, vaan haluat kyseeinalaistaa, meidän päämme sisällön? Aika hurjaa tehdä aloitus, morkkaamalla muita, ei osoita kovinkaan hyvää sinusta. Toivottavasti loppuu tuo isojen kirjainten käyttö, paitsi lauseen alussa. Huutaminen ei ole soveliasta. Puska, et siis todellakaan tiedä? Tuon ikäiseksi elänyt, ilman sitä tietoa? Ympäri suomea, pensaita, pensasta, sanotaan myös puskaksi. On pajupuskia, ja puutarhoissa, villinä, moniakin puskia. Puput pistävät päänsä puskaan, ja luulevat olevansa turvassa. Tulla puskan takaa, on sanonta, joka ainakin lähes koko maan kattaa. Poliisit kyttää puskassa, valvoen nopeusrajoituksia. Täällä ilman vakinickiä kirjoittajat, sanotaan "puskasta" mielipiteitään laukovat. Eli tulee niinkuin piilosta, kun ei voida yhdistää suoraan, kehenkään.
- Puskajussi-48
Kun luin tämän ketjun läpi huomasin todellakin että olet erehtynyt väärälle palstalle "huutelemaan". Ei 60 ihmiset olekaan niin tyhmiä kuin mitä luulet
- sisse vaan
mikä teitä vaivaa ? en tosiaankaan ketään ole moittinut. en ketään. ja vaikka minulla ikää 52v. niin voisin käydä 70-vuotiaasta. kas kun en ole puskassa elänyt. kokemusta on elämästä; siellä sun täällä. kaikella kunnioituksella kaikkia kohtaan Ilse.
- 1947
sisse vaan kirjoitti:
mikä teitä vaivaa ? en tosiaankaan ketään ole moittinut. en ketään. ja vaikka minulla ikää 52v. niin voisin käydä 70-vuotiaasta. kas kun en ole puskassa elänyt. kokemusta on elämästä; siellä sun täällä. kaikella kunnioituksella kaikkia kohtaan Ilse.
on ottanut asiakseen "sivistää" meitä. Huono näkö hänellä, kun ei itseään huomaa. Ei minua hetkauta, teen, miten haluan lupaa kysymättä.
- puskasissi
käsiväskyketjulle naureskelevat saivat kaviota ja kusta päälleen. opit pian kuka saa nauraa ja kelle.
- hyvin tunnut
tietävän, puska on paikka, josta voi laukoa ajatuksiaan ilman rekattua nikkiä. Sieltä voi rehellisesti, ilman nikin antamaa painolastia, rooliminää, puhua sydämensä kyllyydestä. Samalla puska on paikka, jota rekatut voivat panetella, saaden siitä yhteenkuuluvuuden tunnetta, hetkeksi, tai pariksi. Vaikka itse voivat seuraavassa hetkessä alkaa puskiksiksi. Puska = pensas, luulisi suomenkielisen sen ymmärtävän.
- tunne sekin
Tämähän on oiva paikka nostaa heikkoa itsetuntoaan toisten samassa jamassa olevien pönkityksellä. ME ME ME ....
- pensasmimmi...
onhan tuo hieman aloittelijalle vaikeata,kun ne käsitteet ovat selvät meille muille! Iloista Vappua pusikkoon:D
- myös sinne
pensasmimmi... kirjoitti:
onhan tuo hieman aloittelijalle vaikeata,kun ne käsitteet ovat selvät meille muille! Iloista Vappua pusikkoon:D
sinun puskaasi, sieltähän sinäkin kirjuutat! :)
- vielä,
myös sinne kirjoitti:
sinun puskaasi, sieltähän sinäkin kirjuutat! :)
englannin kielen bush = puska, joten, ihan hieno nimi meille.
- RosaLiiin
Miksei täällä voi kysyä käsilaukun sisältöä jms. On hauskaa kuulla mitä ihmiset kantavat laukussaan, se kertoo paljon naisen elämästä. On mielenkiintoista kuulla mitä ihmisellä on jääkaapissaan, kertoohan sekin ihmisestä...jne Enemmän kuin kaikenlaiset kysymykset ja utelut vierastan niitä aloituksia joissa kyseenalaistetaan toisten tekemät kysymykset ja aloitukset. Jos aloitus tuntuu tympeältä miksi en loikkaisi sen yli vain, miksi ihmeessä haluaisin ohjailla ja määräillä mitä 60 saa täällä kirjoitella. Sehän on vain seriffin tehtävä. Toi kysymys päänupin sisällöstä olikin hyvä kysymys, ehkäpä itsekin kerrot omalta kannaltasi asiasta. Minun nuppini on aika tylsä, se nauttii kevyestä huumorista, joskus se kaipaa kunnolla tuuletusta ja rapsutusta. Mielikuvituksella ja ystävällisillä sanoilla ja ajatuksilla sitä hemmottelen. Se on nähnyt ja kokenut iloa ja surua, aina kuitenkin selvinnyt huomiseen. Tässä pikkuisen ajatuksia nupistani mutta kysymyksesi oli niin hyvä, että se poiki lisää ajatuksia toisaalla ja sehän onkin hyvän kirjoituksen merkki.
- sulla
menee Wappuna kun nyt jo heittää??!!
- kerran kuussa vakio
Ehdinkin jo ihmetellä, missä viipyy vakioaihe eli toinen toistemme haukkuminen ja sen arviominen, kenellä on mitä päänupissa vaiko pelkkää tyhjää. No juu, tälle aiheelle ei koskaan tule loppua ja aina se on yhtä suosittu, koska jokainen meistä on kukkulan kuningas ja tuo toinen onneton se torvi, joka siellä alhaalla huutelee joutavaa. Harvempi sitä sanoo, että oma päänuppi on tyhjää täynnä. Olen ymmärtänyt, että tämä palsta olisi jo kuudenkympin täyttäneiden juttu, mutta samapa tuo, koska osa meistä ellei peräti kaikki olemme muuttumassa lapsiksi jälleen. Aina löytyy muutama, joiden mielestä palsta on maailman paras ja niitä, joiden mielestä jotkut idiootit kirjoittelevat ja muut käyvät pällistelemässä sitä. Kumpikin voi olla totta tai sitten ei. Kun suhtaudun perin itsekkäästi tähän kirjoitteluun sekä muiden kommenttien lukemisiin,sanon vain, että kirjoitelkaa, minulla on ollut hauskaa tämän jutun kanssa. Ihan sama, onko siellä idiootteja vai kaikkien alojen asiantuntijoita. Arviot idiotismista tai suuren suuresta älykkyydestä tai muuten vaan mieluisista ja ei niin mieluisista tyypeistä ovat vain tekijänsä omia kuvia. Täydellistä ihmistä ei toistaiseksi ole vielä syntynyt. Luulisin.
- kuin harvoin
mietinkin, vastataanko täällä todellisuudessa viestiin, vain vainko sen kirjoittajalle, kirjoitti hän sitten mitä tahansa? Jokaisen kannattaisi miettiä, ja todentaa, että jokaisen kirjoitetun sanan takana on elävä ihminen. Ihan sama, kirjoittaako hän "puskasta", tai mielikuvitusnicillä, ihan yhtä uskottavia ne ovat. Aina meidän kaikkien, minunkin, kannattaisi suhtautua kunnioittaen toistemme kirjoituksiin. Puskasta tulee ehkä moskaa, vaikka vain harvat sitä siellä suoltavat. Yhtä paljon tulee kiertäen ilkeilyä rekattujen kirjoituksista. Minäkin, luulen.
Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2372228Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101818Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse651511Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki801235- 611095
Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.171088TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi161008Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään891004Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42844- 70842