KYLTERIN työ

opintojen ohella

Minkälaista työtä te kylterit, eli kauppatieteen opiskelijat teette opintojen ohella?? Pientä galluppia tähän, jos vaan mahdollista! Erityisesti olen kiinnostunut markkinoinnin ja/tai johtaminen ja organisaatio -suuntatumislinjalla olevista kyltereistä. Oletteko esim. pankeissa, vakuutusyhtiöissä, Hesen kassalla, kaupan myyjänä? Ja jos olette esim pankeissa tms, niin mitä kautta olette päässeet kyseiseen työpaikkaan? Suhteilla, hakemalla, soittamalla kyseiseen paikkaan jne? Pystyykö opintojen ohella tekemään jotain vaativampaakin työtä, vai viekö koulu suuren osan vapaa-ajasta? Itse olen aloittamassa kauppatieteiden opintoni nyt syksyllä 2009, ja jotain töitäkin olisi opintojen ohella tarkoitus tehdä, ja lähinnä toimistotyö kiinnostaa. Olen aika kansainvälinen henkilö, useampi kieli erittäin hyvin hallussa ja reipasta asennetta löytyy..

7

1545

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kylterit

      Kylterit tekevät pääsääntöisesti hommia Hesellä. Muutama on jopa edennyt vuoropäälliköksi. Nimim. mitä trade sanoi kylterille Hesellä?

      • ylimielisiä...

        Mikä siinä on niin että kaikki kyltteri on sellasia että pissi on noussu päähän. Todellisuudessa ei ole vaikeita asioita opiskeltavana....


      • Hääääh?
        ylimielisiä... kirjoitti:

        Mikä siinä on niin että kaikki kyltteri on sellasia että pissi on noussu päähän. Todellisuudessa ei ole vaikeita asioita opiskeltavana....

        Mitennii ollaan ylimielisiä? Jotain perusteluja kehiin kiitos.


      • kateellinen kylterille
        Hääääh? kirjoitti:

        Mitennii ollaan ylimielisiä? Jotain perusteluja kehiin kiitos.

        Älä hänestä välitä - oli vaan kateellinen kylterille. Eihän kukaan nyt voi ylpistyö Hesellä töissä, paitsi jos nyt etenee vuoropäälliköksi. Ne ovat joskus niin ylpeää että ihan hirvittää tällaista perus tradea.


      • tiiän ainaki yhden :)
        kateellinen kylterille kirjoitti:

        Älä hänestä välitä - oli vaan kateellinen kylterille. Eihän kukaan nyt voi ylpistyö Hesellä töissä, paitsi jos nyt etenee vuoropäälliköksi. Ne ovat joskus niin ylpeää että ihan hirvittää tällaista perus tradea.

        ku ollaan päästy sisään niin ollaan niin viisaita että...
        en yleistä osa on ihan ok.
        kun on jalat maassa mutta osa on taas että pitää mollata esim jos on amiskorkeessa että VITUN amis.. ei susta tuu yhtään mitään...mä senttään oon kohta KTM ja rahaa tulee sitten ikkunoista ja ovista.
        Pitää alentaa muita...miksi? on kenties itsellä huono itse tunto.
        kertopaas mikä tekee muista huonompia jos ei oo just sitä alaa opiskelemassa?
        tai on ammattikorkeessa joka on AMIS???
        juu ei se oo sama asia kun 2.tason koulutus ainakaan tietääkseni??


      • kylteri
        tiiän ainaki yhden :) kirjoitti:

        ku ollaan päästy sisään niin ollaan niin viisaita että...
        en yleistä osa on ihan ok.
        kun on jalat maassa mutta osa on taas että pitää mollata esim jos on amiskorkeessa että VITUN amis.. ei susta tuu yhtään mitään...mä senttään oon kohta KTM ja rahaa tulee sitten ikkunoista ja ovista.
        Pitää alentaa muita...miksi? on kenties itsellä huono itse tunto.
        kertopaas mikä tekee muista huonompia jos ei oo just sitä alaa opiskelemassa?
        tai on ammattikorkeessa joka on AMIS???
        juu ei se oo sama asia kun 2.tason koulutus ainakaan tietääkseni??

        Moi!

        Oot kyllä osittain oikeessa. Yliopistossamme on ihmisiä jotka eivät pidä amk-opiskelijoita juuri minään. Tämä asia raivostuttaa minua, vaikka opiskelenkin yliopistossa. Sanovat vaan että "noniin, jos sä et pärjää noissa kursseissa paremmin niin joudut ammattikorkeasaareen!" Olen opiskellut vähän aikaa myös amk:ssa.


      • se muiden yliopistolaist
        kylteri kirjoitti:

        Moi!

        Oot kyllä osittain oikeessa. Yliopistossamme on ihmisiä jotka eivät pidä amk-opiskelijoita juuri minään. Tämä asia raivostuttaa minua, vaikka opiskelenkin yliopistossa. Sanovat vaan että "noniin, jos sä et pärjää noissa kursseissa paremmin niin joudut ammattikorkeasaareen!" Olen opiskellut vähän aikaa myös amk:ssa.

        sitten alennetaan esin humanisteja....vitun humanistit...voi tsiisus.. jos on oikeesti todella hyvä niin ei ole tarvetta alentaa muita :)
        eikös se näin mene? :)
        itse myös yliopistossa opiskelen en kyllä kaupallista alaa enkä' ole humanistikaan...mutta mitä väliä sillä on?kai niitä muitakin ammatteja tarvitaan.

        Mikä tekee kylttreistä niin parempia ku muut?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Terveystalo paljasti yksityisen sairaanhoidon empatia puutteet

      Yksityisellä puolella raha ratkaisee, jos ei ole rahaa potilas ei saa empatiaa eikä siten apuakaan: Poliisi teki rikosi
      Maailman menoa
      181
      1836
    2. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      270
      1354
    3. Ehdin aamulla

      ajattelemaan sinua. Olit ensimmäisenä mielessäni. Avasin silmäni tähän uneen, jota elämäksi kutsutaan. Kuuntelin lintuje
      Ikävä
      139
      1275
    4. Mä todella toivon että

      Sulla on nyt kaikki hyvin sun elämässä, olet sisukas nainen sen näki jo ensimmäisestä hetkestä.
      Ikävä
      36
      1057
    5. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      61
      922
    6. Naiselle kysymys

      Oletko rakastunut minuun?
      Ikävä
      68
      916
    7. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      162
      914
    8. Katselimme pitkään ja se merkitsi minulle paljon

      Sinulle se ei merkannut näköjään mitään.
      Ikävä
      40
      818
    9. Sun pitää mies unohtaa

      Minut jo. Tiedän että se on sulle tosi hankalaa. Mut sun pitää unohtaa mut jo. Älä kirjoita mulle tänne viestejä enää.
      Ikävä
      57
      762
    10. Ymmärräthän, että sun katkeruus ajaa mut pois

      Sä olet niin itseriittoinen, ettet edes tajua mitä myrkkyä suollat ympärillesi. Olet harhaisessa päässäsi kuvittellut et
      Ikävä
      39
      725
    Aihe