Tulet aivan lähelle välissämme ei ole mitään olet osa minua Ja minä sinua Kaunista kosketusta kahden ihmisen pidän kiinni sinusta Ja sinä minusta Kipinöintiä tunteella suutelet sisintäni hehkulla joka lähtee huulista Ja menee varpaisiin
Kahdestaan
8
437
Vastaukset
- padme_amidala
kaunista ja herkkää *ihastunut huokaus*
- tomppa2006
...kyllä ne olivat ihan kielen päässäsi... Autoin vain niitä tulemaan näytölle. *hymyilee*
- *MURUKULTA*
o o o o o o o o o Niin lähellä niin sama ettei voi erottaa Usva usvassa tuuli tuulessa Hymy hymyssä Sydän sydämessä Nyt ja aina o o o o o o o o o http://www.fotopankki.fi/dispVeryLarge/7585335-Rakkaus-1. Kynäsi jälki kulki sulavasti, mitä useemmin tässä olen lukenut runoasi, sitä enemmän pidin! :) Mukvaa 'kahdestaan'_pvää Tomppa siis sinne vilkuttaa Murukulta! :)
- tomppa2006
...palauttettasi luin hymyillen... Toivoin tästä tulevan sellaisen hyvänmielen runon. Ainakin sinä sait kiinni juonesta. *nauraa*
- lindalinda1
kahdestaan kaikki on kauniinpaa, myös olemalla osa toinen toistaan niin kuin runosi sen kauniisti kertoo. Kaikki on niin totta, niin totta. Tästä läheisyydestä, kosketus- ja kipinöintirunosi tunnelmasta pidin.
- tomppa2006
...olekaan kuin kahden ihmisen pitkäaikainen rakkaus... Aletaan tukea toinen toisiaan koko ajan enemmän, ihan noin konkreettisestikin. Kipinöintiruno oli mukava nimitys. *hymyilee*
...Tätä se on parhaimillaan kuten runossasi kerroit:=).. Kiitos Tommy=)
- tomppa2006
...kun on rakkautta, josta pitää kii... Ehdottomasti hieno asia huolimatta miehen ja naisen välisistä ropleema tilanteista, sydän suruista ja melankoliasta. Kaunis kiitos Krisse. *hymyilee*
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?1022156- 991547
- 1211273
- 791255
- 1171226
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘571034Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis601004- 51997
- 36922
- 33804