kandien käsittelyssä

sweet honey

Olin menossa yliopistolliseen sairaalaan psykologille puhumaan ongelmistani, seksuaalisesta käyttäytymisestäni.
Terveyskeskuslääkärihän minut sinne passitti kun olin aikani pikkupaikkakunnan vanhaa lääkäriä kysymyksilläni pommittanut.

No tuli sitten kutsu sairaalaan ja kutsun mukana pyyntö josko korkeintaan kaksi kandia saisi olla ainakin jonkun aikaa huoneessa seuraamassa vastaanottokäyntiäni.
Ensin ajattelin ettei se mitenkään sovi,omista intiimiajatuksista puhuminen monelle henkilölle,yhdessäkin tuntui olevan tarpeeksi.
Kuitenkin aikani asiaa puntaroituani tulin viimei tulokseen,miksikäs ei.Onhan heidänkin opittava käytäntö.

Aamulla käväisin suihkussa ja rasvasin ihoni aurinkovoiteella(kuuma kesäpäivä).
Laitoin valkoiset stringit,valkoiset uudet rintsikat d-kupin tissieni päälle ja uuden kivan lyhyen kesämekon joka naytti seksikkäältä ruskettuneen hoikan vartaloni ympärillä.
Hoikka olin muuten, tisut vaan aikas suuret.

Bussipysäkillä oli pari nuorta miestä jotka olivat tiputtaa silmänsä kun tuuli nosti lyhyen hameeni helmaa ja pyllyni vilahti mekkoni alta.
Nautin suuresti aiheuttamastani tilanteesta.
Pikku piru astui esiin minussa ja kumarruin korjaamaan sandaalien remmiä.Pyllistin suoraan miesten suuntaan.Kun suoristauduin näin molemmilla selvät kohoumat housuissa.Bussin tuloon oli vielä aikaa,joten päätin jututtaa miehiä odotellessani. Kävi selväksi että kaikki ollaan samaan autoon menossa.
Sieltä se auto tulikin ja suuntasin suoraan takaosaan pyllyäni keinutellen.
Bussissa ei ollut muita matkustajia meidän lisäksemme.
Jatkoimme jutustelua ja miehet alkoivat kuin sopimuksesta ehdottelemaan lähempää kanssakäymistä.
Minulle se kyllä passasi ja aloi hieromaan miesten housun etumuksia.Miesten kädet vaeltelivat rinnoilleni,avasivat hakaset ja tunnustelivat kovettuneita nännejäni.
Se tuntui valtavan kiihottavalta ja avasin miesten vetoketjut ja päästin suunnattoman suuret ja paksut elimet ahtaudestaan.
Suukottelin vuorotellen molempie kaluja ja miesten kädet löysivät pyllylleni.
Siinä huomaamattamme bussi oli pysähtynyt ja kuski seisoi vierellämme kaluaan hieroen.

Hotkaisin kuskkin kalun syvälle kurkkuuni ja menin bussin lattialle kontilleni.
Miehet nuolivat ja sormittivat kiimanesteitä valuvaa pilluani.Jatkuu... Vai onko tarvetta jatkaa?

8

19896

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • *huoh*

on tarvetta

• Jussi_03

tarvetta jatkaa... ;)

• ,,,,

Opiskelen itse psykologiaa, olisi kiva kuulla juttu loppuun ;)

• olet paska kirjoittaja

älä perkele kirjoita enää ikinä mitään...

• Freezer

Jatka mun on pakko saada lisää tuota ihanaa "kirjallisuutta"!!!! Oot aika hyvä ku sait kokonaan mut sukeltamaan mukaaan

• mr Kalle

Et päässyt lähellekään kandien käsittelyä vielä...

Voisit jatkaa otsikon mukaisesti ...
      Teksti oli kyllä hyvää...

• lol

sul on huonot elämän tavat

• Nuuppi

Mee takasin lastentarhaa opettelee miten pelataa cs:ssää.. Hiton nuuppi.. Sä sä menit sinne vasemmalle sun piti kattoo siihen boxin taakse.. Haluutsä kuvia tutkimuksia tai muuta vastaavaa aiheesta?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      127
      1974
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1720
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      57
      1370
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      77
      1344
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      1038
    6. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      936
    7. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      933
    8. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      882
    9. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      73
      866
    10. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      109