kandien käsittelyssä

sweet honey

Olin menossa yliopistolliseen sairaalaan psykologille puhumaan ongelmistani, seksuaalisesta käyttäytymisestäni.
Terveyskeskuslääkärihän minut sinne passitti kun olin aikani pikkupaikkakunnan vanhaa lääkäriä kysymyksilläni pommittanut.

No tuli sitten kutsu sairaalaan ja kutsun mukana pyyntö josko korkeintaan kaksi kandia saisi olla ainakin jonkun aikaa huoneessa seuraamassa vastaanottokäyntiäni.
Ensin ajattelin ettei se mitenkään sovi,omista intiimiajatuksista puhuminen monelle henkilölle,yhdessäkin tuntui olevan tarpeeksi.
Kuitenkin aikani asiaa puntaroituani tulin viimei tulokseen,miksikäs ei.Onhan heidänkin opittava käytäntö.

Aamulla käväisin suihkussa ja rasvasin ihoni aurinkovoiteella(kuuma kesäpäivä).
Laitoin valkoiset stringit,valkoiset uudet rintsikat d-kupin tissieni päälle ja uuden kivan lyhyen kesämekon joka naytti seksikkäältä ruskettuneen hoikan vartaloni ympärillä.
Hoikka olin muuten, tisut vaan aikas suuret.

Bussipysäkillä oli pari nuorta miestä jotka olivat tiputtaa silmänsä kun tuuli nosti lyhyen hameeni helmaa ja pyllyni vilahti mekkoni alta.
Nautin suuresti aiheuttamastani tilanteesta.
Pikku piru astui esiin minussa ja kumarruin korjaamaan sandaalien remmiä.Pyllistin suoraan miesten suuntaan.Kun suoristauduin näin molemmilla selvät kohoumat housuissa.Bussin tuloon oli vielä aikaa,joten päätin jututtaa miehiä odotellessani. Kävi selväksi että kaikki ollaan samaan autoon menossa.
Sieltä se auto tulikin ja suuntasin suoraan takaosaan pyllyäni keinutellen.
Bussissa ei ollut muita matkustajia meidän lisäksemme.
Jatkoimme jutustelua ja miehet alkoivat kuin sopimuksesta ehdottelemaan lähempää kanssakäymistä.
Minulle se kyllä passasi ja aloi hieromaan miesten housun etumuksia.Miesten kädet vaeltelivat rinnoilleni,avasivat hakaset ja tunnustelivat kovettuneita nännejäni.
Se tuntui valtavan kiihottavalta ja avasin miesten vetoketjut ja päästin suunnattoman suuret ja paksut elimet ahtaudestaan.
Suukottelin vuorotellen molempie kaluja ja miesten kädet löysivät pyllylleni.
Siinä huomaamattamme bussi oli pysähtynyt ja kuski seisoi vierellämme kaluaan hieroen.

Hotkaisin kuskkin kalun syvälle kurkkuuni ja menin bussin lattialle kontilleni.
Miehet nuolivat ja sormittivat kiimanesteitä valuvaa pilluani.Jatkuu... Vai onko tarvetta jatkaa?

8

19379

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • *huoh*

      on tarvetta

    • Jussi_03

      tarvetta jatkaa... ;)

    • ,,,,

      Opiskelen itse psykologiaa, olisi kiva kuulla juttu loppuun ;)

    • olet paska kirjoittaja

      älä perkele kirjoita enää ikinä mitään...

    • Freezer

      Jatka mun on pakko saada lisää tuota ihanaa "kirjallisuutta"!!!! Oot aika hyvä ku sait kokonaan mut sukeltamaan mukaaan

    • mr Kalle

      Et päässyt lähellekään kandien käsittelyä vielä...

      Voisit jatkaa otsikon mukaisesti ...
      Teksti oli kyllä hyvää...

      • lol

        sul on huonot elämän tavat


    • Nuuppi

      Mee takasin lastentarhaa opettelee miten pelataa cs:ssää.. Hiton nuuppi.. Sä sä menit sinne vasemmalle sun piti kattoo siihen boxin taakse.. Haluutsä kuvia tutkimuksia tai muuta vastaavaa aiheesta?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      71
      5022
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      16
      2332
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1857
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1561
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      42
      1553
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1348
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1267
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      3
      1185
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      13
      1176
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1173
    Aihe