Hei! Onkos kukaan lansupuiston jäsen? Olen itse rekisteröitynyt sinne jo aikaa sitten, mutta en vaan saa sitä vahvistusviestiä. Olen laittanut mailia ja kysellyt mikä mättää? Viesteihin ei vastata. Omituista? Hiukan ihmettelen miten kyseiseen puistoon oikeasti pääsee? Onko muilla ollut ongelmia? Tuskastunut rekisteröitymiseen: Marko
Lansupuisto
7
1477
Vastaukset
- rapatassu
tullut vahvistusviestiä minullekaan:(
- ...lansusta....
koirapuisto.fi (vaikka kyseessä onkin siis landseer-harrastajien ylläpitämä sivusto). Itse pääsin kyllä kirjautumaan uudistuneille sivuille, mutta toisaalta käyttäjätunnukseni on jo ajat sitten perustettu. Toivottavasti pääsette pian mukaan pulisemaan lansu asioista :-).
- ]=)
meni varmaan parisen viikkoa enneku vahvistus viesti tuli,kun itse rekisteröidyin sinne. Kun se tosiaan on harrastajien ylläpitämä sivusto eikä varsinaisen joka päiväistä ylläpitäjää siellä ole.Ni vastaaminen kestää..Harmi tosiaan,mutta toivottavasti pian pääset sinne pulisemaan!
- rapatassu*
Joko olet saanut vahvistusviestin? Mä en vieläkään ja on sentään vuosi pian aikaa..
- ieru
2 viikkoa jo ootellu ja olen laittanu sinne kyseleä kauanko menee?ei mitään vastausta.Kokeilin pariki kertaa ja ei kumpikaan oo onnistunu.
- muikuli
ei ole tullunna tännekkää vuoteen mitään viel.
- pandamama"
muikuli kirjoitti:
ei ole tullunna tännekkää vuoteen mitään viel.
Rekisteröityneistä tai reksiteröitymistä yrittäneiden joukosta tuhottiin kaikki ei aktiiviset tunnukset.
Jos sinulla ei tunnus toimi tai et ole sitä vielä saanut, ole hyvä ja rekisteröi uusi.
Nimimerkin kannattaa olla kotimainen tai vähintään sähköpostiosoitteen, jotta ylläpito ei sotke sinua lukuisiin roskapostittajien rekisteröitymisyrityksiin.
Lukeepi puiston etusivulla....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1461970
Stubb kävi pelaamassa golfia Trumpin kanssa Floridassa
Presidentit tapasivat aamiaisella, pelasivat kierroksen golfia ja lounastivat yhdessä. Vierailu oli luonteeltaan epävir3021165Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.83981- 35888
Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik31829- 53799
Joustoasuminen , kyykyttämistä vai ihan vaan mielenvikaisuutta?
https://yle.fi/a/74-20149669 Kun asumistukia leikataan joittenkin sääntöjen mukaan,olis pakko muuttaa halvempaan. Mutta18756- 71754
Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos56709Onko kaivattusi
Työelämässä vai ei? Jo on niin mitä ajattelet hänen ammatistaan? Jos ei ole niin haittaako se sinua?44701