Yritin uusia lainakirjani, kuten opastetaan netissä uusimaan. Tuli vain sivu, jossa oli; > type: status report (ymmärsin selostuksen) >message:/kirjasto/index/jsp (onko tuo jsp minulta puuttuva ja miten se toimii? >description: The reguested resource (kirjasto/index.jsp) is not availabel Nyt ihmettelen, kun kirjat erääntyivät jo eilen ja uskoin ehtiväni uusimaan ne aamulla, koska olin kuullut, että netissä se on helppoa. HELPPOA!!!!! Toinen ajatuksenaihe on mahdollisuus katsoa koneeltani DVT?- siis näitä vuokra elokuvia? Mitä minulla pitäisi oikeasti olla koneella näiden katseluun? Minulla on Fujitsu Siemens JI 300-1, ostettu marrask. 2005 ja piti olla, ja ehkä onkin mahdollisuus melkein kaikkeen, paitsi ei kuulentoon!!! Nyt vasta ymmärrän, että "markettikoneen" opastus ei toimi ollenkaan ja asentaja oli enemmän huolissaan työpaikastaan, kuin minun opastuksesta. Löytyykö auttajaa? Jopa "työpaikankin" voisin tarjota, siis jonkun (rahallista ei voi luvata julkisesti)korvauksen opastuksesta. Kysymyksestä voi jo huomata, että en ole nuorisoa, joka kaiken hallitsee, joten asiallisia vastauksia, eikä halveksuntaa, toivon.
Yritin uusia kirjani
5
276
Vastaukset
että mikähän maailman kirjastoista on kyseessä ja millä selaimella siellä asioit? Fujitsun ja monien muiden merkkien mainoksia luettaessa tai mainospuheita kuunneltaessa vastuu esitettyjen tietojen oikeellisuudesta, esimerkiksi Windows-käyttöjärjestelmän erinomaisuudesta, on puhtaasti kuulijalla/lukijalla. Usko 5 % niin olet aika vahvoilla. Valitettavasti tälle tosiasialle ei näköjään voida mitään, ja ilman omaa tietoa asiakas on erittäin heikoilla.
- ei selain salli
Javaa. Kokeile jollain muulla selaimella, jos et osaa laittaa Javaa päälle.
- ???
Jos et osaa käyttää Jaavaa, niin kokeile muulla?????? MITEN, MITEN,???? Oletko todellakin niin avulias, että neuvot jotain toista käyttämään, kun yhtäkään ei osaa.,?
firefox: työkalut/asetukset/sisältö ja ruksit kohtiin salli javascript komentosarjat ja salli java sovelmat. ie: työkalut/internetasetukset/lisäasetukset ja sinne ruksi kohtaan java(sun) use jre. jos ei löydy tuota kohtaa ie:ssä, niin silloin koneessasi ei ole java asennettuna eli sitten vaan googleen get java.
- apua tuli
Onneksi kirjoitin tuon litaniani myös kirjastolle ja sieltä tuli palaute. Minun pitää hankkia KIRJASTOSTA ensin salasana, ja sitten homma pelaa. Kuinkas olikaan se DVD elokuvien katselu? Millä koneella se onnistuu? En ole itse yrittänyt viellä omallani, mutta olen kuullut, että sekin olisi mahdollista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minkähän takia ns. persuille ei tunnu työ maistuvan?
Vaikuttavat olevan joutoväkeä syystä tai toisesta – työttömiä tai työeläkeloisia. Muiden rahoilla pötköttelevää väkeä,1314665- 213460
Olit ihan
Kiihkona silloin. Sen näki ja lähes tunsi. Ei tainnut olla kaukana et olisit vetänyt lähellesi jos siihen olisi hetki tu303393Miksiköhän vasemmistossa on niin paljon ns. tapatyöttömiä ja muita köyhiä?
Tokihan Minja Koskela oli sitä mieltä, että ei terveenkään ihmisen ole pakko tehdä töitä, sitä neuvoa moni vassu noudatt493230Oletko keskustellut kaivatustasi muiden
Kanssa lähiaikoina? Jos, onko keskustelu ollut positiivista tai negatiivista? Vaikuttaako keskustelut mielipiteeseesi ka513015Trump huonommassa kunnossa kuin Usasta virallisesti sanotaan?
"Terveys on vakaa mutta ei normaali".Uskallan melkein sanoa,että Trumpin terveydentilaa kaunistellaan.Myös se että se nu1222839Kyllä on Vasemmistoliitosta Koskelan johdolla tullut todellinen ääripuolue
se on niin tulipunainen kuin olla voi, ja selvästi haluaa jatkuvasti eripuraa, ja repiä kansaa kahtia. Siinä on jo vuod192594Suomen veroaste 5 %-yks liian matala
Palauttamalla kokonaisveroaste 1990-luvun tasolle saadaan hyvinvointivaltion palvelut rahoitettua ilman velan ottoa.1132325- 92239
MTV: Harvinainen haastattelu! Vappu Pimiä kommentoi vihdoinkin uutta TTK-juontajaa
TTK-juontajaspekuloinnit käyvät edelleen kuumana. Kenet sinä haluaisit uudeksi TTK-juontajaksi? Kommentoi alle! Lue,142135