On sanat loukkaavat nuo mieltä vailla ne satuttaa vai aidon tunteen mailla, kun nimittelee törkeyksin toista ei säälinsana sanottua poista. Ei jälkeen suudelman niit koskaan kuulla vaan lemmenkentillä kun alkaa tuulla, ne ryöpsähtävät silloin suusta esiin ja pesiytyvät usein kyynelvesiin. Ei sanottua sanalla voi poistaa ne mielessä vain itseänsä toistaa, kun pääsi lasket tyynyllesi illoin tuo hiljaisuus ne kaikki esiin silloin. On iskut tulta niin kuin sulaa laavaa ne sieluun jättää monta syvää haavaa, ei parane koskaan laastarilla vain rakkaus ne korjaa suudelmilla. Ne paranee vain hiljaa arven alla kun rakkautta kohtaa maailmalla, ne uskalla ei rohkeasti luottaa on pelko että joku kivun tuottaa. Siis muista ennen kuin sä avaat pääsi jos rakkaus sun kuuluu elämääsi? Ei hajoittavat sanat luokkaan uutta vain hellin sanoin kohtaat ihanuutta.
Minunko suustani ?
6
284
Vastaukset
...Se menee... Hyvin kirjoitit runoksi ...kiittää=)
- lindalinda1
kirjoitit taas elävästä elämästä, rakkauden haavoista ja arvista. Kaikesta siitä mitä emme aina osaa arvostaa, vaan rikomme jotain sanojen säilällä. Suudelmilla saa paljon korjattua, hiljaisuudella ei mitään. Kiitos lukuhetkestä, tuota kysymystä meistä varmaan moni saa pohtia mielessään ' minunko suustani '
Usein sanat karkaavat ennenkuin ajatus on mukana, sanoilla on vain tarkoitus satuttaa. Todellisuus on niistä kaukana ne ruokkiivat sen hetken tunteita, joka on sama kuin kaataisit vesikanisterin ja yrittäisit rätillä kuivaten saada veden takaisin kanisteriin. Parantuminen vie aikaa eikä kärsi yhtään väärää sanaa, jolloin haavat aukeaa uudestaan. Allekirjoitan oman runoni koska myös minun suustani, on joskus sitä törkyä tullut. Valitettavasti. Kiitos Sinulle linda palautteestasi. J
- Belethiel
Niin totta joka sana runossasi, viime aikoina muissakin, vaikken olekaan kommentoinut. Hyviä runoja hyvistä aiheista, lippaavat kovin läheltä, niihin, kuin tähänkin on helppo samaistua, löytää omia kipujaan. Kiitos lukukokemuksesta.
ystäväni. Kirjoitin tuntemuksista joista niin harvoin puhutaan, enkä jättänyt pois itseäni koska olen myös paljon virheitä elämässäni tehnyt,nyt jo niistä oppinut. KIITOS Sinulle ystäväni, olet lämpönä ajatuksissani. Hyvää tulevaa vappua!!!!! J
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101084
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82814Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264606Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede17595- 66548
- 93535
- 26512
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 43476
- 47437
