Minunko suustani ?

On sanat loukkaavat nuo mieltä vailla ne satuttaa vai aidon tunteen mailla, kun nimittelee törkeyksin toista ei säälinsana sanottua poista. Ei jälkeen suudelman niit koskaan kuulla vaan lemmenkentillä kun alkaa tuulla, ne ryöpsähtävät silloin suusta esiin ja pesiytyvät usein kyynelvesiin. Ei sanottua sanalla voi poistaa ne mielessä vain itseänsä toistaa, kun pääsi lasket tyynyllesi illoin tuo hiljaisuus ne kaikki esiin silloin. On iskut tulta niin kuin sulaa laavaa ne sieluun jättää monta syvää haavaa, ei parane koskaan laastarilla vain rakkaus ne korjaa suudelmilla. Ne paranee vain hiljaa arven alla kun rakkautta kohtaa maailmalla, ne uskalla ei rohkeasti luottaa on pelko että joku kivun tuottaa. Siis muista ennen kuin sä avaat pääsi jos rakkaus sun kuuluu elämääsi? Ei hajoittavat sanat luokkaan uutta vain hellin sanoin kohtaat ihanuutta.

6

284

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...Se menee... Hyvin kirjoitit runoksi ...kiittää=)

      • Linnanneito kauniista sanoistasi. Valoisia kevätpäiviä Sinulle.


    • lindalinda1

      kirjoitit taas elävästä elämästä, rakkauden haavoista ja arvista. Kaikesta siitä mitä emme aina osaa arvostaa, vaan rikomme jotain sanojen säilällä. Suudelmilla saa paljon korjattua, hiljaisuudella ei mitään. Kiitos lukuhetkestä, tuota kysymystä meistä varmaan moni saa pohtia mielessään ' minunko suustani '

      • Usein sanat karkaavat ennenkuin ajatus on mukana, sanoilla on vain tarkoitus satuttaa. Todellisuus on niistä kaukana ne ruokkiivat sen hetken tunteita, joka on sama kuin kaataisit vesikanisterin ja yrittäisit rätillä kuivaten saada veden takaisin kanisteriin. Parantuminen vie aikaa eikä kärsi yhtään väärää sanaa, jolloin haavat aukeaa uudestaan. Allekirjoitan oman runoni koska myös minun suustani, on joskus sitä törkyä tullut. Valitettavasti. Kiitos Sinulle linda palautteestasi. J


    • Belethiel

      Niin totta joka sana runossasi, viime aikoina muissakin, vaikken olekaan kommentoinut. Hyviä runoja hyvistä aiheista, lippaavat kovin läheltä, niihin, kuin tähänkin on helppo samaistua, löytää omia kipujaan. Kiitos lukukokemuksesta.

      • ystäväni. Kirjoitin tuntemuksista joista niin harvoin puhutaan, enkä jättänyt pois itseäni koska olen myös paljon virheitä elämässäni tehnyt,nyt jo niistä oppinut. KIITOS Sinulle ystäväni, olet lämpönä ajatuksissani. Hyvää tulevaa vappua!!!!! J


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1084
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      606
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      595
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      66
      548
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      535
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      512
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      476
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe