RakkausrunotVastattu 15v

Nuorena Eletty Elämä

Sua tuntenut en vaikka tiesinkin elit nuorena elämän tiesi, nyt en tuntea voi vaikka tahtoisin on sammunut elosi liesi. Olit Äitisi lapsi ja Isänkin olit monelle rakas heistä, nyt surra saavat he kyynelin vain sanatonna…
RakkausrunotVastattu 16v

HUOM !

Koska Suomalainen perisynti eli kateus nostaa niin vahvana päätään mitättömiä runojani kohtaan olen päättänyt lopettaa toistaiseksi kirjoittamisen tänne palstalle. Mielestäni en ole ansainnut tämmöistä loan heittoa ja t…
RakkausrunotVastattu 16v

Sisäinen Rakkaus!

Rakkaus niin laulaa rinnassani mulla, suudelmin se kaulaa niin on hyvä olla. Kiitos ystävälle! Kuuluu rakkaudesta, ruusun annan hälle koko sydämestä. Tunne tää kai aito? Kolhujakin kestää? Pitkä elon raito tunteet siinä…
RakkausrunotVastattu 16v

Lintuna Tunteiden Maan!

Jos rakkauden kulkua voisin minä järjellä ymmärtää? Sen luokseni uivan soisin silloin kun yksin jää? Jos rakkauden kulkua voisin ohjailla kädelläin? Sen sylissäin luoksesi toisin sä rakas mun ystäväin. Jos virheeni rakk…
RakkausrunotVastattu 16v

Sinulle Rakas!

Niin kauan kuljin harhaillen teitä, kunnes armahani kohtasin. Rakkaus sitoo nyt yhteen meitä, on täyttynyt jo toive ihanin. On ruusut kauniit taas käyneet kukkaan, ne ojentaa saan kera suudelman. Ei toiveet menneet ole …
RakkausrunotVastattu 16v

Rakkaus Elää!

Ajatus tunteilla tässä saatella sanoja saa, rakkaus kun elämässä esittää rikkojaa? Miksi on silmät veessä? Jälkeen tuo aamenen, rakkaus kun on eessä antaen kaiken sen. Rahako kaiken antaa? Voimallaan sivuuttaa, rakkaus …
RakkausrunotVastattu 16v

Muistojen Polku!

Jos ei saisi tunteitansa näyttää? Kuinka voisi rakastaa? Osaisi ei rakkautta käyttää tietäisi ei mistä ilman jää? Jospa vain mä tunteen aidon löytäisin? Jospa vain mua varten oisit ain rakkahin? Niin soisin kaikki tunte…
RakkausrunotEi vastauksia

ELÄMÄSSÄ TÄSSÄ !

Sammunut sydämen palo seestynyt tunteiden ilta, rakkaus vaikka niin jalo poistunut on tanhuvilta. Enää kai omistushalu? Yhdessä solmuja laittaa, seisooko edes kalu? Sekään ei haittaa, ei haittaa. Aamu kun valoaan valaa …
RakkausrunotVastattu 16v

Aito Tunne Näkyy!

Sinä kosketit sisinpääni sanoilla kyynelten, nyt soimaa sisäinen ääni jota itsekkään ymmärrä en? Kun onnemme maljoja juotiin katseet toisiimme sulaen, niin haaveet huimat luotiin pilvilinnoista rakkauden. Pilvilinnat ne…
RakkausrunotVastattu 16v

EI VÄKISIN !

Päästä irti otteesta anna mennä pois, kun et mua rakasta miksi luonas ois? Älä kuiskaa rakkauteen sanoin pettävin, itsestäni orjas teen mielin murheisin. Elo meille näyttäköön rakkauden haat, toivees tuntein täyttäköön …
RakkausrunotVastattu 16v

Rakkaalle Äidille!

Sinun päiväsi parhain ja arvokkain siksi kiitokset tahdonkin antaa, siitä hellästä huomasta jonka sain hetken keventäin taakkaasi kantaa. Olit aina sä touhussa, ahkeroit kovin uurastit edestä lasten, paljon elämäniloa m…
RakkausrunotVastattu 16v

Rakkauden Katkoviivaa!

Näitä hetkiä yksin kun mietin aina rukoilin puolestanne, vaikka surunkin aikoja vietin oli rakkaus kanssamme. Jos et osannut oikein sä näyttää tunteita sun sydämen? En osannut oikein mä käyttää millä tunteeni tulkitsen?…
RakkausrunotVastattu 16v

Kaikkein Rakkain!

Kun ilta sulkee silmät uupuneen, ja varjot kulkee päivän sammuneen. On jälkeen töiden hyvä nukahtaa, ja jälkeen öiden taas sua rakastaa. Vain sulle rakkain sydämeni lyö, vain sulle rakkain onnemme on yö. Oot hymy päivän…
RakkausrunotVastattu 16v

Tuskaa ja Valoa!

Kyyneleet silmiä kirveltää rakkaus joskus itkettää? Sanoin ja tuhansin sävelin silti niin suuresti rakastin. Kuka voi mulle kertoa sen keskitie missä on rakkauden? Kaipuu vain tunteita kasvattaa miksi ei saisi siis raka…
RakkausrunotVastattu 16v

Olet Rakkaani Mun!

Tuuli käy elomme laivaan se hiljaa tuudittaa, alla lempeän taivaan saan sua rakastaa. Anna kätesi pieni mulle ystäväin, näytän sulle tieni mi asuu syömmessäin. Kaipuu täällä soittaa mielen haavoittaa, rakkaus vaan voitt…
RakkausrunotVastattu 16v

Rakkaudella, Ystävät!

Minä rakkauden rumpua soitin soitin ja epäilin? Sillä hetkisen aikaa voitin kunnes kaiken menetin. Niin sortui hiekkalinnat tiellä tunteiden, niistä maksoin kovat hinnat kaipuuseen kaatuen. Minut ystävät nostivat suosta…
RakkausrunotVastattu 16v

Rakkauden solmuja!

Oli rakkaus sidottu Sinuun jonka solmuja aukaisin, nyt tarttunut myös se on minuun ollaan solmussa kummatkin? Kestää solmut nuo elomme ajan joita tuulet ei auki saa, kun rakkaus rakentaa majan jossa tunteet leiskuaa. Ni…
RakkausrunotVastattu 16v

Nuoruuden Ihanat Muistot!

Nuoruuden, muistojen hetken tässä nyt onnellisen, viettämään yksin jään siksi toisista pois käännän pään. Muistot ajan ne sen ajan ihmeellisen, taas silmissä kulkee kun hetkeks ne sulkee näin yksin jään miettimään. Koiv…
RakkausrunotVastattu 16v

Kohtalon Kellot!

Miksi myrskyjä näin kohtaan elämässäin? Miksi ystävät poistuneet on viereltäin? Milloin nähdä mä saan kukan rakkauden maan? Joka lämmittää mun sydäntäin. Haave rakkaus tuo lemmenmaljoja juo, niin rintaani polttaa se ei …
RakkausrunotVastattu 16v

ELÄMÄ ON.......

Vaikka sydämeni itkee verta vaikka kyyneleeni ovat loppuneet, silti silmäni nauravat rakkauden kukkasille tuoden lohtua omalle peilikuvalleni. Vaikka sanani ovat kuivuneet huulilleni tukahdutettujen tunteiden alle, silt…