GSM-Suomi sopimuksen irtisanominen

NäinTänään

Onko joku saanut irtisanottua GSM-Suomen kanssa tehdyn määräaikaisen sopimuksen? Jos näitä onnekkaita löytyy, kertokaa ihmeessä muillekin kuinka olette onnistuneet mahdottomassa tehtävässä. Omalta osaltani tilanne on mahdoton, satojen eurojen laskuja tulee vaikka toimitusta ei ole tapahtunut.

7

818

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tin ätäpäisäni

dna,.,.kanssa,..luvattiiniin,.,.17.,.4,.,.ei vieläkään,,.

• siirtää Soneran

kautta. Mutta GSM Suomi ilmoittaa että on määräaikainen sopimus voimassa eivätkä voi antaa siirtää vanhoja numeroita ennen sen loppumista. Uusia liittymiähän voi availla vaikka minne uusilla numeroilla, mutta yrityksen numeroita on hankala lähteä muuttamaan. Että vankilassa ollaan eikä GSM Suomelta kukaan ota asiaan kantaa. Laskut heillä on kyllä maksamatta ja meille tulee niistä huomautuksia. Olen ne sitten hoitanut ettei nyt ihan kaikki puhelinliikenne tyssää kokonaan.

• NäinTänään
        siirtää Soneran kirjoitti:

kautta. Mutta GSM Suomi ilmoittaa että on määräaikainen sopimus voimassa eivätkä voi antaa siirtää vanhoja numeroita ennen sen loppumista. Uusia liittymiähän voi availla vaikka minne uusilla numeroilla, mutta yrityksen numeroita on hankala lähteä muuttamaan. Että vankilassa ollaan eikä GSM Suomelta kukaan ota asiaan kantaa. Laskut heillä on kyllä maksamatta ja meille tulee niistä huomautuksia. Olen ne sitten hoitanut ettei nyt ihan kaikki puhelinliikenne tyssää kokonaan.

neljän kuukauden toimitusaikaa pidetään kohtuullisena. Omalla kohdallani toimitus on viivästyy vähintään puoli vuotta, joten katson sen irtisanomisperusteeksi. Dicame ei reagoi tähän millään lailla, joten joudun viemään asiaa eteenpäin. Toivottavasti tästä tulisi ennakkotapaus, josta muutkin pulaan joutuneet voisivat hyötyä. Minulle voi laittaa viestiä osoitteeseen [email protected]

• huijattu yrittäjä/yritys
        NäinTänään kirjoitti:

neljän kuukauden toimitusaikaa pidetään kohtuullisena. Omalla kohdallani toimitus on viivästyy vähintään puoli vuotta, joten katson sen irtisanomisperusteeksi. Dicame ei reagoi tähän millään lailla, joten joudun viemään asiaa eteenpäin. Toivottavasti tästä tulisi ennakkotapaus, josta muutkin pulaan joutuneet voisivat hyötyä. Minulle voi laittaa viestiä osoitteeseen [email protected]

Meitä huijattiin ja vedätettiin jo GSM Suomi -yrityksen aikana ja Dicame ei lupauksista huolimatta (tai ei siis enää lupaakaan) korjaa tilannetta, vaikka sopimusten piti kokonaisuudessaan siirtyä.

Suomen Yrittäjien lakimieheen otin siis yhteyttä ja meitä on muitakin, jotka ovat joutuneet huijatuiksi. Tätä todella kannattaa varoa.

• Tyhmä olin itsekkin
        huijattu yrittäjä/yritys kirjoitti:

Meitä huijattiin ja vedätettiin jo GSM Suomi -yrityksen aikana ja Dicame ei lupauksista huolimatta (tai ei siis enää lupaakaan) korjaa tilannetta, vaikka sopimusten piti kokonaisuudessaan siirtyä.

Suomen Yrittäjien lakimieheen otin siis yhteyttä ja meitä on muitakin, jotka ovat joutuneet huijatuiksi. Tätä todella kannattaa varoa.

Ovatko SY:n lakimiehet antaneet minkälaista kommenttia? Itsekkin olin niin tyhmä, että luotin myyjän puheisiin ja ajattelin että ei se palvelu Sonerasta voi enää huonontua.

• JubArska58

- on mahdollista päästä irti, kun sopimuksella on perusmaksu/kk.
      MAKSAT - pois sopimuksen loppuosan !
      He eivät voi kieltäytyä vapauttamasta numeroasi, - hehän EIVÄT OMISTA NUMEROITA !
      Jos liittymän osalta on reklamoimista jos on oikeus saada hyvitystä, niin
      tämmöisen DIcame Oy n kanssa ei kannata asioida, muuta kuin
      kuluttaja-asiamiehen kautta, -muuten EI TULE VALMISTA.
      Dicamella EI OLE ASIAKASPALVELUA ollenkaan ! Tai siellä on ehkä 2 - henkilöä hoitamassa niitä tuhansia asioita !

Itselläni meni hiukan aikaa ja vaivaa . syynä Dicame "asiakaspalvelun" toiminnan hitaus ! mm. VIIKKO etsittiin heidän tililtään maksusuoritustani, kun ei muka löydy!!

• huijattu yrittäjä/yritys

Dicame on jättänyt maksamatta kolmansille osapuolille, eli tässä tapauksessa Soneralle laskunsa. Samasta palvelusta Dicame laskuttaa asiakkaitaan eikä anna sopimusta purkaa. Tai ei antaisi.

Helppoa rahaa -> asiakas maksaa jokatapauksessa itse Soneran laskut, Dicame laskuttaa samasta asiakasta ja vetoaa ties mihin, kun ei suostu maksamaan.

Laskut kannattaa siis riitauttaa, ilmoittaa kirjallisesti sekä Dicamen Helena Kuusistolle että Intrum Justitian maksuvalvontaan, että laskut on riitautettu, eikä maksua tule ennen oikeuden päätöstä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle

Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.
      7
      2528
    2. Pilasit mun

Elämän. Sitäkö halusit?
      Ikävä
      121
      1801
    3. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Kittilä
      124
      1513
    4. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      39
      1497
    5. Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin

Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin
      Maailman menoa
      174
      1327
    6. Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...

Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi
      Maailman menoa
      161
      1302
    7. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      148
      1275
    8. Lasse Peltonen on kunnanjohtaja

18/21 ääntä 1 Stoor ja 2 Vauhkonen
      Sysmä
      52
      1208
    9. Syntymäpäivä

Milloin on kaipaamasi henkilön syntymäpäivä!? Hänellä miehellä on tammikuussa.
      Ikävä
      59
      1148
    10. Olet tärkeä

mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.
      Ikävä
      65
      1091
    Aihe