GSM-Suomi sopimuksen irtisanominen

NäinTänään

Onko joku saanut irtisanottua GSM-Suomen kanssa tehdyn määräaikaisen sopimuksen? Jos näitä onnekkaita löytyy, kertokaa ihmeessä muillekin kuinka olette onnistuneet mahdottomassa tehtävässä. Omalta osaltani tilanne on mahdoton, satojen eurojen laskuja tulee vaikka toimitusta ei ole tapahtunut.

7

805

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tin ätäpäisäni

      dna,.,.kanssa,..luvattiiniin,.,.17.,.4,.,.ei vieläkään,,.

      • siirtää Soneran

        kautta. Mutta GSM Suomi ilmoittaa että on määräaikainen sopimus voimassa eivätkä voi antaa siirtää vanhoja numeroita ennen sen loppumista. Uusia liittymiähän voi availla vaikka minne uusilla numeroilla, mutta yrityksen numeroita on hankala lähteä muuttamaan. Että vankilassa ollaan eikä GSM Suomelta kukaan ota asiaan kantaa. Laskut heillä on kyllä maksamatta ja meille tulee niistä huomautuksia. Olen ne sitten hoitanut ettei nyt ihan kaikki puhelinliikenne tyssää kokonaan.


      • NäinTänään
        siirtää Soneran kirjoitti:

        kautta. Mutta GSM Suomi ilmoittaa että on määräaikainen sopimus voimassa eivätkä voi antaa siirtää vanhoja numeroita ennen sen loppumista. Uusia liittymiähän voi availla vaikka minne uusilla numeroilla, mutta yrityksen numeroita on hankala lähteä muuttamaan. Että vankilassa ollaan eikä GSM Suomelta kukaan ota asiaan kantaa. Laskut heillä on kyllä maksamatta ja meille tulee niistä huomautuksia. Olen ne sitten hoitanut ettei nyt ihan kaikki puhelinliikenne tyssää kokonaan.

        neljän kuukauden toimitusaikaa pidetään kohtuullisena. Omalla kohdallani toimitus on viivästyy vähintään puoli vuotta, joten katson sen irtisanomisperusteeksi. Dicame ei reagoi tähän millään lailla, joten joudun viemään asiaa eteenpäin. Toivottavasti tästä tulisi ennakkotapaus, josta muutkin pulaan joutuneet voisivat hyötyä. Minulle voi laittaa viestiä osoitteeseen [email protected]


      • huijattu yrittäjä/yritys
        NäinTänään kirjoitti:

        neljän kuukauden toimitusaikaa pidetään kohtuullisena. Omalla kohdallani toimitus on viivästyy vähintään puoli vuotta, joten katson sen irtisanomisperusteeksi. Dicame ei reagoi tähän millään lailla, joten joudun viemään asiaa eteenpäin. Toivottavasti tästä tulisi ennakkotapaus, josta muutkin pulaan joutuneet voisivat hyötyä. Minulle voi laittaa viestiä osoitteeseen [email protected]

        Meitä huijattiin ja vedätettiin jo GSM Suomi -yrityksen aikana ja Dicame ei lupauksista huolimatta (tai ei siis enää lupaakaan) korjaa tilannetta, vaikka sopimusten piti kokonaisuudessaan siirtyä.

        Suomen Yrittäjien lakimieheen otin siis yhteyttä ja meitä on muitakin, jotka ovat joutuneet huijatuiksi. Tätä todella kannattaa varoa.


      • Tyhmä olin itsekkin
        huijattu yrittäjä/yritys kirjoitti:

        Meitä huijattiin ja vedätettiin jo GSM Suomi -yrityksen aikana ja Dicame ei lupauksista huolimatta (tai ei siis enää lupaakaan) korjaa tilannetta, vaikka sopimusten piti kokonaisuudessaan siirtyä.

        Suomen Yrittäjien lakimieheen otin siis yhteyttä ja meitä on muitakin, jotka ovat joutuneet huijatuiksi. Tätä todella kannattaa varoa.

        Ovatko SY:n lakimiehet antaneet minkälaista kommenttia? Itsekkin olin niin tyhmä, että luotin myyjän puheisiin ja ajattelin että ei se palvelu Sonerasta voi enää huonontua.


    • JubArska58

      - on mahdollista päästä irti, kun sopimuksella on perusmaksu/kk.
      MAKSAT - pois sopimuksen loppuosan !
      He eivät voi kieltäytyä vapauttamasta numeroasi, - hehän EIVÄT OMISTA NUMEROITA !
      Jos liittymän osalta on reklamoimista jos on oikeus saada hyvitystä, niin
      tämmöisen DIcame Oy n kanssa ei kannata asioida, muuta kuin
      kuluttaja-asiamiehen kautta, -muuten EI TULE VALMISTA.
      Dicamella EI OLE ASIAKASPALVELUA ollenkaan ! Tai siellä on ehkä 2 - henkilöä hoitamassa niitä tuhansia asioita !

      Itselläni meni hiukan aikaa ja vaivaa . syynä Dicame "asiakaspalvelun" toiminnan hitaus ! mm. VIIKKO etsittiin heidän tililtään maksusuoritustani, kun ei muka löydy!!

      • huijattu yrittäjä/yritys

        Dicame on jättänyt maksamatta kolmansille osapuolille, eli tässä tapauksessa Soneralle laskunsa. Samasta palvelusta Dicame laskuttaa asiakkaitaan eikä anna sopimusta purkaa. Tai ei antaisi.

        Helppoa rahaa -> asiakas maksaa jokatapauksessa itse Soneran laskut, Dicame laskuttaa samasta asiakasta ja vetoaa ties mihin, kun ei suostu maksamaan.

        Laskut kannattaa siis riitauttaa, ilmoittaa kirjallisesti sekä Dicamen Helena Kuusistolle että Intrum Justitian maksuvalvontaan, että laskut on riitautettu, eikä maksua tule ennen oikeuden päätöstä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 178
      1903
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      50
      1836
    3. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1568
    4. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      137
      1353
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1314
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1164
    7. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1152
    8. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      10
      1121
    9. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      10
      1099
    10. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1085
    Aihe