Etsitään sisustussuunnittelijaa

Kokemksia?

Voitko suositella etelä-Suomesta jotakin hyvää sis.suunnittelijaa?

18

3786

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kyllä kannatti

      Itse löysimme hyvän suunnittelutoimiston Zoom Designin. Saimme heiltä erittäin hyvää palvelua ja olimme tyytyväisiä. He ottivat toiveemme hyvin huomioon ja lopputuloksesta tuli todella hyvä. Voin suositella erittäin hyvällä kokemuksella. He tekevät suunnitelmia ymmärtääkseni aika laajalla alueella etelä-suomea. Jos haluat käydä heidän nettisivuillaan, tässä osoite http://www.zoomdesign.fi

      • Hyvä sisustaja

        Hei kaikki olet itse varmaan jo saanut suunnittelijan mutta katsoppa Johanna Salminen ja muurametalot hän on mahtava!


    • Leona

      Oletko vielä etsimässä suunnittelijaa?
      Toimin itse sisustussuunnittelijana etelä-Suomen alueella, toimipiste Helsingissä.

    • yp

      Jos etsitte hyvää sisustussuunnittelijaa, niin itse käytin Sisustusvimma nimistä firmaa. Suunnittelija Hannakaisa Manninen teki todella hyvää jälkeä mökilläni. Pääasiassa toimii Helsingin seudulla. http://www.sisustusvimma.fi

      • Hei, ostin uuden asunnon ja tarvitsisi sisustussuunnittelijan (Helsinki). Onko vinkkejä mistä löytyisi, mikä on hintataso ja miten voisi varmistua hyvästä laadusta?


      • Anna-Rosa
        hannelej99 kirjoitti:

        Hei, ostin uuden asunnon ja tarvitsisi sisustussuunnittelijan (Helsinki). Onko vinkkejä mistä löytyisi, mikä on hintataso ja miten voisi varmistua hyvästä laadusta?

        Heips
        Kokemusta löytyy..
        Teimme omakotitalon täysremontin ja otimme yhteistuumin suunnittelijan avuksemme. Kilpailutin 6 eri tyylistä sisustussuunnittelutoimistoa, joista valitsimme mieluisimman. Hintahaarukka pyöri 600 ja 3500 euron välillä. Hauskinta tarjouskilpailussa oli se, että otimme suosittuja (tv:stä tuttuja) ja aivan tuiki tuntemattomia suunnittelijoita, mitä nyt netistä löysimme. Lähetin tarjouspyynnön, pohjapiirrustuksen ja kirjoitin suuntaa-antavasti ajatuksia sisustuksesta. Kalliimman tarjouksen saimme, loogisesti, "julkkissuunnittelijalta". Halvin oli opiskelijalta (yhtään väheksymättä).

        Emme ottaneet halvinta mahdollista, koska halusimme suunnittelijalla olevan jo perspektiiviä asioista ja kokemusta kokonaisvaltaisesta suunnitelmasta. Yllätykseksemme huomasimme kuitenkin, että Hesan ulkopuolelta löytyy paljon suunnittelutoimistoja, jotka pystyvät tarjoamaan hintakelpoisen työn ja että tekevät myös töitä tänne pääkaupunkiseudulle. Vaikka siis toimisto sijaitsee Satakunnassa.

        Mikäli siis suunnittelu on ajankohtaista, suosittelen kilpailuttamista! Ensinnäkin. Suunnittelijoita on joka lähtöön. Ihan sieltä *** maalilinjalta ammattisuunnittelijoihin. Vaikka perus rautakauppa tarjoaa sitä suunnittelua, kannattaa oikeesti miettiä; haluaako todella rahoille vastinetta (= henk.kohtaisen suunnittelijan), vai sen ammattilaisen joka käyttää pelkästään niitä ketjun omia mallistoja ja tuotteita (mikä on loogistakin)! Toiseksi, näitä sisustussuunnittelijoita on oikeesti joka lähtöön. Toinen on käynyt ompelukurssin ja toinen ammattikorkeakoulun. Hinnat samat.

        Remontti on nyt viimeistä piirtoa myöten valmis. Kilpailuttakaa suunnittelijanne. Hyvin suunniteltu on puoliksi tehty! Voin laittaa suunnittelijamme yhteystiedot sähköpostissa, laittakaa mailia: mkeela(at)gmail.com


    • asiakas Turuusta

      kotisivut: www.kodikaskoti.net
      Lämpimät suositteluni!!

      • piia-liisa

    • olk

      kk-interiors , Turku

    • Sisustelija

      Deco Texa Oy, Helsinki

      www.decotexa.com

      pysyvät budjetissa ja kuuntelevat asiakasta, osaavat myös yllättää omaperäisillä ratkaisuilla.

    • Lauris

      Tampereella toimii Koski Interior niminen suunnittelutoimisto.
      Ei ole hinnaltaan kalliimmasta päästä ja itse ainakin olin
      todella tyytyväinen suunnittelijan työhön. Ymmärtääkseni
      sisustussuunnittelija Maiju Koskinen tekee projekteja
      myös Etelä-Suomeen. Ainakin nettisivuilla www.koskiinterior.fi oli kohteita esim. Lohjalta.
      Voin suositella lämpimästi!

    • A.p.

      Suunnittelutoimisto ja design-liike Porissa.

      • isot plussat Katoko

        Miksei sitä oo valittu noihin sisustusohjelmiin, jotka pyörii tuolla telkussa!?!?!


    • kotikammari

      Hei, katso ammattitaitoiset sisustussuunnittelijat Sisustussuunnittelijat Ry:n nettisivuilta (Si ry)

    • Just' eikä melkein

      Kaunien asunto minkä olen koskaan nähnyt. On Helenan (Tila-ohjelma) suunnittelema.

    • kaani fani

      Kaani antoi hyvää palvelua.
      Ostin muutaman kalusteen suunnitelman pohjalta enkä joutunut maksamaan itse suunnitelmasta mitään.
      Kaikki hoitui ammattitaidolla ja nopeasti.
      Voi olla että noissa suurissa ketjuissa on kovaa pakkomyyntiä ja huonoa ammattitaitoa mutta kyllä tuolla Kaanilla hoitui varsin kuluttajaystävällisesti ja hyvällä silmällä.

      • kannattaakokeilla

        Mun mielestä sisustussuunnittelija casa-design Leena Mannila on todella hyvä. Hän on itse todella luova ja toteuttaa kohteesi juuri sinun toivomasi laiseksi ja kokoiseksi. Suosittelen!


    • Harrastaj bloginisti

      Valkoinen katto, valkoiset ovet keittiökaappeihin, mustat tasot keittiöön.
      Valkoiset seinät kaikkiiin huoneisiin.

      Siinä peruslähtökohdat.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      18
      1605
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      29
      1319
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      64
      1224
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1122
    5. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      28
      1056
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1046
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      11
      1036
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      1001
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      999
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      2
      996
    Aihe