Eli nyt on jo kateltu pyöriä jos minkälaisia.. mieltä vain painaa että kumman sitä ottaisi piikki 2-tahtisen vai 250, 2-tahtisen?? Laittakaa plussaa ja miinusta kummastakin kuutioluokasta. Ajo-ominaisuudet, mahdolliset hinta erot, teho erot.. kaikkea mitä tulee mieleen. Itse olen 250 puolella paremman ajettavuuden ja suuremman tehon takia. Vääntöäkin löytyy mukavasti alempaa verrattuna 125cc.
125cc VS 250cc
5
661
Vastaukset
- TeiniX!!!
Kakspuolikas jaksaa kuljettaa aikuistakin.
- Nimetön
riippuu tietenki minkälaista ajoa meinaat harrastaa. piikkinen on radalla todella hyvä koska se on olevinaan kevyt eli näppärä radalla. kun taas 250cc on endurolla parempi ku sitei tartte vinguttaa niin täysiä. mutta kyllä se 250cc radallaki menee mutta siitä ei saa pakosta kaikkia tehoja käyttöön. osta 250 niin riittää ainaki tehot.
- CR250
..oli itselläkin, kun tuota massaa on kertynyt n. 100kg, niin piikki oli aika "laiska" kuljettamaan, mutta varttinen jo kuskaa sen verta hyvin, että painokin alkaa tippua.
- valinta...
Minulla oli nuorempana neljä piikkiä ja yksi kakspuolikas, tykkäsin enemmän piikistä, mutta se johtui enemmänkin siitä kun olin aika kevyt ja voimaakaan ei ollu hirveästi ja piikki on kuitenkin kevyempi hallita maastossa ja sopivalla alustalla nopeakin. Se kakspuolikas lähti kerran lapasesta märällä asfaltilla ja tuli sairaala reissu, silloin ajattelin että olisi saanut jäädä tuo "iso" pyörä hankkimatta.
- Hnda
...itte olen ajellut 250:llä (Honda CR250r) ja olen ollut tyytyväinen. Menee "tyhjäkäynnillä" metsäpolkuja ja tehoa on riittävästi (n. 56hv/52nm). Järkipäässä ajellessa 2½ on hyvä valinta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta663362Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh433157Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1202610- 432538
- 311953
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271850- 481636
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä851465- 391320
- 821179