Beijing Beibi

.....

Onks joku lukenu Chun Shu:n kirjoittaman kirjan "Beijing Beibi"? Itte tykkäsin ihan hirveesti, mut sitä oon miettiny et kertooks se kirja sen omasta elämästä oikeesti? Niinku kokonaan..

6

1779

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • XueFang

      Olen lukenut kyseisen kirjan nyt kaksi kertaa ja pidin kyllä kovasti. Itse en löytänyt kirjasta mitään, mikä olisi asettanut sen aitouden epäilynalaiseksi, pidän sitä siis ihan rehellisenä omaelämankertana, kunnes joku todistaa päinvastaista. Loppu on todella hyvä ja kuvastaa hyvin koko kirjan tyyliä.

      Aloitin kirjan lukemisen sillä periaatteella että sen kirjoittaa kiinalainen ja hän kertoo Beijingissä elämisestä. Tekstin edetessä kuitenkin ihastuin Chun Shun:n kirjoittamistyyliin, joten kirjaa lukiakseen ei todellakaan tarvitse pitää kiinasta, sen huomasin.

      • A...

        Minkä tyyppisestä kirjasta on kyse? Kiinakirjat kiinnostavat, mutta tästä en ole kuullut...

        Kiitos. :)

        - A.


      • jin

        tulee vähän myöhään. ;) luin äsken kyseisen kirjan ja tykkäsin. en vaan täysin tajunnu sitä. jos joku on myös lukenut sen, olis kiva jos vois vastata tai mailata =D


      • Zermie
        jin kirjoitti:

        tulee vähän myöhään. ;) luin äsken kyseisen kirjan ja tykkäsin. en vaan täysin tajunnu sitä. jos joku on myös lukenut sen, olis kiva jos vois vastata tai mailata =D

        Se on hyvällä tavalla omituinen kirja.Luin ja ymmäärsinkin suurimman osan.Ilmeisesti on omaelämänkerta.


    • JustMe

      mun käsityksen mukaan kirja on totta mutta siihen on vähän lisäilty juttuja.
      kirjan kansissa taisi lukea siitä mutta en oo varma :D

      • imppu-

        Olen myös lukenut kirjan, ja pidän siitä kovasti.
        En voinut pitää lukemisesta taukoa, vaan ahmin kirjan melkein yhteen menoon.
        Toivon, että saman tyyppisiä kiina / japanikirjoja olisi lisää!
        Voisiko joku ehdottaa saman tyyppisiä kirjoja luettavaksi?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      135
      5589
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      33
      3455
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      17
      1893
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      23
      1865
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      24
      1720
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      73
      1558
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      14
      1463
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1356
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1347
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      23
      1308
    Aihe