Tuli ostettua Richan ajoasu. Housut Everest, mustat ja takki mallia spider. Onkohan näillä varusteilla soveliasta ajella Virrellä? Mutta kun oli ainoat varusteet jotka säällisesti mahtui päälle...
Customin ajoasu
3
785
Vastaukset
- kukaan-
On jokaisen henkilökohtainen asia,mitä pitää päällään!
- pide on!
Prätkäily on henkilökohtainen asia ja AIVAN SAMAN TEKEVÄÄ millainen takki housut jne...ajajalla on päällä.Se kun on jokaisen aivan oma asia jota TODELLINEN motoristi ei edes vaivaidu kysymään saati että antaisi muiden määritellä miten pitää,kuuluu,saa....pukeutua.Siis aivan saman tekevää.Prätkäilyssä kun ei ole kyse muodista,katuuskottavuudesta tai siitä että wau mä oon gova jätkä/gimma kun mä ajan motukalla tälleen kovaa ja ken ties mulla on tooodella monta ketjua roikkumassa joka paikassa koska mä oon waude trendikäs sekä mulla on huono itsetunto mutta ketjut ja tatskat tukee mun psyykettä :-)))
- P1313
ja tulin uteliaana lukemaan, olen samaa mieltä, aja vaikka tynnyri päällä, jos koet sen mukavaksi ajoasuksi ja tarpeeksi turvalliseksi. Ethän sinä muiden mieliksi vaatteita pue, vaan ajotarkoitukseen. Itse ostin jo moposkootterivaiheessa ajopuvun, jossa housut ja takki erikseen, mutta siirtyessäni kesällä isompaan pyörään, voin vetoketjulla liittää ne yhteen, jolloin ajomukavuus parempi. Vaikka ajokilometrejä on vielä vähän, sanoisin, että ajoasu, jota et edes huomaa ajaessasi, on paras.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1677457
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264228- 503838
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1513235- 512986
- 492599
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262376Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2732059Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt552015- 291916