Huomasin äsken että pupuni alkoi nyppiä ittestään karvoja. Se tunki mökkii ne kaikki nii mun piti ottaa melkei kaikki purut pois. Siin meni samal ne karvat, mut niit ei ollu viel paljo. Onko mahdollista että se pupu hylkää ne poikaset tos jälkee? ne purut täyty ottaa siks pois ku yhet poikaset on jo meil kuollu siihe ku niitte emo sullo sen mökin täytee puruu.
Kani tekee pesää
5
2997
Vastaukset
- kani fani
Nyppiikö kani enää sit karvoi???
- .........
Et oo tainnu ottaa paljoo selvää asioista ennen poikueen teettämistä? Kani nyppii karvoja niskastaan ja tekee niistä & heinästä pesän poikasille, jotteivät paleltuisi.. Miksi sulla puruja häkissä jossa poikasia? O.o Nyt äkkiä ottamaan selvää asioista, jotta osaat hoitaa pupun ja poikaset ennen toisenkin poikueen kuolemaa.. Tuossa hyvä linkki näin ensin alkuun http://sonja.iki.fi/sonja/kani/lisaantyminen.shtml
- tania78
Siis pesäkopissa oli purua ? Joka piti otta pois karvojen kanssa? Kyllä kaniemon pitäisi osata rakentaa itse sellainen pesä jossa lapsukaiset pärjäävät. 1 poikueen lapsukaiset tuskin kuolivat puruun... Itse en ole koskaan kuullut kaniemon edes tuovan purua pesään - jossain on siis vika... Kai sinulla on siellä heinää? Älä nyt vaan teetä enää poikasia jos tietämyksesi on tässä... http://kaniyhdistys.com/ Koska synnytyksen pitäisi olla ?
- Anonyymi
Minäkin huomasin että kanini tekee pesää. Se on ulko kani ja se laittaa sinne pesään omia karvojaan ja heinää. En tiedä mitä se tarkoittaa koska sen kanin häkissä on ollut kaksi muuta pupua ja ne olivat tyttöjä tai toinen poika ei enään muisteta mutta auttakaa minua. Mitä se tarkoitaa?? Synnyttääkö se?? Se on kerran jo synnyttänyt pentueen??
- Anonyymi
Ja siis ne kaksi muuta pupua ollaan annettu noin viikko sitten pois emmekä tiedä varmasti että oliko nen tyttöjä vai poikia?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?591184Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,11850Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?
"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol75795- 53634
Käyttäkää kumia kajaanilaisten naisten kanssa
Elkää ottako riskiä ilman kumia kun saattaa käydä niin että sinusta tuleekin isä lapselle ja elättäjä molemmille.83613Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs45542Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt33537Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv36524Hurmasit sitten minut
kauneudellasi nainen ja kun sait minut rakastumaan itseesi muutuit ihan porsaaksi etkä välitä vartalostasi enää yhtään.43503Tietysti olen varovainen,
ei kaikki ole pelkkää epävarmuutta. En halua sotkea mitään, enkä aiheuttaa kenellekään hankaluuksia. Ja luulen että ehkä40501