Siis löytyykö kellään alkuperäisiä äänenvaimentimia kawasaki 454 ltd-88.....
ost:kawa ltd
8
476
Vastaukset
- Renny 66
Multa löytyis?Oli vaan muistaakseni mun pyörä 86/87 mallia,mutta eiköhän ole samat putket.
- Vaimentimista
Onko ne muuten alkuperäisessä kunnossa, ts ei poreiltu ylimääräisiä reikiä?
- Renny66
Vaimentimista kirjoitti:
Onko ne muuten alkuperäisessä kunnossa, ts ei poreiltu ylimääräisiä reikiä?
Pitäis olla täysin ehjät,saisko 60:- plus läh.kulut jos joutuu lähettää?
- oskarhotel
Renny66 kirjoitti:
Pitäis olla täysin ehjät,saisko 60:- plus läh.kulut jos joutuu lähettää?
Hei.
Missä päin putket sijaitsevat? - Renny66
ostan pois kirjoitti:
Hei.
Menikö ne kawan 454 ltd vaimentimet jo?
Laita viestiä [email protected]Täällä Lahden lähistöllä,Villähteellä!se saa joka ekaks soittaa ja tulee hakee 04567868680!
- Renny66
Renny66 kirjoitti:
Täällä Lahden lähistöllä,Villähteellä!se saa joka ekaks soittaa ja tulee hakee 04567868680!
Sorry,tuli valehdeltua.katsoin tarkemmin ne ovatkin Jaman valmistamat!tiedä sitten ovatko alkuperäiset,epäilen.mutta kuitenkin ehjät,ei ole kromit ruosteessa!
- Renny 66
Renny66 kirjoitti:
Sorry,tuli valehdeltua.katsoin tarkemmin ne ovatkin Jaman valmistamat!tiedä sitten ovatko alkuperäiset,epäilen.mutta kuitenkin ehjät,ei ole kromit ruosteessa!
No per..le,tuli näköjään väärä numero.Oikea on 0456786868 jos jotain kiinnostaa!!!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1956818- 1592006
- 1131668
- 511370
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️551218Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢491083Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu991045Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?6967Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan251934- 41909