Siis löytyykö kellään alkuperäisiä äänenvaimentimia kawasaki 454 ltd-88.....
ost:kawa ltd
8
557
Vastaukset
- Renny 66
Multa löytyis?Oli vaan muistaakseni mun pyörä 86/87 mallia,mutta eiköhän ole samat putket.
- Vaimentimista
Onko ne muuten alkuperäisessä kunnossa, ts ei poreiltu ylimääräisiä reikiä?
- Renny66
Vaimentimista kirjoitti:
Onko ne muuten alkuperäisessä kunnossa, ts ei poreiltu ylimääräisiä reikiä?
Pitäis olla täysin ehjät,saisko 60:- plus läh.kulut jos joutuu lähettää?
- oskarhotel
Renny66 kirjoitti:
Pitäis olla täysin ehjät,saisko 60:- plus läh.kulut jos joutuu lähettää?
Hei.
Missä päin putket sijaitsevat? - Renny66
ostan pois kirjoitti:
Hei.
Menikö ne kawan 454 ltd vaimentimet jo?
Laita viestiä [email protected]Täällä Lahden lähistöllä,Villähteellä!se saa joka ekaks soittaa ja tulee hakee 04567868680!
- Renny66
Renny66 kirjoitti:
Täällä Lahden lähistöllä,Villähteellä!se saa joka ekaks soittaa ja tulee hakee 04567868680!
Sorry,tuli valehdeltua.katsoin tarkemmin ne ovatkin Jaman valmistamat!tiedä sitten ovatko alkuperäiset,epäilen.mutta kuitenkin ehjät,ei ole kromit ruosteessa!
- Renny 66
Renny66 kirjoitti:
Sorry,tuli valehdeltua.katsoin tarkemmin ne ovatkin Jaman valmistamat!tiedä sitten ovatko alkuperäiset,epäilen.mutta kuitenkin ehjät,ei ole kromit ruosteessa!
No per..le,tuli näköjään väärä numero.Oikea on 0456786868 jos jotain kiinnostaa!!!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1701499
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa3361126- 47951
Tappio Rydmanille
Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html179835- 39759
- 49720
Sometähti villisika-Seppo on kuollut
Suomussalmella lemmikkieläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-2023244530605- 116578
- 52571
Tiesitkös rakas
Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔44541