vanhan vetokoukun romiksesta ja olen asennellut sitä paikoilleen. odotin että johdolle olisi valmis reikä, tälläistä ei kuitenkaan löydy, enkö vain löydä vai poraanko reijän ehjään peltiin. Miten tuo katsastus menee, täytyykö heti vai voiko odottaa seuraavaan vuosikatsastukseen.
Carina e vetokoukku.
3
676
Vastaukset
- ei,
löydy valmista reikää niin poraa reikä jonnekin ja laita siihen kumitulppa/läpivientikumi jonka läpi vedät johdot. Ei tarvitse katsastaa, vetoa vaan. 1.4.2000 ja sen jälkeen käyttöönotetuissa autoissa koukun tulee olla e-hyväksytty.
- löytyy
Takapuskurin alta löytyy valmis reikä läpiviennille. Otat ja tyhjäät kontin ja riipaiset varapyöränkin vaikka pois, niin takaseinässä pitäisi olla reikä valmiina kumitulppineen. Ellei ole, niin sitten on varmaan peräpeili joskus vaihdettu. Niin tai jos sulla on ollut jo takapuskurikin irti, niin olishan sen jo siitäkin huomannut.
- kiitos..
vastanneille, reiän jouduin poraamaan, loppujen lopuksi helppo homma kunhan ensin löytyi 14 mm poranterä. läpivientikumi oli johdossa valmiina. Virtavarkailla yhdistin johdot, auton johdoissa kummitteli ensin keltavihreä jota luulin maajohdoksi, maajohto on kuitenkin valkoinen mustalla raidalla. Puskurin ruuveista kaksi katkesi, toisen porasin auki ja korvasin vastaavalla, puskurin alla olevan vaihdoin koko ruuvin ja mutterin. Ei mikään ensikertalaisen projekti mutta ei nyt ylivoimaisen vaikeakaan jos on vähän kokemusta miten päin ruuvi aukeaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.2455937Näin asia on
Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k304354Taas varoitusta lumesta ja jäästä
Ai kauhea! Vakava säävaroitus Lumi-/jäävaroitus Varsinais-Suomi, Satakunta, Uusimaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Pirkanmaa,212500Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E3112279Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast481461Örebro kuolleet lisääntyy.
Nyt n, 10. Mitähän vielä. Haavoittuneet?. Kuka on ampuja, salaisuus.1741364Mistä erotat onko joku kiinnostunut vai muuten mukava?
Voi sekaantua yleiseen ystävällisyyteen vai voiko?1611339Poliisi tahtoo pääsyn 4 miljoonan suomalaisen sormenjälkiin.
https://www.is.fi/digitoday/art-2000011009633.html Tämä sormenjälkiin poliisin pääsy on erittäin tärkeä rikollisten kiin1331257- 351034
- 172986