vanhan vetokoukun romiksesta ja olen asennellut sitä paikoilleen. odotin että johdolle olisi valmis reikä, tälläistä ei kuitenkaan löydy, enkö vain löydä vai poraanko reijän ehjään peltiin. Miten tuo katsastus menee, täytyykö heti vai voiko odottaa seuraavaan vuosikatsastukseen.
Vastaukset 3
- ei,
löydy valmista reikää niin poraa reikä jonnekin ja laita siihen kumitulppa/läpivientikumi jonka läpi vedät johdot. Ei tarvitse katsastaa, vetoa vaan. 1.4.2000 ja sen jälkeen käyttöönotetuissa autoissa koukun tulee olla e-hyväksytty.
- löytyy
Takapuskurin alta löytyy valmis reikä läpiviennille. Otat ja tyhjäät kontin ja riipaiset varapyöränkin vaikka pois, niin takaseinässä pitäisi olla reikä valmiina kumitulppineen. Ellei ole, niin sitten on varmaan peräpeili joskus vaihdettu. Niin tai jos sulla on ollut jo takapuskurikin irti, niin olishan sen jo siitäkin huomannut.
- kiitos..
vastanneille, reiän jouduin poraamaan, loppujen lopuksi helppo homma kunhan ensin löytyi 14 mm poranterä. läpivientikumi oli johdossa valmiina. Virtavarkailla yhdistin johdot, auton johdoissa kummitteli ensin keltavihreä jota luulin maajohdoksi, maajohto on kuitenkin valkoinen mustalla raidalla. Puskurin ruuveista kaksi katkesi, toisen porasin auki ja korvasin vastaavalla, puskurin alla olevan vaihdoin koko ruuvin ja mutterin. Ei mikään ensikertalaisen projekti mutta ei nyt ylivoimaisen vaikeakaan jos on vähän kokemusta miten päin ruuvi aukeaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 661120
Viesti sinulle
Tiedät että tunteet ja ajatukset ja meillä on vahva yhteys mistä molemmat tiedetään. Odotan sinua ☀️42816- 69782
- 77753
- 149736
Miksi meille jäi
Niin huonot välit vaikka meistä kumpikaan ei ole tunteilleen mitään voinut. Ehkä se kohtalo on sitä mieltä ettei kuitenk37685- 64683
Mitä sinulle on tapahtunut lapsena
Kun olet noin sairas päästäsi? Pikkupojalle ( Miehen kehossa)78673Rakas, rakkaampi, rakkain
Olen tullut siihen johtopäätökseen, ettei minun kannata rakastaa. Kaikki joita olen koskaan rakastanut vain kohtelevat m117578Tunteiden käsittely kertoo ihmisestä.
Kun puhutaan "tavallisesta" ihmisestä, joka on suht tasapainoinen eläjä, niin puhutaan oikeastaan taitavasta tunteiden k202576Mikä on totta mikä ei?
Onko juoru vai ei että nimeltä mainitsematon henkilö on tehnyt naiselle/naisille jotain joka on väärin?11554Haluan purkaa vielä tuntemuksia
Tykkään sinusta kovin paljon❤️ olen surullinen tilanteestasi ja siitä mitä me olemme yhdessä joutuneet kokemaan. Tämä ei19550- 52539
Sara Sieppi ja hissi tänään
Voi helvetin helvetti. Nytkö tätä naikkosta täytyy palvoa ja antaa etuoikeus hissiin, kun hän on vääntänyt kakaran maail115505- 90498
Ketä ajattelen
kun mietin, mitä sinulle kuuluu? En tunne sinua oikeasti, ja se on ehkä hyvä, koska jos tietäisin enemmän, se varmaan v18490Työttömän miehen ihmisarvo
..parisuhdemarkkinoilla on olematon. Työtön mies on naisille ihmisjätettä, varsinkin jos sattuu olemaan vielä kunnolline114455YLINEN pilaa Ähtärin mahdollisuudet.
Vuodeosastopäätös jossa Nina Ylinen (sdp) äänesti niiden lopettamisen puolesta, hoitajille potkut ja silti arviointimene25446Pilkettä sunnuntain silmässä
😉 Jos tästä ketjusta löytyisi yksi ihminen, joka saisi sut hymyilemään tänään… Millainen hän olisi? Ei tarvitse kerto65441Persujen Puhoksen retki
Perussuomalaiset olivat tehneet turistibussimatkan Puhokseen. Tosin raukat olivat niin peloissaan, etteivät uskaltaneet144427