NaturaMedin matkalta palannut

Eevaeläkeläinen

Palasin viime yönä paljon kirjoitetulta Venetsian matkalta. Lähdin ennakkoluulottomasti matkalle 23.4 ja palasin tosiaan viime yönä 28.4 n. klo. 3.30. Olin matkaan tosi tyytyväinen. Ostin koko retkipaketin 349 € ( siitä vähennettiin se 100€:n varausmaksu). Jokaiselle sentille sain vastineen. Kaikki järjestetty etukäteen ja valmiina odottamassa. Oppaat mahtavia. Ilmoille kukaan ei voi mitään ja niinpä meilläkin satoi sunnuntaina, mutta omalla asenteella ja hienon ryhmän avustuksella kaikki ok.

7

1588

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 60violet

      Todella kiva reissu.Olin matkalla omatoimisesti ja kiva porukka löytyi kasaan. Kysykää rohkeasti tupakkakaupan suloiselta myyjältä,bussikuskeilta ja hotellin henkilökunnalta aikatauluista,lippujen hinnoista ym. mitä haluatte tietää.He vaikka piirtävät reitin bussipysäkille,jos on kieliongelmia. Oikein hyvää matkaa ja positiivista mieltä.

      • nainen itä-suomesta

        Hei. Olitko se lila tukkainen ja asuinen...?


      • 60violet
        nainen itä-suomesta kirjoitti:

        Hei. Olitko se lila tukkainen ja asuinen...?

        todellakaan ollut.Minulla on vaaleat hiukset ja vaatetuksenani oli mustat housut ja bleiseri.


      • huoltaja1

        Olin todella tyytyväinen matkaan ja minua onnisti,kun osui mukava naisporukka ja kuljimme omin päin ja ostimme edulliset liput tupakkakaupasta ja satamasta.Suosittelen et tosiaan rohkeesti matkaan vaan mukaan!


      • nainen itä-suomesta
        60violet kirjoitti:

        todellakaan ollut.Minulla on vaaleat hiukset ja vaatetuksenani oli mustat housut ja bleiseri.

        .. arvoitukseksi kaikki ne "tutut leidit" samalta matkalta, joiden kanssa oltiin aiemmin käyty keskustelua tällä palstalla.....


      • freelife

        Tulin eilen ko. Venetsian matkalta. Olen reissaillut kymmeniä kymmeniä kertoja eri maissa eri matkatoimistjen järjestämillä matkoilla enkä millään yhtä upeasti järjestetyllä matkalla ole ollut. Neljän päivän retkipaketti maksoi 300 euroa ja niihin sisältyi jopa hienot illallisetkin kolmena iltana. Ilmatkin suosivat meitä kevään viimeisellä matkalla olleita.


    • Irma &Pena

      Olemme samaa mieltä! Nyt pulinat ja itkuvirret pois. Kukaan ei voi väittää, etteikö tienyt,mihin lähtee ja joutuu. Tarjolla oli menemistä ja ohjelmaa sekä omatoimimatkalaisille että paketin ottaneille. Matkatoimisto ja NaturaMed Pharma tekivät tarjouksen, "josta ei voinut kieltäytyä". Jokainen saattoi sen jälkeen joko tulla mukaan tai olla ilman. Uskomme, että matkat tästä vain paranevat, kun matkanjärjestäjät saavat lisää kokemusta. Hienoa, että asiakkaille on tarjolla tämänlaisia matkavaihtoehtoja. Universal Tours ja NaturaMed Pharma takovat vielä jonkin aikaa, ennen kuin muut fiksut yritykset ja yhteisöt tajuavat tämän tyyppisen matkaidean! Kiitos ennen vappua mukana olleille noin 180:lle matkakumppanille sekä vielä opetteleville nuorille oppaille. Uskon, että suurin osa oli tyytyväisiä, vaikka keväinen Venetsian sää hieman oikuttelikin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      335
      2921
    2. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      106
      2204
    3. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      120
      1640
    4. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      73
      1164
    5. Hetkeäänkään miettimättä ottaisin sinut

      Mutta mitä mieltä miehesi siitä olisi?
      Ikävä
      72
      1047
    6. Olisi kiva tietää miksi pidät minusta?

      Miehelle kysymys :)
      Ikävä
      61
      993
    7. Voi nainen...

      Kun luovutit meistä liian aikaisin, just kun aloin oppimaan sinua. Jos oisin alussa jo lukenut aiheesta oisin voinut toi
      Ikävä
      41
      960
    8. Venäjä aikoo yksipuolisesti muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa

      Venäjä aikoo muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa Venäjän saarten eteläpuolella. Ylen jutussa kerrotaan mm.
      Maailman menoa
      148
      944
    9. Suomi lähettää tarkkailijoita merialueelle

      Venäjä on ilmoittanut aikovansa ylittää Suomen merialueen rajat kysymättä lupaa kertomalla että Suomen merialueen raj
      Maailman menoa
      290
      852
    10. Naiselle kysymys

      Mitä oikein näet minussa?
      Ikävä
      41
      763
    Aihe