Weke katiskamies

asiakkaana kaupassa

Sattui Korpiveikon,se Weke katiskan tekijä, pistäytymään Savonseudulla kalastustarvikekauppaan ja näki toisen valmistajan tekemän katiskan niin hiiltyi siitä hirvittävästi.Muut ei saa tehdä katiskoita kuin hän tai ei hän niitä itse tietysti tee vaan hänen firma.Se mies on sairas,käytös oli kuin mielipuolen.Luulen että EU:ssa sallitaan vapaa kilpailu eikä Korpiweikko voi omia yksin katiskonvalmistusta.Kaikkien kauppiaiden pitäisi pistää noin törkeästi käyttäytyvä mies poikottiin.

7

1646

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kalaukko

Olen kuullut samanlaisesta tapauksesta Itäsuomalaisesta kalastustarvikeliikkeestä.Oli hakenut katiskansa myynnistä ja raivonnut siellä. Kerrotaan nyt totuus kaikille.Korpi-Weikko Oy tai Veikko Hakala ei ole saanut koskaan mitään patenttia katiskalle tai katiskan osalle.Mallisuojia on haettu 7 kpl ja osa niistä on rauennut.Valehdeltu on koko aika että olisi patentoitu.Haettu ehkä on mutta patenttia ei voi myöntää tunnetulle asialle.Patentti-ja rekisterihallitus ei tunne edes hakemista. Jokainen voi varmistaa nämä PRH puh.0969395858

• kiinnostunut totuudesta

Kävin juuri Patentti- ja rekisterihallituksesta paperin.Korpi-Weikko Oy:n tai Veikko Hakalan nimellä ei ole sellaista patenttia haettu joka liittyisi katiskoihin.Mallisuojia oli mutta osa oli mennyt vanhaksi.Todistus maksaa 8,17 euroa.

• pat.haet.

On pitkään ihmisiä kusetettu Korpiveikon toimesta.Katiskossa on metallinen laatta jossa lukee pat.haett.

• saanut haukkua
        pat.haet. kirjoitti:

On pitkään ihmisiä kusetettu Korpiveikon toimesta.Katiskossa on metallinen laatta jossa lukee pat.haett.

tätä mikälienee katiska miestä, niin mitä katiskaa itse myyt? Eikö lienekoko ketju yhdestä koneesta lähtösin?

• alkuperäinen kirjoittaja.
        saanut haukkua kirjoitti:

tätä mikälienee katiska miestä, niin mitä katiskaa itse myyt? Eikö lienekoko ketju yhdestä koneesta lähtösin?

En ollut myyjänä jos en ostajanakaan katiskoasioissa mutta satuin kulkemaan liikkeen ohi.Kun silmät ja korvat toimii niin sattuuhan näkemään yhtä sun toista.Myytkös sinä.

• selvisi kaikki
        alkuperäinen kirjoittaja. kirjoitti:

En ollut myyjänä jos en ostajanakaan katiskoasioissa mutta satuin kulkemaan liikkeen ohi.Kun silmät ja korvat toimii niin sattuuhan näkemään yhtä sun toista.Myytkös sinä.

kaikki patentti hakemuksetkin??????

• alkup.
        selvisi kaikki kirjoitti:

kaikki patentti hakemuksetkin??????

Ei minulle sinällään siinä kaupan edustalle selvinnyt mutta se selvisi millainen moukka oli se mekastaja siinä.Moukka on lievä ilmaisu.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
      Tunteet
      47
      5196
    2. Pyhäinpäivän aamua

Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
      Ikävä
      326
      1918
    3. Nainen, se auttaisi jo paljon minua

tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin
      Ikävä
      113
      1848
    4. Anja ja Janne

Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut
      Tuusniemi
      70
      1517
    5. Tässä epämiellyttävä totuus

Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät
      Ikävä
      68
      1467
    6. Elämäni rakkaus

Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh
      Ikävä
      33
      1221
    7. Miksi olet niin ehdoton mies?

Yksi virhe ja heti pihalle?
      Ikävä
      81
      1214
    8. Entä jos sinäkin?

Ehkä sinäkin ajattelet minua?
      Ikävä
      36
      1056
    9. On vaikea uskoa

Että hän olisi niin syvästi rakastunut
      Ikävä
      42
      1035
    10. Mikä sinussa on parasta

Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä
      Ikävä
      21
      984
    Aihe