Kun en

valitettavasti roiku

täällä joka päivä lukemassa viestejä, niin voisiko joku ystävällisesti kertoa mitä täällä on tapahtunut vuorokausi sitten? Kiinnostaa, koska niin moni vihjailee jotakin outoa tapahtuneen.

31

1383

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kevättä odotellaan

Vapusta on kirjoituksia ja ystävyydestä kuten ennenkin, niin ja on HTZA:kin valmistellut Vappua, mutta aikoo Pattayalle (vai oliko se ?). Yllätyksekseni joku kyseli rusinoista mutta kyllä tässä iässä on parempi ostaa valmis sima jos on ongelmia valmistamisessa :) Ei siis ihmeitä, yhtä kesän odotusta kaikilla. Hyvää Vappua!

• saa tietysti

tunteet pinnalle. Ainakin minulla, työläisellä. :) Mutta että Hezeta aikoo lähteä saastematkalle! Sitä en olis ikinä uskonut, niin paljon ku hä vaahtoaa vastuuttomasta hyvinvoinnista! PS.Russinat on aina hyviä, sekä kuivina, että liotettuna.

• HTZA
        saa tietysti kirjoitti:

tunteet pinnalle. Ainakin minulla, työläisellä. :) Mutta että Hezeta aikoo lähteä saastematkalle! Sitä en olis ikinä uskonut, niin paljon ku hä vaahtoaa vastuuttomasta hyvinvoinnista! PS.Russinat on aina hyviä, sekä kuivina, että liotettuna.

saamastani reseptistä, miten tehdään tippaleipiä, ja siihen liittyi Shampanjaa. Epäilin että joudun ruskettamaan, sormien ulkopuolisen ruhoni, Pattayalla, Vapun jälkeen. Muuten en, tietenkään, olisi lähtenyt.

• Meriläinen
        HTZA kirjoitti:

saamastani reseptistä, miten tehdään tippaleipiä, ja siihen liittyi Shampanjaa. Epäilin että joudun ruskettamaan, sormien ulkopuolisen ruhoni, Pattayalla, Vapun jälkeen. Muuten en, tietenkään, olisi lähtenyt.

Pattayalle, sit mie sanon bye bye baby ;)

• HTZA
        Meriläinen kirjoitti:

Pattayalle, sit mie sanon bye bye baby ;)

mitä kirjoitetaan niin minä sanon sinulle..noh, jotain. Koko homma on vitsi, lue uudelleen.

• Meriläinen
        HTZA kirjoitti:

mitä kirjoitetaan niin minä sanon sinulle..noh, jotain. Koko homma on vitsi, lue uudelleen.

mitä oli mun kirjotuksen lopussa ? :)

• sättäilemään
        HTZA kirjoitti:

Tämä on vakava keskustelupalsta.

• HTZA
        sättäilemään kirjoitti:

tulla mukaan. Mikäs siinä. Kerro mikä mieltäsi painaa, yritämme auttaa, parhaamme mukaan.

• Sinä noudattaisit
        HTZA kirjoitti:

tulla mukaan. Mikäs siinä. Kerro mikä mieltäsi painaa, yritämme auttaa, parhaamme mukaan.

Omia neuvojasi ja et kirjoittelisi mokomia lässytyksiä vakavahenkiselle palstalle.

• HTZA
        Sinä noudattaisit kirjoitti:

Omia neuvojasi ja et kirjoittelisi mokomia lässytyksiä vakavahenkiselle palstalle.

halusin vain saada sinut sanomaan sen suoraan. Mutta pakko kai sinun on tunnustaa että olen asiassa surkea? Vain 2 X 2 tsätti. 4 viestiä. Mielestäni se on surkea yritys. Eikö vain?

• On kirjoittajan
        HTZA kirjoitti:

halusin vain saada sinut sanomaan sen suoraan. Mutta pakko kai sinun on tunnustaa että olen asiassa surkea? Vain 2 X 2 tsätti. 4 viestiä. Mielestäni se on surkea yritys. Eikö vain?

Ominaisuudet huomioon ottaen, melkoisen hyvä. Huomasit kai,että olit kiitävän hetken melkein ihminen.

• HTZA
        On kirjoittajan kirjoitti:

Ominaisuudet huomioon ottaen, melkoisen hyvä. Huomasit kai,että olit kiitävän hetken melkein ihminen.

tuo mieleeni jotain tuttua. Lämmintä mieltä. Epäilen että olet kirjoittanut aikaisemminkin, minulle?

• Meriläinen
        sättäilemään kirjoitti:

kaikki ne hymiöt joita sätissä käytetään, ei voi sätätä. :(

• Olet^*
        HTZA kirjoitti:

tuo mieleeni jotain tuttua. Lämmintä mieltä. Epäilen että olet kirjoittanut aikaisemminkin, minulle?

Oikeassa,olet mussukka.

• HTZA
        Olet^* kirjoitti:

Oikeassa,olet mussukka.

Taistelen tässä nyt, etten, ihan vallan, vallattomoituisi. Minä olen päättänyt viettää Vapun rauhallisesti, älä nyt pilaa koko hommaa. :)

• Lupaan pitää
        HTZA kirjoitti:

Taistelen tässä nyt, etten, ihan vallan, vallattomoituisi. Minä olen päättänyt viettää Vapun rauhallisesti, älä nyt pilaa koko hommaa. :)

Jalkani ristissä,sinä namupalani.

• puissa

suhisee, taitaa tulla kesä.

• joku ottaa pari paukkua liikaa, ei kukaan juuri noteeraa. Täällä moinen saa suuren haloon. Ei sen kummempaa.

• päinvastoin!

Jos livessä mokaat, niin sinut muistetaan etkä pääse mainettasi pakoon. Tee sama täällä, niin et riskeeraa oikeastaan muuta kuin nikkisi...ja sen voi aina uusia.

• viivatiina

kirjoittelua vapputunnelmissa ja ilman tavanomaista välitöntä jutustelua.

• pimamo

Niin oli tuulista, että Jurokin lähti ongelle, vaikka eihän kala tuulella käy koukkuun.No vähän kirjaimet lenteli ei kummempaa.

• pimamo

Oli tarkoitettu toiseen aloitukseen mutta mmeneehän se näikin.

• --.------...........

Mutta tässä portaalissa oli jossain keskustelupalstalla annettu vasta jokin uhkaus Lahden yliopistoa kohtaan. Telkkarin mukaan paikka on nyt eristetty ja poliisi tutkii asiaa.... Nämä nyt täällä muutenkin sensuroivat viestejä hanakasti, voi mennä ns. lapsetkin pesuvesien mukana välillä. =DW=

• Heikunkeikku

..yks sanonta menikään....hmmm..... Joka vanhoja muistaa, sitä tikulla silmään. No heh ja hui, aika kamala sanonta, jos oikeen rupee funtsimaan, että oikeesti-oikeesti toista tikulla silmään. Kukahan tommosenkin on keksinyt alkujaan. Aurinko paistelee Vaasassa. Lämmintä piisaa. Mukavaa päivää aloittajalle ja muillekkiiiiiiiii :)

• Eikähän ko.aihe saanut liiankin kanssa palstatilaa, joten jos ei tikulla silmään, niin tikut edes ristiin sen asian päälle!:) Täällä ei sentään sada, mut viis astetta ainoastaan lämmintä. Mikäs etuoikeus se on Vaasalaisilla siihen aurinkoon?:)

• Heikunkeikku
        emw34 kirjoitti:

Eikähän ko.aihe saanut liiankin kanssa palstatilaa, joten jos ei tikulla silmään, niin tikut edes ristiin sen asian päälle!:) Täällä ei sentään sada, mut viis astetta ainoastaan lämmintä. Mikäs etuoikeus se on Vaasalaisilla siihen aurinkoon?:)

..pareet laittaa tikut ristiin, kuin toisen iiriksiin. Eilen satoi melkein koko päivän. Ettei täälä nyt sentäs ihan ihan aina aurinko naureskele. Oli tosi hyvä, kun satoi, sai luontoki siinä oltua suihkussa. Ja juotua varastoon nestettä. Nyt on niin aurinkoista ja lämmintä, etten ilikiä ruveta edes leuhkimaan, ettei mua aleta kauhiasti kadehtimaan :) Täälä Vaasassa tuulee niin usein, että kaikilla on Putkimainen kampaus, että aurinkoa säälittää ja ihanaisena ystävänä on antanut vaasalaisille etuoikeuden nauttia vähän enemmän hänen säteistään. :)

• Heikunkeikku kirjoitti:

..pareet laittaa tikut ristiin, kuin toisen iiriksiin. Eilen satoi melkein koko päivän. Ettei täälä nyt sentäs ihan ihan aina aurinko naureskele. Oli tosi hyvä, kun satoi, sai luontoki siinä oltua suihkussa. Ja juotua varastoon nestettä. Nyt on niin aurinkoista ja lämmintä, etten ilikiä ruveta edes leuhkimaan, ettei mua aleta kauhiasti kadehtimaan :) Täälä Vaasassa tuulee niin usein, että kaikilla on Putkimainen kampaus, että aurinkoa säälittää ja ihanaisena ystävänä on antanut vaasalaisille etuoikeuden nauttia vähän enemmän hänen säteistään. :)

Ja varmaankin "Vaasalle" nuoruuteni tyttöystävän.:( Hän sopi luonteensa puolesta oikein hyvin sinne, koska oli tooosi iloinen ja pirteä tyttö.( ja kaunis niinkuin kaikki tytöt, no kaikki tyynni, jotka ovat elämälle avoimia ja osaavat nauttia hyvästä olosta sekä itse että antavat signaaleja ympäristölle, jolloin on yhdessä kivaa) No ei hän ollut ainoa eikä kuitenkaan se oikea, muutenhan olisin hänen kanssaan naimisissa!:))

• paapuuri

Vaasaan ja muuallekin Suomeen, meillä ei sada eikä paista, tasaisen harmaata. Mutta krookukset kukkii;)

• Heikunkeikku
        paapuuri kirjoitti:

Vaasaan ja muuallekin Suomeen, meillä ei sada eikä paista, tasaisen harmaata. Mutta krookukset kukkii;)

...mukavaa päivää sinnekin tasaaseen harmauteen :) Kyllä noita harmaitakin päiviä tarvitaan. Osaa sitten nautiskella auringonsäteisiin käpertymisestä. Olis tylsää, jos ihan koko ajan paistais aurinko. Minä oon haltioissani, kun ensimmäiset voikukat kömpivät esiin. Loppukesästä jo toivois, että eivät niin innokkaina kurkistelis. Krookukset, kevään kukat, ne ne vasta on jotakin. On munkin penkis tulollaan, mutta odotuttavat ihteään. Sen verran lapsellisia ovat. Täs ei oo nyt mitään muuta hätää, kuin mun täysinäinen mahani. Tein makaroonilaatikkoa ja pistelin sitä suuhuni semmosella vimmalla, kuin en olisi pariin viikkoon syönyt mitään. Tekis mieli oikasta vaaka-asentoon, mutta se olis liian lempeää käytöstä itseään kohtaan. Pitää nyt vaan kärsiä kiristyneestä vatsalaukusta, niin muistan paremmin seuraavalla kerralla.

• paapuuri
        Heikunkeikku kirjoitti:

...mukavaa päivää sinnekin tasaaseen harmauteen :) Kyllä noita harmaitakin päiviä tarvitaan. Osaa sitten nautiskella auringonsäteisiin käpertymisestä. Olis tylsää, jos ihan koko ajan paistais aurinko. Minä oon haltioissani, kun ensimmäiset voikukat kömpivät esiin. Loppukesästä jo toivois, että eivät niin innokkaina kurkistelis. Krookukset, kevään kukat, ne ne vasta on jotakin. On munkin penkis tulollaan, mutta odotuttavat ihteään. Sen verran lapsellisia ovat. Täs ei oo nyt mitään muuta hätää, kuin mun täysinäinen mahani. Tein makaroonilaatikkoa ja pistelin sitä suuhuni semmosella vimmalla, kuin en olisi pariin viikkoon syönyt mitään. Tekis mieli oikasta vaaka-asentoon, mutta se olis liian lempeää käytöstä itseään kohtaan. Pitää nyt vaan kärsiä kiristyneestä vatsalaukusta, niin muistan paremmin seuraavalla kerralla.

sanalaskuja sekin :) Minäpä söin kevyesti, kalaa ja vihanneksia, jäi jopa pieni nälkä. Se korjaantuu sillä, että syön suklaata, jolloin olemme kanssasi samassa tilanteessa eli ähkyssä :( Mutta lenkille lähden kuitenkin, olipa miten pilvistä tahansa. Ensimmäiset lokit lentelivät tänä aamuna pelloilla ja naapuri oli nähnyt jo haarapääskynkin, olisiko ollut tiedustelulennolla.

• Heikunkeikku
        paapuuri kirjoitti:

sanalaskuja sekin :) Minäpä söin kevyesti, kalaa ja vihanneksia, jäi jopa pieni nälkä. Se korjaantuu sillä, että syön suklaata, jolloin olemme kanssasi samassa tilanteessa eli ähkyssä :( Mutta lenkille lähden kuitenkin, olipa miten pilvistä tahansa. Ensimmäiset lokit lentelivät tänä aamuna pelloilla ja naapuri oli nähnyt jo haarapääskynkin, olisiko ollut tiedustelulennolla.

...mitään hätää ole, kun lähdet lenkille. Voit mielin määrin napsia suklaata naamaas. Minä en lenkille voi lähteä, mutta eikö ne kodin työt sanota olevan erittäin tehokasta hyötyliikuntaa? Mulla oli vähän aikaa sitte pyykkikone pyörimäs, kovaa työskenteli, kuulin sen tänne koneen äärelle asti. Ja ei siinä kaikki, samaan aikaan, mulla oli tiskikone päällä. Että kodin töitä on kovasti tehty :) Nyt oon tällännyt nutturan päähä, kävelypuvun ja pullonpohja-lasit silmille. Suu pistetty viivaksi ja ilme tuimaksi. Elikkä on aika lähteä töihin. Hyvissä ajoin (5 min.aikaisemmin), että huomaavat, miten innokas työntekijä olen. :) Hyvät päivät kaaaaaaaikille :) eiku :/

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta

Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas
      Maailman menoa
      208
      1360
    2. Mitä tapahtuu

Syksyllä?
      Ikävä
      96
      1256
    3. Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?

Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?
      Suomussalmi
      9
      888
    4. Minä täällä vaan

Ukko jota oot joutunu joskus sietämään työnpuolesta. Toivottelen kauniita unia💛
      Ikävä
      85
      832
    5. Ikävöin sua

Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan
      Ikävä
      2
      810
    6. Jos haluat jatkaa tutustumista

Pyydä mut suoraan kunnon treffeille. En lähde mihinkään epämääräiseen viestittelyyn enää.
      Ikävä
      57
      766
    7. Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?

Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle
      Ikävä
      14
      762
    8. Olet huippunainen

Ja onneksi tiedät sen itsekin.
      Ikävä
      31
      748
    9. Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!

Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii
      Kotimaiset julkkisjuorut
      43
      713
    10. T, miten mun pitäis toimia

Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest
      Ikävä
      37
      688
    Aihe