LP-levy Flac muotoon.

Pasi

Olisko kellään kunnon laitteita ja kiinnostusta muuntaa LP-levyä Flac muotoon. Suora CD kopiointikin käy. Itellä on kyllä LP-soitin, mutta se on tuollainen sontakasa, ilman ulostuloja. Mulla on yksi itelle tärkeä levy LP versiona ja siitä ei ole tehty kuin LP ja C-kasetti versiot. Olis hienoa saada tuo digitaaliseen muotoon. Itse voin pätkiä raidat jne... kunhan joku tekee KUNNOLLISEN digitaalisen tallennuksen kummastakin puolesta. Kunnollisella tarkoitan sitä, että ei mitään mikrofonin kautta tallennettua tai jollain "Pirkka soittimella" tallennettua. Tuossa levyssä on jotain naarmuja, mutta ei jää junttaamaan. Sähköisyys mahtaa olla pahin ongelma, kun räpisee aika pahasti. 20€ postikulut olisin valmis maksamaan. Eli koko työ 20€ ja itse maksan sinne ja tänne postikulut. Pistän tyhjän CD-levyn matkaan, joten siitäkään ei tekevälle pitäis tulla kuluja. Olisko ketään jolla kiinnostais tuollainen "pikku projekti"?

10

1175

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • se on

      se levy? saattaapi löytyä joltain valmiinakin ja kaverillehan voi lahjoittaa ilman että teosto-setä suuttuu... Missäpäin asut, josko rojektikin onnistuisi eikä tarvitsisi postitella?

    • jormas.

      niin voisihan tuollaisessa jelppiäkin, enkä oikeen kehtaa liksaakaan moisesta ottaa. laita vaikka sähköpostiosoitteesi niin sovitaan tarkemmin. soitin on stanton t90 ja rasia shure m97xe, audacityllä operoin ja waviahan se lykkää. olen helsingissä

      • Pasi

        patse81[at)gmail(dot]com... merkit ja muut ihan massapaskaajien takia ;)


    • Baz

      levy ja missäpäin ?

    • pasi

      mä halusin vaan kattoo miten ahnetta porukka on

      • alkaa

        teostoporukka olla epätoivoista...


      • kyselemään

        mitään täältä. kenenkään.


      • Pasi

        Säälittävää tuollainen. Ei ollut mun viesti. Meilläpäin erisnimet aloitetaan isolla, tuolla kaverilla pienellä. ;) No mutta antaa lasten kokeilla rajoja ja miten ne ikinä oppii, jos niitä ei neuvo. Oppiminen on matkimista, joten se dogaaminen vähemmälle. Vaikka ne pirut/enkelit ei aina kuuntele, niin ne seuraa sinua ja otta oppia sinusta. Säästä lapses ja tuhoa elämäsi piilossa.


    • Pasi

      ajajat kiinnostuu rahasta tai muutenkaan. Itse olen ostanut tämän kyseisen kirpparilta 5€ . Lain mukaan saan tehdä sukulaisillekin kopiot siitä.Ihan tosissaan olen, että tää LP pitää saada itelle digitalisoitua. En raski ostaa LP-soitinta yhden levyn takia. Marina & Marino - Uralin pihlaja - kauneimmat slaavilaiset sävelmät levyä ei löydy CD-levynä, koska se on omakustanne. Jos löydät CD-levynä, niin kerro mullekin! [.....patse81[at)gmail.com....] Aijon tarkistaa S.postin ja henilöllisyyden, joten huijaajilla on turha vaivautua vastaamaan. Kiitos tosi kaunis jos pystyt auttamaan.

      • Senkun kytket linjatasoisen ulostulon (vaikka vahvistimesta) tietokoneeseen ja otat signaalin talteen audacityllä.

        Lain mukaan levyn saa kopioida omaan käyttöön. Sukulaisille kopioiminen voi olla jo venyttämistä. Sillä omistaako levyn ei ole mitään merkitystä. Kopioita saa ottaa muutaman kappaleen.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 185
      2088
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      53
      1972
    3. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      155
      1616
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1598
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1334
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1227
    7. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      11
      1204
    8. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1185
    9. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1148
    10. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      11
      1147
    Aihe