Olisko kellään kunnon laitteita ja kiinnostusta muuntaa LP-levyä Flac muotoon. Suora CD kopiointikin käy. Itellä on kyllä LP-soitin, mutta se on tuollainen sontakasa, ilman ulostuloja. Mulla on yksi itelle tärkeä levy LP versiona ja siitä ei ole tehty kuin LP ja C-kasetti versiot. Olis hienoa saada tuo digitaaliseen muotoon. Itse voin pätkiä raidat jne... kunhan joku tekee KUNNOLLISEN digitaalisen tallennuksen kummastakin puolesta. Kunnollisella tarkoitan sitä, että ei mitään mikrofonin kautta tallennettua tai jollain "Pirkka soittimella" tallennettua. Tuossa levyssä on jotain naarmuja, mutta ei jää junttaamaan. Sähköisyys mahtaa olla pahin ongelma, kun räpisee aika pahasti. 20 postikulut olisin valmis maksamaan. Eli koko työ 20 ja itse maksan sinne ja tänne postikulut. Pistän tyhjän CD-levyn matkaan, joten siitäkään ei tekevälle pitäis tulla kuluja. Olisko ketään jolla kiinnostais tuollainen "pikku projekti"?
LP-levy Flac muotoon.
10
1206
Vastaukset
- se on
se levy? saattaapi löytyä joltain valmiinakin ja kaverillehan voi lahjoittaa ilman että teosto-setä suuttuu... Missäpäin asut, josko rojektikin onnistuisi eikä tarvitsisi postitella?
- jormas.
niin voisihan tuollaisessa jelppiäkin, enkä oikeen kehtaa liksaakaan moisesta ottaa. laita vaikka sähköpostiosoitteesi niin sovitaan tarkemmin. soitin on stanton t90 ja rasia shure m97xe, audacityllä operoin ja waviahan se lykkää. olen helsingissä
- Pasi
patse81[at)gmail(dot]com... merkit ja muut ihan massapaskaajien takia ;)
- Baz
levy ja missäpäin ?
- pasi
mä halusin vaan kattoo miten ahnetta porukka on
- alkaa
teostoporukka olla epätoivoista...
- kyselemään
mitään täältä. kenenkään.
- Pasi
Säälittävää tuollainen. Ei ollut mun viesti. Meilläpäin erisnimet aloitetaan isolla, tuolla kaverilla pienellä. ;) No mutta antaa lasten kokeilla rajoja ja miten ne ikinä oppii, jos niitä ei neuvo. Oppiminen on matkimista, joten se dogaaminen vähemmälle. Vaikka ne pirut/enkelit ei aina kuuntele, niin ne seuraa sinua ja otta oppia sinusta. Säästä lapses ja tuhoa elämäsi piilossa.
- Pasi
ajajat kiinnostuu rahasta tai muutenkaan. Itse olen ostanut tämän kyseisen kirpparilta 5 . Lain mukaan saan tehdä sukulaisillekin kopiot siitä.Ihan tosissaan olen, että tää LP pitää saada itelle digitalisoitua. En raski ostaa LP-soitinta yhden levyn takia. Marina & Marino - Uralin pihlaja - kauneimmat slaavilaiset sävelmät levyä ei löydy CD-levynä, koska se on omakustanne. Jos löydät CD-levynä, niin kerro mullekin! [.....patse81[at)gmail.com....] Aijon tarkistaa S.postin ja henilöllisyyden, joten huijaajilla on turha vaivautua vastaamaan. Kiitos tosi kaunis jos pystyt auttamaan.
Senkun kytket linjatasoisen ulostulon (vaikka vahvistimesta) tietokoneeseen ja otat signaalin talteen audacityllä.
Lain mukaan levyn saa kopioida omaan käyttöön. Sukulaisille kopioiminen voi olla jo venyttämistä. Sillä omistaako levyn ei ole mitään merkitystä. Kopioita saa ottaa muutaman kappaleen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä913040Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda3001727Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2461597IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel4051417- 871411
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että4031323Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik21169Esko Eerikäinen tatuoi kasvoihinsa rakkaan nimen - Kärkäs kommentti "Ritvasta" lävähti somessa
Ohhoh! Esko Eerikäinen on ottanut uuden tatuoinnin. Kyseessä ei ole mikä tahansa kuva minne tahansa, vaan Eerikäisen tat381077Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun339930Miksi Purra-graffiti ei nyt olekkaan naisvihaa?
"Pohtikaapa reaktiota, jos vastaava graffiti olisi tehty Sanna Marinista", kysyy Tere Sammallahti. Helsingin Suvilahden267909