Muistelen 70-luvun Caracasia jossa muutamia kertoja olin matkalla isäni kanssa hänen liikeasioidensa yhteydessä, kaupunki oli ihastuttava, minulla on sieltä kaipuuntäyteiset muistikuvat. Millainen mahtaisi olla Caracas nykyään, en ole käynyt, ei ole varaa, mutta jos saisin säästettyä mietin uskaltaisiko sinne edes matkustaa. Ois tosi mielenkiintosta, ehkä kuitenkin jonkun seurueen kanssa, tosin ei sinne varmaan mitään seuramatkoja tehdä sinänsä, ehkä jotain päivän retkiä ja maksaa maltaita.
Muistelen Caracas'ia
leuto tuuli
1
906
Vastaukset
- mdosemgw
Miksei sinne uskaltaisi matkustaa (ei siellä heti kuole, vaikka UM:n matkustusvaroituksista ja nettipalstojen jutuista sellaisen kuvan voikin saada), mutta pelkäänpä, että jos sulla on kovin nostalginen kuva paikasta, niin ei välttämättä sitten täysin vastaa... Ei se mun mielestä matkailijalle välttämättä mikään ihana paikka ole, turvallisuusasioita saa oikeasti miettiä, ja roskia joka puolella, pakokaasuja ilmassa myös kiitettävä määrä. Mutta kyllä siellä omat hyvät puolensakin on. Mutta joo, en ehkä kuvailisi paikkaa sanalla ihastuttava... heh.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 182076
Nainen rakkaus sinua kohtaan ei kuole koskaan
Ihastunut olen moniin vuosien varrella mutta vain sinä jäit sydämeen enkä vaan osaa unohtaa. Olit silloin parasta elämäs561824- 821463
- 1771444
- 211429
Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti "En pystynyt olemaan siellä enää"
Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti – "En pystynyt olemaan siellä enää" Ennen sotaväki oli3091407Martina Aitolehti poseeraa Ibizalla
Ihanaa! Ibiza on ihan paras paikka lomailla hengaillen, viinistä ja iltamenoista nauttien. Säpinää riittää. Aitolehti1001037Ollaanko me tyhmiä mies?
Miten ihmeessä me onnistuttiin saamaan tästä näin pitkällinen ja masokistinen kuvio. Miten? Jos toisesta tykkää, näinhä621004Unelmoin päivästä, jolloin voimme olla yhdessä.
Niin pieni kuin sydän onkin, sä oot siellä ja ne mun isot tunteet sua kohtaan ❤️Sydämeni sykähtää joka kerta kun sut nää34985- 349884