Huomenta!

1947

Siihen unet taas loppuivat. Kissa mokoma herätti. AAmukahvit meni, eikä vielä muuta tähän aikaan.

15

493

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tuohan tiedetään

      Kaksi "vanhaa piikaa", siis ikäneitoa - anteeksi. Asuivat yhdessä, seurana neitokissa selibaatissa. Toinen voitti sitten matkan. Parin viikon päästä tuli kotiin jääneelle postikortti:"Päästä kissa ulos". Teepä samoin, saat ryystää aamukofeiinit rauhassa. Ja vartoa sitten sitä tytönhupakkoa vielä toisenkin viikon. Voi olla jo kuumassa porekylvyssä vaikka Borneolla, jos hyvän näköinen kinkku:)

      • 1947

        on muualla, ei meillä. Sorry. Odottelen lähinnä mieheni parantumista, oikeammin toipumista. Ei enää kokonaan parane. Ympyrät on aika pienet, mutta noin ahdas en sentään ole. Enkä opi, ellen halua! Niinhän muutkin, monet, ovat kannoissaan oikeassa...


    • Pirre*

      Kissat mokomat saisivat oppia nukkumaan pitempään.

      • maikki mummo

        ........niin tai jos antaisi niille avaimen että menisivät itse ulos.....leikki leikkinä....


      • Pirre*
        maikki mummo kirjoitti:

        ........niin tai jos antaisi niille avaimen että menisivät itse ulos.....leikki leikkinä....

        onneksi meijjän katti tahtoo yöksi ulos, - en tiiä sitten tulisiko aamuyön tunteina niillä avaimillaan sisälle :)


      • :-)))))))))))
        Pirre* kirjoitti:

        onneksi meijjän katti tahtoo yöksi ulos, - en tiiä sitten tulisiko aamuyön tunteina niillä avaimillaan sisälle :)

        Kuule, on ihanaa, kun jollakin ON huumorintajua, useimmat kirjoittavat ovat aika - anteeksi nyt vain - tosikkoja... minusta huumori on hyvä asia, vanha mummoni sanoi kerran ( jonka elämä ei ollut helppoa, karjakkona, yksin 8 lapsen kanssa että- jos nauraa ei voi itkeä"... Terveisiä Ps minäkin voisin kokeilla avaimen antamista koiralleni, vähän ottaa pattiin joskus kun se kinuaa ulos viiden aikoihin ja sitten kun käppäilään pitkin kylää se ei teekään mitään muuta kuin nuuskii...eli olen sanonut, että se lukee sanomalehteä...


      • Pirre*
        :-))))))))))) kirjoitti:

        Kuule, on ihanaa, kun jollakin ON huumorintajua, useimmat kirjoittavat ovat aika - anteeksi nyt vain - tosikkoja... minusta huumori on hyvä asia, vanha mummoni sanoi kerran ( jonka elämä ei ollut helppoa, karjakkona, yksin 8 lapsen kanssa että- jos nauraa ei voi itkeä"... Terveisiä Ps minäkin voisin kokeilla avaimen antamista koiralleni, vähän ottaa pattiin joskus kun se kinuaa ulos viiden aikoihin ja sitten kun käppäilään pitkin kylää se ei teekään mitään muuta kuin nuuskii...eli olen sanonut, että se lukee sanomalehteä...

        , ja viisas mummi onkin ollut, leikkimielisyys ja huumorintaju keventää arjen paineissa, ja aina löytyy naurun aiheita, - jos ei muusta niin itestää, toisista puhumattakaa..hi.. :) (vitsi vitsi)..


    • olisin voinut nukkua..........

      Äläpäs nyt, minä heräsin viideltä ja ihan omia aikojani, kuuntelin radiota mutta siellä oli se ärsyttävä Kiekuuuuuu ohjelma. yäk. Nyt menen kauppaan.

    • Yxitypy

      Minä herään aina kuuden aikoihin. Olen aamun virkku ja illan torkku. Minusta on aamut parhaita. Varsinkin kesäaamut :=))

      • 1947

        Viimeistään 6.30 herään ihan ite. Illalla sammun tavallisesti 22-23. Edellisen päivän hommat tietysti väsymiseen vaikuttaa. Muuten kiva, kun tuli ystävällisiä vastauksia!


      • Yxitypy
        1947 kirjoitti:

        Viimeistään 6.30 herään ihan ite. Illalla sammun tavallisesti 22-23. Edellisen päivän hommat tietysti väsymiseen vaikuttaa. Muuten kiva, kun tuli ystävällisiä vastauksia!

        aikaan illalla minäkin käyn nukkumaan. Joskus menen jo aiemmin kirjaa lukemaan. En ole oikeastaan nuorenakaan jaksanut valvoa myöhään. Jotkut ne jaksaa kukkua puolelle öin. Eikö täälläkään saa aina ystävällisiä vastauksia? Taitaa olla joka palstalla sama juttu. Meitä ihmisiä kun on niin moneen junaan.


      • Maikki-mummo
        1947 kirjoitti:

        Viimeistään 6.30 herään ihan ite. Illalla sammun tavallisesti 22-23. Edellisen päivän hommat tietysti väsymiseen vaikuttaa. Muuten kiva, kun tuli ystävällisiä vastauksia!

        Onko epätavallista, että tulee ystävällisiä vastauksia??? Toivottavasti ei.


    • mikhaildenisov

      herättääjä,ensin nuolee häntäänsä ja sitte sun naamaa!!=))

      • mutta kun nuolee hännän alustansakin! D)) Kissa soittaa viulua tai paremminkin bassoa silloin, kuvitelkaas sitä! Tätä ei ole tarkoitettu vinoiluksi, vaan ihan pilke silmäkulmasa kirjoitin!


    • RosaLiiin

      ...vaik kohta on jo puolipäivä. aamukahvi täälläkin tähän aikaan päivän suunnitelmissa odottaa sima ja siivous taimia joka pöytä täynnä, ei vielä uskalla ulos viedä, pyörittelen edes takaisin, ihmettelen kasvua ja uneksin komeista astereista sitten kesällä... kissa puski tervehdyksensä ja neniteltiin, sitten se asettui sohvaan, mitä lie siinä nyt uneksii...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1323
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      851
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      660
    4. 50
      567
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      11
      491
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      464
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      151
      427
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      397
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      368
    Aihe