Runoja ?

porkkanapää

Hei Onko kelläään takataskussa mitään hyvää, iloista, haskaa, hupaisaa syntymäpäiväruonoa ? Tytön 24 v päivät on huomenna, kortti ja lahja on hankittu mutta oma runosuoni ei nyt oikein sykähtele... Niin että kiitosta teille jos jaatte parhat runonne kanssani :o)

7

562

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nyt omaa

tähän hätään, mutta positiivareista löysin tällaisen, kelpaisko ;) Elämän ihana taika on eteenpäin vievä aika, sillä jokainen kaunis muisto on sydämessä kuin kukkiva puisto Onnea päivänsankarille! Onnettaren seurassa päiväsi vietä, elosi kulkekoon ruusuista tietä. Lempeä, lämpöä nyt sekä aina, ystävän toivotus mieleesi paina. Tuokoot vuodet kuluvat tuokioita monta kirkasta kuin päivä tämä yhtä huoletonta. Kun ikä kasvaa, se aivot rasvaa, älyäsi hieroo, tyhmyyksiä vieroo. Sinulle kukkia tänään tahdon tuoda. Paljon, paljon onnea elämääsi suoda. Vuodessa on päivää monta yhtään niistä en onnetonta sulle soisi tulevaksi. Soikoon laulu iloinen kera näiden kukkasten merkkipäiväs kunniaksi! Päivänpaiste poskillesi, kunniata vuosillesi! Tänään onnen aurinko iloisesti loistaa juhlapäivän sankarilta kaikki huolet poistaa. Hei rullaati rullaa täältä sitä tullaan Onnittelemaan ..... ja maistamaan ......n pullaa. ......n päivän olevan tiedän siksi onnittelemaan riennän. Päivä paistaa, hymyy suu. Linnut laulaa, tuoksuu puu. Tänään tahdomme Sinulle Onnea toivottaa. Ilo ja onni myötäsi aina arkena ja sunnuntaina.

• Tuossahan sitä jo olikin vaihtoehtoja Tyttö on pieni kun keijukainen mutta pippurinen kun chili, ja ainakin äitinsä mielestä kovin kaunis :o)))

• poistattaja

saapui sitten tännekin, et löytänyt millään runopalstaa? muut ovat jo löytäneet

• Taaskos mulla on häntäkärpänen ? Onneksi on lätkä. Mikä ihmeen poistattaja , selitä.

• hairioilmoitus
        porkkanapää kirjoitti:

Taaskos mulla on häntäkärpänen ? Onneksi on lätkä. Mikä ihmeen poistattaja , selitä.

moi! Kiva runo tuo edelläesitetty. Ja "Positiivarit" on mullekin tuttu paikka. Alavalikko "aarteisto" on yliveto! Sieltä löytyy iloisia, surullisia, itkettäviä ja naurettavia aiheita joka lähtöön! Moniin elämäntilanteisiin sopivia juttuja. Itse (jonkisortin yksityisyrittäjänä) olen aina tykännyt siitä "Vuori Kiivettävänä". Puhurix voisi siitä myös tykätä. Anteeksi jos toisinaan puhun täällä paskaa. Ei periaatetasolla ole tarkoituksenani ketään loukata. Tosin tämän viestiketjun vastaukset eivät ole minun. Vastaan AINA nimimerkillä!

• hairioilmoitus kirjoitti:

moi! Kiva runo tuo edelläesitetty. Ja "Positiivarit" on mullekin tuttu paikka. Alavalikko "aarteisto" on yliveto! Sieltä löytyy iloisia, surullisia, itkettäviä ja naurettavia aiheita joka lähtöön! Moniin elämäntilanteisiin sopivia juttuja. Itse (jonkisortin yksityisyrittäjänä) olen aina tykännyt siitä "Vuori Kiivettävänä". Puhurix voisi siitä myös tykätä. Anteeksi jos toisinaan puhun täällä paskaa. Ei periaatetasolla ole tarkoituksenani ketään loukata. Tosin tämän viestiketjun vastaukset eivät ole minun. Vastaan AINA nimimerkillä!

onkin se Positiivarit. Kiitos kun muistutit. Päivä mennyt huiskiessa voileipäkakkuja sun muuta tarjottavaa, täsä on nyt vähän pallo hukassa sen runon suhteen.. No et sinä minun mielestä ole pskaa puhunut, tosin en nyt ole käynyt kaikkia juttuja vaan läpi mutta uskon että et oo palstarasisiti :o) Oiken mukavaa wappua

• hairioilmoitus
        porkkanapää kirjoitti:

onkin se Positiivarit. Kiitos kun muistutit. Päivä mennyt huiskiessa voileipäkakkuja sun muuta tarjottavaa, täsä on nyt vähän pallo hukassa sen runon suhteen.. No et sinä minun mielestä ole pskaa puhunut, tosin en nyt ole käynyt kaikkia juttuja vaan läpi mutta uskon että et oo palstarasisiti :o) Oiken mukavaa wappua

Tosin tuon "positiivarit"-muistutuksen heitti tuo toinen vastaaja eli kiitos hänelle!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan uusi poikakaveri

Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu
      Kotimaiset julkkisjuorut
      205
      3181
    2. Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.

Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva
      Maailman menoa
      239
      1610
    3. Laita mulle viesti!!

Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus
      Ikävä
      95
      1472
    4. Millaisessa tilanteessa olisit toiminut toisin

Jos saisit yhden mahdollisuuden toimia toisin?
      Ikävä
      92
      1379
    5. Vanhemmalle naiselle

alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e
      Ikävä
      46
      1334
    6. Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen

No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.
      Maailman menoa
      156
      1246
    7. Ajattelen sinua tänäkin iltana

Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin
      Ikävä
      12
      1178
    8. Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!

"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze
      Maailman menoa
      123
      1009
    9. Miehelle...

Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät
      Ikävä
      89
      922
    10. Tuntuu liian hankalalta

Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.
      Ikävä
      44
      803
    Aihe