http://www.aamulehti.fi/uutiset/kotimaa/141478.shtml Ymmärrän kyllä entistä omistajaa, kun ei halunnut kertoa totuutta naapureista. Eihän siitä kämpästä pääsisi ikinä eroon. Se vaan harmittaa, että häiriköt saavat jäädä ja uhrit joutuvat lähtemään.
Naapuri oli hirviö
75
39189
Vastaukset
- ei mikään ihme suomessa
niinpä niin, sama juttu koulukiusaajien kanssa. Kiusatut "joutuvat" vaihtamaan koulua, kiusaajat jäävät ja tuntevat itsensä hyviksi kun saavat toisen lähtemään. Hieman asian vierestä mutta tulipa nyt vaan mieleen.
- myös toimivat samoin
porskuttavat menemään, viisas väistyy...
- päbsy
on mielestäni jo sairasta. Eikö tuollaiset häiriköt voisi häätää jonnekin, jonka jälkeen koko talo vapautuisi normaalien asukkaiden käyttöön? Täyttäisikö käytös jo tahdonvastaiseen hoitoon lähettämisen? Tässä joutuvat nyt ns. normaalit kärsimään.
- kertoo kaiken
Suomen viranomaisten paapovasta menttaliteetistä. Aina hävii kunnollinen häiriköiden kanssa,häiriköitä suojaa laki, kunnon ihmisä ei suojaa mikään.
- poliisi juttu
myös toimivat samoin kirjoitti:
miksi sitä naista ei ole heti alkuunsa pidätetty ja syytteeseen.Eihän tuommoiset saa vapaalla olla,muuten joku menettää henkensä.Hoitoon ilmanmuuta,lieneekö tällä naisella lapsia,kun ei kukaan ole hommannut hoitolaan muoria.
- ex-kiusattu
myös toimivat samoin kirjoitti:
kun pahin mulkku sai lopputilin 23 vuoden jälkeen.
- häirikkökin
lähtee kun käy vähän juttelemassa tai jututtaa useampana päivänä.
- pitäissi
ampua IT-silppurilla, aivan sairasta touhua, tulee mieleen se Haaparannan naapuri viha. Menivät niin pitkälle, että kirves heilui
- TULOSTA!
Heikosti osaavat ihmiset ja viranomaiset käsitellä häiriköitä!!! Huh,huh!!!
- taasen
Tässä taasen hyvä esimerkki vapaan kasvatuksen tuloksesta.....
- major ja pirpana
olemme itse kärsineet naapurin häirinnästä n.1,8 vuotta.mekään emme tienneet kyseisistä naapureista kun ostimme asunnon.silloin kun kävimme katsomassa asuntoa naapurista ei kuulunut mitään,eikä asunnon myyjä maininnut heistä mitään,vaan kehui asuntoa kovasti.kysyimme neuvoa monista paikoista,soitimme poliisit paikalle kymmeniä kertoja,eivät puuttuneet koska naapurissa ei ollut väkivallan merkkejä,ja siellä aina sanottiin etteivät he ole tapelleet ollenkaan,vaan keskustelleet hiukan.talon isännöitsijä sanoi aina hoitavansa asian,mutta siitäkään ei ollut apua.jopa taloyhtiön hallituksen kokouskin oli turhaa.
- mielenterveys meni
samaa olen kokenut kun naapurissa asui nainen jolla poika joka häiriköi vuosia.Piti puheita ulkona, soitteli puhelimeen,meuhkas öisin, kävi rapussa päälle ja siitäkin minä sain syytteen kun mies valehteli poliisille ja käänsi jutun toisinpäin,syyttäjä purki syytteen kun tapaus oli tuttu ennestään.Hallitus talossa ummmisti silmät koska mökä ei kuulunut heille vaan vain muutamalle.Mies särki välillä ikkunoita ja alaoven lasit.Pari kertaa viikossa yöllä puhui puhelimessa huutaen ja nauraen. Jouduin toisen naapurin kanssa vaihtamaan puhelinnumerot jatkuvan häirinnän takia,koska tulin kotiin puhelin soi ja vaan kuunneltiin ja kunmenin naapuriin siellä alkoi puhelin soida ja ei puhuttu mitään.Tätä jatkui vuosia. Onneksi he lähtivät kokouksessa esitettyjen asioiden nojalla. Mutta entäs uudet naapurit hohoijaa varmaan turha jatkaa koska kukaan ei tee mitään...pää sekasin aina.Mies tekee remmppaa koko yön ,muija kävelee kantapäillä että koko talo jytisee...jne jne
- olisi pitänyt häirikön
mielenterveys meni kirjoitti:
samaa olen kokenut kun naapurissa asui nainen jolla poika joka häiriköi vuosia.Piti puheita ulkona, soitteli puhelimeen,meuhkas öisin, kävi rapussa päälle ja siitäkin minä sain syytteen kun mies valehteli poliisille ja käänsi jutun toisinpäin,syyttäjä purki syytteen kun tapaus oli tuttu ennestään.Hallitus talossa ummmisti silmät koska mökä ei kuulunut heille vaan vain muutamalle.Mies särki välillä ikkunoita ja alaoven lasit.Pari kertaa viikossa yöllä puhui puhelimessa huutaen ja nauraen. Jouduin toisen naapurin kanssa vaihtamaan puhelinnumerot jatkuvan häirinnän takia,koska tulin kotiin puhelin soi ja vaan kuunneltiin ja kunmenin naapuriin siellä alkoi puhelin soida ja ei puhuttu mitään.Tätä jatkui vuosia. Onneksi he lähtivät kokouksessa esitettyjen asioiden nojalla. Mutta entäs uudet naapurit hohoijaa varmaan turha jatkaa koska kukaan ei tee mitään...pää sekasin aina.Mies tekee remmppaa koko yön ,muija kävelee kantapäillä että koko talo jytisee...jne jne
lisäksi haastaa oikeuteen as oy:n hallitus ja isännöitsijä ainakin. Yleensä leivättömän pöydän uhka saa paskasakkiin vauhtia...
- asutko ehkä
kaupungin asunnossa?
- jjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj
asutko ehkä kirjoitti:
kaupungin asunnossa?
Saanko arvata Kirjoittanut: asutko ehkä 29.4.2009 klo 11.26 kaupungin asunnossa? näitä kusipäitä löytyy omistuskämpistä myös.
- major ja pirpana
jjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj kirjoitti:
Saanko arvata Kirjoittanut: asutko ehkä 29.4.2009 klo 11.26 kaupungin asunnossa? näitä kusipäitä löytyy omistuskämpistä myös.
asumme rivitalossa,omistusasunnossa.meiltä puuttui todisteita heitä vastaan kun haastoimme heidät asuntoyhtiön kokoukseen.meistä tehtiin valehtelijoita ja tyhjänpuhujia.saimme hyvän vinkin äänittää heidän riitojaan,videokameralla.nyt meillä on ainakin todistusaineistoa heitä vastaan.
- Ei voi ymmärtää
Ei voi ymmärtää onko se niin PRKL vaikeaa kävellä hiljaa!!! Pitää pomppia kantapäältä toiselle yötä päivää! Itse pystyn käveleen lähes äänettömästi, niin ei luulis olevan vaikeaa.
- JUTTELE JURISTILLE
major ja pirpana kirjoitti:
asumme rivitalossa,omistusasunnossa.meiltä puuttui todisteita heitä vastaan kun haastoimme heidät asuntoyhtiön kokoukseen.meistä tehtiin valehtelijoita ja tyhjänpuhujia.saimme hyvän vinkin äänittää heidän riitojaan,videokameralla.nyt meillä on ainakin todistusaineistoa heitä vastaan.
Ihan tiedoksi sinulle, joka luulet olevasi lain päällä haastaessasi naapurin yhtiökokoukseen. Kuule, näin tää yhteisö ei toimi. Vain viranomainen haastaa ja sinä voit korkeintaan kutsua. ymmärrys hoi
- ---
JUTTELE JURISTILLE kirjoitti:
Ihan tiedoksi sinulle, joka luulet olevasi lain päällä haastaessasi naapurin yhtiökokoukseen. Kuule, näin tää yhteisö ei toimi. Vain viranomainen haastaa ja sinä voit korkeintaan kutsua. ymmärrys hoi
Haastan sinut väärinymmärtämisen suomenmestaruuskisoihin.
- major ja pirpana
JUTTELE JURISTILLE kirjoitti:
nyt taisi tulla väärinkäsitys,me emme haastaneet vaan taloyhtiö ja sen isännöitsijä.sellainen joka ei itse ole kokenut tällaista ei tiedä mistä on kyse.
- apuun.
Antti teki meille ideaalisen rempan, siinä samassa Antti remontoi myös naapurin hiljaiseksi säikyksi pupujussiksi.
- tilata.
Pitäis saada ex-ukko pysymään äänietäisyyden ulkopuolella. Oiskos Antille muuta käyttöä, mikä mahtaa olla viriiliystase?
Suomestakin löytyy henkilöitä, jotka pientä korvausta vastaan käyvät jututtamassa häirikköä, ja uskon että ongelma poistuu.
- 910
Itse jutustelumiehenä vastaavassa tilanteessa käyneenä voin omankin väärän luuloni jälkeen sanoa että näille ihmisille ei auta juttelut tai päähänlyönnit. Tuo sairaus päättyy kirkkomaalle ja siihen ei apua ole. Itse kävin ystävällismielisen keskustelun ja jäimme asunnon omistajan kanssa siihen uskoon että naapuri ymmärsi ongelman, näki itsessään ensimäisen kerran "vikaa" ja lupasi kättä tarjoamalla lopettaa pienimmätkin kiusanteot. Minäkin raukka uskoin että nyt voisi tulla rauha maahan, mutta vuorokauden kesti kunnes sain kuulla että minusta ja mukana olleesta ystävästäni, jota naapuri häiriköi, oli tehty rikosilmoitus laittomasta uhkauksesta. Olimme uhanneet tappaa ko. henkilön - näin hän oli asian käsittänyt, joten aivan turhaa touhua. Kulutin epäkelvon ihmisen puhuttamiseen aivan turhaan 4 minuuttia elämästäni. Lähestymiskielto auttoi häiriköinnissä, mutta ongelmatapauksen elämä ei varmasti muutu miksikään kun uusi ihminen tulee tämän barbababan naapuriksi. :(
910 kirjoitti:
Itse jutustelumiehenä vastaavassa tilanteessa käyneenä voin omankin väärän luuloni jälkeen sanoa että näille ihmisille ei auta juttelut tai päähänlyönnit. Tuo sairaus päättyy kirkkomaalle ja siihen ei apua ole. Itse kävin ystävällismielisen keskustelun ja jäimme asunnon omistajan kanssa siihen uskoon että naapuri ymmärsi ongelman, näki itsessään ensimäisen kerran "vikaa" ja lupasi kättä tarjoamalla lopettaa pienimmätkin kiusanteot. Minäkin raukka uskoin että nyt voisi tulla rauha maahan, mutta vuorokauden kesti kunnes sain kuulla että minusta ja mukana olleesta ystävästäni, jota naapuri häiriköi, oli tehty rikosilmoitus laittomasta uhkauksesta. Olimme uhanneet tappaa ko. henkilön - näin hän oli asian käsittänyt, joten aivan turhaa touhua. Kulutin epäkelvon ihmisen puhuttamiseen aivan turhaan 4 minuuttia elämästäni. Lähestymiskielto auttoi häiriköinnissä, mutta ongelmatapauksen elämä ei varmasti muutu miksikään kun uusi ihminen tulee tämän barbababan naapuriksi. :(
Kun etsii puhettelijat vaikka itäisestä naapurista, niin luulen että sieltä löytyy oikeat henkilöt.
master13 kirjoitti:
Kun etsii puhettelijat vaikka itäisestä naapurista, niin luulen että sieltä löytyy oikeat henkilöt.
Menee ojasta allikkoon, jos rupeaa tekemisiin epämääräisten ihmisten kanssa. Rikollisista vasta harmin itselleen saisikin, eikä ole mitään väliä missä asuu, kun syöpäläiset roikkkuu perässä jos niiden kanssa rupeaa tekemisiin.
- ihme....
910 kirjoitti:
Noin kiltti puhuttelu täystolloimbesillille ei tehoa millää lailla. Sinne pitää mennä oikeasti t...ppo uhkauksia heittämän niin ei tehdä syytettä tappouhkauksista. Tuollaiset ihmiset ovat kuin koirat. Niitä ei saa päästää ottamaan laumanjohtajan asemaa, vaan se pitää ottaa niiltä pois. Otteet vaan pitää olla REIPPAANLAISET!
- mene....
ihme.... kirjoitti:
Noin kiltti puhuttelu täystolloimbesillille ei tehoa millää lailla. Sinne pitää mennä oikeasti t...ppo uhkauksia heittämän niin ei tehdä syytettä tappouhkauksista. Tuollaiset ihmiset ovat kuin koirat. Niitä ei saa päästää ottamaan laumanjohtajan asemaa, vaan se pitää ottaa niiltä pois. Otteet vaan pitää olla REIPPAANLAISET!
mitä se auttaa jos joku menee uhkaa ja vaikka vetää pikkurillin irti kädestä ja syöttää öljyä mahaan meinaa vielä polttaa ja ja ja..... jos tollasella tädillä henki vaan pihisee niin se kipittää poliisi asemalle ja tekee taas ja taas kerran rikosilmoituksen. loppu tulos on ikävä kyll se kirkkomaa...sitten vasta hiljenee...jos jotain 20 vee nulikkaa menee kouluttaa, niin se tehoo mutta ei kyll enää tollasta ikäloppu barbababaa....
- ketunsyötti
910 kirjoitti:
Jospa ei olisikaan kyse ystävällismielisestä jutustelusta, on poikia, jotka "jututtaa" kyllä mielellään pikku korvausta vastaan ko. henkilöitä, eivätkä ole moksiskaan rikosilmoituksista. Se järkipuhe kun ei kaikille päähän mene. Niin valitettavaa kuin se onkin. Väki ja valta on joskus se ainoa ratkaisu tai ainakin sillä uhkaaminen. Mutta sillä uhatessa on myös oltava valmis sitä köäyttämään. Kyllä ko. toisten elämän helvetin tekijöillekin lääkkkeet löytyy ja jopa he voivat tuntea kun elämä on yhtä helvettiä.
- Jokainen meistä on tavannut...
Alkoholisteja tai huumeidenkäyttäjä hyysätään samaan menee mustalaiset. Kenelläkään kunnollisella suomalaisella ei ole oikeuksia.
- harmittaa
On tapahtunut rikos ja osatekijänä käräjäoikeus, jonka ei olisi pitänyt käsitellä kauppaa vaan tuomita häriköivä naapuri kymmeneksi vuodeksi linnaan. Mutta kun tässä white trash-nationissa rikolliset hallitsevat niin minkäs teet...
- ei koskaan paritaloon
Tommonen sairaskertomushan saadaan normaalista taloyhtiöstä häädettyä suht nopeastikin yhtiökokouksen päätöksellä, mutta vain hullu ostaa paritalon.
- mieleen
Juuri tänään aamulla juttelin naapurirouvan kanssa siitä kuinka alakerran herra taas melusi 2 kerroksessa ja ääni kantautui sinne 8 kerrokseen.asun häiriköjän yläpuolella.muutin heinäkuussa vuonna 2007 tänne.2007 elokuusta lähtien on kyseinen häiriköjä käyny lukuisat kerrat oven takana tömistelemässä,hakkaamassa ovea ym ym.keskellä yötä ja herran ollessa kännissä.Lukuisat ilmoitukset olen tehnyt. Vihdoinkin viime viikinloppuna muut naapurit puuttui asiaan että asialle täytyy tehdä jotain. nyt todennäköisesti saa herra häädön! Jo on aikakin. minulla on 3 vuotias poika joka päivisin(tarhan jälkeen ilta kahdeskaan) aiheuttaa normaalia asumisen ääntä. Herra häiriköitsijä on hyvä ja muuttaa metsään asumaan jollei kestä asua kerrostalossa! Alussa kun häiriköinti alkoi niin kaikki kehotti muuttamaan pos(edellinen asukas teki niin),mutta minä tästä mihkään mene yhden kusipään takia!
- ccccchhh ain
on kielletty radion soittaminen liian kovaäänisesti, se lienee vain suositus. Häirikön puolta pidetään ja tavis saa muuttaa. Jos asia on noin, silloin laissa on iso musta-aukko. Häirikkö puhutteluun tai hoitoon. Tuo käytös on sairaaloista.
- mieleen
ccccchhh ain kirjoitti:
on kielletty radion soittaminen liian kovaäänisesti, se lienee vain suositus. Häirikön puolta pidetään ja tavis saa muuttaa. Jos asia on noin, silloin laissa on iso musta-aukko. Häirikkö puhutteluun tai hoitoon. Tuo käytös on sairaaloista.
Näinpä. Ja se ei auta että itse tekee miljoonia valituksia ja vielä rikosilmoituksen kotirauhan rikkomisesta! Vaan vielä vaativat että ainakin 3 muun naapurin pitää tehdä valitus! mut paha paikka kun tä on niin henkilökohtasta joka kohdistuu vain minuun ja lapseeni!
- fghjk123
ccccchhh ain kirjoitti:
on kielletty radion soittaminen liian kovaäänisesti, se lienee vain suositus...se ei ole suositus vaan fakta...sä et saa olla muille ihmisille haitaksi mihinkään vuorokauden aikaan etkä esim. käytää kotieläintä välikätenä häiriköintiin.Näin meidän taloyhtiö sai oikeuden päätöksellä yhden kusipää häirikön pois.
- olen itsekin
jo monesta asunnosta saanut lähteä, kun en ole naapureiden elämää (yöllistä) jaksanut kuunnella, varoituksen saimme, kun naapurit tappelivat yöllä ja meidän lapset alkoivat itkemään (huonekalujen hajottaminen ja ovien paukuttelu pelottivat) ja meidän lasten itku häiritsi näitä tappelijoitakin, olivat laittaneet nimensä listaan.
- voimienne mukaan
Väkivalta lopettaa vittuilun. Siksi just isot valtiot sotii.
- parhaiten
Miksei tyypin nimeä ja osoitetta lue täällä???
- tää on niin tätä...
kukaan nynny ei ole uskaltanut sitä julkisuuteen kirjoittaa! Taitaa tällä kertaa olla vikaa kiusatuissakin. Itse olisin tuolla naapurille pistänyt pystyyn sellaisen selkäsaunan että hyvä jos olisi henkiin jäänyt. Luonnollisesti tapahtumalle olisi järjestetty sopivasti "silminnäkijöitä".
- Lainanaapuri
Voin mielelläni lainata erästä sukulaistani naapuriksi sille v'''umaiselle paritaloasukille. Kaksi viikkoa rinnakkaiseloa ja eiköhän ala ratkaisuja löytyä jo sieltä hankalammaksi oletetulta osapuolelta ;)
- Heavy Mettalli
Olen samaa mieltä ! Jonku olisi kerrottava miten Suomessa eletään !
- ois aika kiva
Heavy Mettalli kirjoitti:
Olen samaa mieltä ! Jonku olisi kerrottava miten Suomessa eletään !
...laittaa naapuriksi ?
- kohtuutonta
ois aika kiva kirjoitti:
...laittaa naapuriksi ?
myyntiajalta lainan korot ja irtaimeen ja kiinteistöön kohdennetut vahingonteot. Näyttöhän pitäisi tietysti saada tekijöistä...Voisiko ensihätään harkita vuokralaista myös vapausrangaistuksensa sovittaneista?
- vaan!
Jos ihmisen päässä viiraa niin paljon, että katsoo saavansa mennä toisen omaisuutta tuhoamaan ja ylipäätään naapurin puolelle terrorisoimaan tässä mittakaavassa, niin tällanen ihminen kuuluu hoitoon! Jokainen tajuaa, että tällä ihmisellä ei ole henkinen puoli kondiksessa.
- Pakkomies
Suomessa on laki! sitä ei osata käyttää. Tomet käytettävyyteen on ideaalisen helppoja. Käytä nauhuria, se maksaaa korkeintaan 50, parhaimmillaan 150 digitaalikameralla saat kaiken talteen. Todiste ontodiste ja muista tehä varmuuskopiot!! Tämä mahdollistaa sen että 3 lisätodistajanlausunnoilla voi pyyhkiä käräjäoikeuden perseet. Tollaset naapurit saa k syytettä vähintään, tka ovat: Murhayritys(Autolla kaasuttelu), laiton uhkailu, kotirauhan rikkominen, ilkivalta, murtautuminen. Ja sanotaan näin että touhu on niin jännittävää että kantsii tehä kräppi eli virittää ansa sen verran hubaa toi ois. Jos jollakin mun tutulla ois ongelmanaapuri tollanen ja oulus tarjoutuisin tekemään kaiken ihan vain silkasta ilosta. Laitteet ja taito löytyy.
- Jalli800
Uutisessa ei lukenut mihin lakipykäliin on vedottu..ehkä naapurin kämpässä tekemät tuhotyöt tekivät asunnosta virheellisen. Ehkä kaatuu hovioikeudessa, ehkä ei. Itselläni on samanlaisia ongelmia, mutta syrjäseudun omakotitalossa jonne poliisin tulo kestää n. pari tuntia. Naapurissa sakkia useassa asunnossa aseineen ja koneineen joita käytetään terrorin välineenä. Vankila ja selkäsauna ei ainakaan näihin auttanut, peli vaan raaistui. Rikos kannattaa suomen maassa, ja laki on aseena vaikea. Tuntuu myös siltä että toisiin rikollisiin ei auta turvata.
- ..on...
...Ilmoittaa vittumaiselle naapurille, että ei sua kestä, muutan pois, ja vuokrasin muuten asuntoni mustalaisperheelle. Muuttavat ensiviikolla, tykkäsivät alueesta ja asunnosta. Saa hevonenkin jaloitella takapihalla... voisi ilme olla näkemisen arvoinen.
- ollos
Joo ymmärrän pelotusjuttusi, mutta mites olet hevosia nähnyt takapihoilla? Ja jos naapuri ollut hyvin v:mäinen niin välittäisiköhän juuri, ja ei pitäisi olla sitten varaa valitellakaan niin.
- näette kuinka
sairaita henkilöitä ovat yleensä koulukiusaajat, työpaikkakiusaajat ja pahimmillaan naapurikin voi olla hirviö! Nämä kiusaamisasiat ovat niin vakavia, että niihin pitää puuttua niin koulussa kuin työssäkin. Minusta he eivät ole terveitä ja he ovat persoonaltaan7psyykeltään sairaita henkilöitä. Miksi tällaiset kiusaajat saavat asua naapurissa, olla koulussa ja työelämässä eikä niihin kukaan todellisuudessa uskalla puuttua! Näihin kiusaamisasioihin pitää puuttua vakavammin kuin nyt tehdään. Tälläinen henkilö erotetaan koulusta, työpaikalta tai etsitään mökki hänelle korvesta!
- ulkom.maalainen
Hei! Millä suunnalla espoossa tämmöne naapauri häi- rikkö asuu?? olisi ihan hyvä tietää jottei joudu hänen uhriksi!? .
- Igor Jusezinik
paritalossa ja toisen pään, asukas oli täys mulkku.Onneksi tunnen semmosia,kavereita jotka pistää mulkut ojennukseen.Kaverit olivat käyneet kylässä,ja sen jälkeen naapuri oli kuin toinen ihminen. :)
- Hahha. :D
Elikkä kutsukaa extreme duudsonit viikonlopuks kyseiseen paritaloon, nii jo varmaa lähtee mamma aika kyytiä sinne, missä pippuri kasvaa. :DDD
- omassa talossa
Hahha. :D kirjoitti:
Elikkä kutsukaa extreme duudsonit viikonlopuks kyseiseen paritaloon, nii jo varmaa lähtee mamma aika kyytiä sinne, missä pippuri kasvaa. :DDD
valtavan lainan kanssa, mutta on rauhallista. Rauhasta kannattaa maksaa. Voimia teille muille!
- että...
Hahha. :D kirjoitti:
...siinä käy niin, että naapuri soittaa polliisit paikalle ja lähtö tuleekin teille.
- eipä muuta
Kauppakirjasta vaan katsoo oman alueensa rajat ja kaiken mitä naapuri tuo väärälle puolelle, työntää puskutraktorilla takaisin. Ovien liimaajat saadaan selville dna-testeillä ja ikkunoiden töhrijän tunnistaa käsialasta. Lasku perään ja kova kovaa vastaan, ei pidä päästää nilkkejä niskan päälle. Ei sitten alkuunkaan.
mutta sen tiedän että kun kansa on sairas niin siihen tepsii vain sama lääke.Kohteliaisuudet tms käytöstavat voi unohtaa näiden mielisairaiden ,alkoholiongelmaisten,huumeidenkäyttäjien kanssa.Kyllä sen huomaa taas lätkän MM-kisojen alettua et maanisdepressiivinen kansa etenkin kaupungeissa herää juomaan humalat baareissa ja terasseilla.Nuoret naiset kävelevät kuin huorat humalassa pukeutuneena tyyliin jollaista löytyy mannereuroopasta vain bordelleista.Asuntokauppa loppusi melkein kokonaan jos luotaisiin rekisteri josta selviää millainen naapuri on naamakuvan kera.Ruma,sairas ja tyhmä kansa.Lisää vain Iltalehti.Tälläisiä löytyy roppakaupalla lisää...rivien välistä voi lukea jokainen et kyseessä on häiriintynyt nykytilanne jota nettikoteloituminen pahentaa...
- samaamieltä
oli hyvin sanottu, näin se juuri on.
- sanoopi
Täytyy vain todeta, että suomalaiset ovat(liian) kilttiä kansaa, minkä ansiosta tuollaiset epäterveet hirviöt saavat vapaana mellastaa. Tuollaista toimintaa ei voi enää panna hulluuden piikkiin, vaan siinä täytyy olla myös takana musta rikollinen taipumus. Vai onko rikollisuus ja mielisairaus kenties samasta lähteestä peräisin.
- joo jooku
häirikkölle pitäs olla asumisehto. tai muuten menettää asuntonsa.
- Tiedoksi.
töitä. Ota yhteyttä.
- henkilötiedot ja osoite:
http://portti.iltalehti.fi/keskustelu/thread.jspa?threadID=604814&start=120&tstart=0
- liiankin ylilukenut
että meni konseptit päässä sekaisin.
- Lopun elämästä.
Me asuttiin ennen 4 asunnon kerrostalossa, siinä oli hyvä asua kunnes alakertaan muutti vanhempi rouva miehineen. Tämä rouva on kuulema joka paikassa missä on asunut, tehtaillut varoituksia kaikille, ja silloinen isännöitsijä tiesi jo tapauksen. Tämä rouva alkoi tehdä valituksia meistä muista naapureista, metelistä päiväsaikaan ja kaikkea keksittyä juttua mistä vaan voi valittaa. Saivat ajettua jo 2 muuta naapuria pois, toiset olivat asuneet 11 vuotta ja uskovaiset sisarukset asuivat meidän kanssa yläkerrassa. Me yritettiin oikaista noita valituksia taloyhtiöön ja siellä meitä ymmärrettiinkin, kunnes isännöitsijä vaihtui uuteen ja keksityt valitukset meni läpi, saimme 2 viikkoa aikaa pakata ja häipyä. Tämä merkintä tulee hankaloittamaan asunnon saantia kauan, vaikka näissä valituksissa ei ollut totuuden perää lainkaan, rouva oli katkera kun ei saanut lupaa kotileipomoon omassa asunnossa, sen takia piti kostaa se meille muille. Tällaiset pitäisi oikeasti kirjata kunnolla ylös ja laittaa asumaan jonnekin hornantuuttiin, kurjaa että joku voi valheilla tehdä pysyvän ongelman toisten elämään.
- Helsingistä, nainen valittaa
Nainen valittaa kaikesta ja estää kunnan kehityksen niin hyvin kuin vain pystyy, ja hän pystyy koska on kotona miettimässä miten jatkaisi terrorismiaan. Onneksi ihmiset ymmärtävät suhteellisen nopeasti hänen luonteensa tutustuttuaan häneen.
- Pistoolilla
osoitin äijää naamaan, kun lopullisesti kyllästyin ovenpotkimiseen ja tappouhkauksiin. Oliko tilapäinen mielenhäiriö? Sanotaanko, että sillä hetkellä ei pätkääkään liikuttanut kumpi kuolee ja millä tavalla. Näkyi varmaan naamastakin. No, viikon päästä herra vankilakundi muutti umpiskitson muijansa kanssa muualle ja talo on rauhallinen. Yritinkö puhumalla? Joo. Yritinkö poliisilla? No joo! POLIISI KIELTÄYTYI OTTAMASTA VASTAAN RIKOSILMOITUKSIANI! Nauhoitettuja todisteita ei haluttu nähdä. Todistajia ei haluttu kuulla. Hullut ja rikolliset nauttivat Kaarinassa poliisin erityissuojelusta. Lailla ei ole mitään väliä. Kotirauhan rikkominen voi käytännössä jatkua loputtomiin, kunhan ketään ei kuole julkisella paikalla poliisin katsellessa vierestä.
- sirkushuviksi
kannattaisi keräillä vastaavia paikkoja. Tietenkään yllättäviä tekijöitä ei voi mainonnassa käyttää, kun on se .....yksilön suoja. Murtautuva naapuri ikuistuu sit koko pelkokerroinkansan iloksi, hilipatipippaa
- HÄMEENPUISTO TRE
Tästä osoitteesta on 24 ilmoitusta: 1.8.2002, 1:10 Talossa asuva iäkäs naiskyttääjä johtaa täyspäiväisesti kyttäystoimintaa saaden apua lukuisilta 70 ja kuoleman välissä olevilta asukkailta. Valppauprosentti 100%, lisäksi etuna. 21.7.2003, 20:00 Taloyhtiössä ei saa käyttää värillisiä jouluvaloja, asia huomautetaan suullisesti, ilmoituksena hissin seinällä ja lopulta myös uhkaavaan sävyyn kotioveen teipatussa lapussa. Talonyhtiössä käytetään vain värittömiä kynttelikköjä, näin ollaan vanhojen asukkaiden kesken sovittu. Kyttääjä hermostuu kun pyytää nähdä hallituksen kokouksen pöytäkirjan, missä ko. asiasta on päätetty. Vastauksena kyttääjältä:"täällä eivät vuokralaiset hypi silmille!" 22.7.2003, 17:56 Talon yhtiön kyttäämistä johtaa ammattimaisesti jo edellä mainittu kyttääjätär.. Menin kerran polkupyörällä käymään ko. talolla ja kyttääjätär hyökkäsi päälle kuin yleinen syyttäjä. Syynä oli se että olin ajanut pyörällä rapun viereen, enkä laittanut sitä telineeseen joka on sisääntulessa melko katveessa.. Perusteluni ei kelvannut sillä "vieraiden tulee etukäteen selvittää kuinka talonyhtiön alueella toimitaan pyörän kanssa..." Melkoisena huippuna voidaan myös pitää avautumista siitä että pihan sora kuluu ja jää jälkiä kun jos pyörällä ajetaan väärissä paikoissa. (?!?) "*****" 22.7.2003, 17:59 Talonyhtiön alueelle tulevilta udellaan mallikkaaseen poliisivaltio tyyliin kenen vieraista on kyse.. Lisäksi pidätään kirjaa kenen luona on milloinkin ollut ylimääräisiä ihmisiä yötä ja jos vielä on "kaulailtu" niin voi sitä turmiollisuutta... 24.7.2003, 9:33 Biojätteet tulisi paloitella sopivan kokoisiin pikkupaloihin (esim. saksilla), lisäksi muovista tehtyjä Bio-jätepusseja ei saisi käyttää. Jätteiden lajittelu järjestetty muutenkin lähes tieteellisellä tarkkudella. Ja valvonta luonnollisesti pelaa.. 29.7.2003, 15:25 Ainakin pari vuotta sitten rappuuntulijoita opastettiin iloisesti "SEIS , PYSÄHDY, PYYHI JALAT" Kommentti 10.8.2003, 12:12 Vieläkö se täti riehuu siellä? Yrittäkääpä saada hänet allekirjoittamaan T-lomake jos naama ei miellytä. Ja se pyhä eteisen matto... 11.8.2003, 20:26 Muutimme pois talossa sijaistevasta vuokra asunnosta noin 10 vuotta sitten. Huomattuaan että olimme lähdössä kyttääjätär tuli huomauttamaan meille, että eteisessämme oleva peili oli hänen mielestään ollut siinä jo ennen meitä ja tarkisti, ettemme vain varasta sitä. Opintotukianomuksen asumistuki lappuun en ikinä saanut allekirjoitusta, koska hän oli sitä mieltä, että jos ei ole varaa opiskella pitää mennä töihin. Selitin koko tilanteen opitotukitoimistossa ja sain tuen ilman allekirjoituksia. 4.9.2003, 20:32 kaikkien henkilöiden taustatiedot tutkitaan tarkasti. Vuokralainen on toisenluokan kansalainen.Talossa ei tapahdu mihinkään vuorokauden aikaan mitään asioita etteikö kyttääjä tiedä. 7.9.2003, 20:09 Arvoisa korkeamman kyttäystutkinnon suorittanut kyttääjätär, nimesi meidät uudet vuokralaiset silmääräpäyttämättä huumenuoriksi, ennen kuin muuttoauton ovi oli auki. Muuttoon oli laadittu aivan erityiset ohjeet miten muutto saa tapahtua. Ensinnäkin muuton pitää tapahtua hänen mielestään ulkopihan kautta, vaikka järjestyssäännöissä on maininta siitä, että muuton on tapahduttava sisäpihan puolelta. Sillä seurauksella, saimme ankaran ryöpyn niskamme. 16.9.2003, 15:38 Kerran kun kävin talossa oli hauskaa peruutella autoa ruutuun, kun laiha nutturapäinen mummo näkyi peruutuspeilistä opastamassa millintarkasti miten ruutuun peruutetaan. Kyllä on mainio tämä mummo. 29.9.2003, 13:57 Tämä on ainoa tuntemani As Oy, jossa sängyn maasäteilystä vapaa ja yökastelua aiheuttamaton paikka tullaan muuton yhteydessä määrittelemään "kauniin" naisen toimesta kultasormuksella. 29.9.2003, 14:11 Tämä talo tulee ikuisesti täyttämään sisäisen kyttääjän paikan sydämmessäni ja tuo alituiseen ikimuistoisen hauskoja arkielämän kohokohtia, joille jaksaa nauraa vielä vuosienkin jälkeen. Erään kerran "Madame" oli tapansa mukaan liimannut ala-aulaan kontaktimuovilla konekirjoittamansa ohjeliparin. Ilokseni lipariin oli päässyt yhden kirjaimen painovirhe, minkä siltä näimme parhaaksi punakynällä merkattavan ja lisäsimme siinä samassa puuttuvan kirjaimen. Tapahtuman johdosta em. Aamulla lipari oli kadonnut eikä paikalle tuotu uutta ainakaan viikkoon. 3.11.2003, 19:55 As Oy Lehtipuisto Kommentti 16.12.2003, 15:01 Suureksi suruksemme edellä useaan otteeseen mainittu "rakastettu" rouva on syrjäytetty. Tilalla nuori herra, jonka toimintaa rouva pyrkii kaikin tavoin terrorisoimaan ja mustamaalaamaan.kyttääminen lienee nyt muijan kokopäivätoimi. Varoitus! Rouvalla takanaan vankka tukijoukko, joka suunnittelee hallituksen johdon vallankaappausta. Ja se maakaasujuttu...tunki meidänkin makuuhuoneeseen sitä selittämään, vaikkei olla edes uusia asukkaita. 16.12.2003, 18:17 Vapiskaa kaikki epäilyttävät ihmiset. Kyylä-rouvan kaikkinäkevä silmä ei jätä ketään rauhaan! Kommentti 20.2.2004, 22:01 Vanha sanonta. Jumala varje ettei järki jätä. Toinen sanonta. Koirat perään haukkuu mutta juna jatkaa matkaa. Mutta koville ottaa, kun ei ymmärrä. 27.5.2004, 23:18 Siitä on jo muutama vuosi aikaa, kun hissiin ilmestyi lappu, jossa "selkeällä" suomen kielellä luki kuinka nuoriso ei osaa käyttää hissiä ja saa sen käyttämällä rikki. PS. muistattehan käyttää kotisipsuttimia ;) 7.9.2004, 14:38 Taloyhtiössä ennen hallinnut [yli 20v] kyttääjätär on rauhoittunut, enää ei tule kuin osakkaille kymmensivuisia haukkumakirjeitä uuden hallituksen jäsenistä ja apujoukoista. Säälittävä esitys yksinäine ihminen josta kukaan ei kuulu sanovan yhtään positiivista sanaa. 11.9.2004, 23:21 Talossa oli asunto myytävänä. Uusi ostaja ihmetteli kunnei iso asunto keskeltä kylää omatonttisesta paikalleen muuratusta talosta mene kaupaksi. Missä vika. Myöhemmin kiinteistönvälittäjä paljasti, että yli 10 ostajaehdokasta oli Tädin toimesta karkoitettu. Oli haluttu valita ostaja, jota täti kuvitteli pyörittelevänsä. Toisin kävi, pistivät hallitukset hajalle ja vaihtoivat Tädin isännöitsijän toimesta eläkkelle. Jos jonkinäköistä lakimies-uhkausta satoi niskaan, mutta täti nujerrettiin. Taloyhtiön yli 20 v piina päättyi. Kommentti 14.9.2004, 10:30 jess,mummon valtakausi on vihdoin ohi ,kyllähän se kestikin suht kauan!!!!!!!!!!!! Kommentti 1.5.2005, 22:43 Muistelen vieläkin kauhulla ko. emännöitsijä Kerberoksen otteita, vaikka pois muutosta kulunut jo kuutisen vuotta! Sen ilkeämpää ihmistä saa hakea! Huusi aina suureen ääneen, että tässä talossa asuu vain sivistyneitä ja kunnon ihmisiä ojentaessaan täysin keksityistä tai suuresti liioitelluista asioista. Tiputteli postiluukusta nuhdekirjeitä, joissa täysin ala-arvoista tekstiä... Ymmärsimme tietysti varsin pian että hän on mieleltään sairas, mutta sitä emme vieläkään ymmärrä, miten koko talo meni siihen vainoamiseen mukaan, tai nieli kaiken hiljaa kärsien. Kommentti 13.8.2005, 14:12 11.09.2004 Kirjoitusajankohtana talossa oli menossa iso putkiremontti.Kuka nyt remontin alla ostaisi varsinkaan suurta asuntoa. Miten Täti voi puuttua kauppoihin; itse ostaessani en nähnyt Tätiä ennen taloon muuttoa. Hyvin piti järjestystä! Ei pahaa sanottavaa. Kommentti 2.10.2005, 15:13 Kommentti: Asunnonostajat yleensä ostotilanteessa soittavat isännöitsijälle taloyhtiön asioissa. Osakasisännöitsijä lyö luurin korvaan, on riitainen, tiuskii yms. Ostajakandidaatti ei yleensä halua riitaiseen taloyhtiöön. Moni myös haluaa ostaa remonttien alla asunnon, jotta saa remontoida saneerauksen päälle asunnon oman makunsa mukaisesti. Ja mitä tulee näihin kommentteihin totuus on vielä pahempi. Asiattomia viestejä?
- Tänne pls
Laittakaapa häirikön nimi ja osoite tänne.
- keinoja...
mutta silloin joutuu menemään harmaalle alueelle ja pelaamaan samaa peliä häirikön kanssa. Pitää kysyä itseltään. Olenko valmis tähän? Mutta lääkkeet löytyy hankalimmallekin häirikkönaapurille.
- saivat kokea saman
Rivitalossa jossa asun niin muutti hetkeksi aikaa perhe jotka häiriköi aamusta alkaen ilta myöhään. Kun heidät näin niin sanoin että ettekö tosiaan voi ajatella että asunnoissa asuu muitakin. Vastaus oli että lapsiperhe saa kuulemma häiriköidä ihan niin paljon kuin haluavat eikä sille mitään kukaan voisi. No koska itselläkin on lapsia niin annoin samalla mitalla päivisin takaisin ( tietenkin silloin kun toiset naapurit olivat töissä) ja niinpäs nämä häiriköt lopulta lähtivät pois. Ihanaa kun tuli taas rauhallista taloon. Siis oikeasti kun jälkikäteen ajattelee niin ei kenelläkään ole todellisuudessa oikeutta turhaan häiriköintiin ei edes lapsiperheillä sillä kyllä ne lapsetkin oppivat kunnioittamaan naapureiden rauhaa jos sen vaan opettaa.
- luupäämagneetti
kättelyssä. Vain kovat keinot tepsii, nekin vain joskus.
- Puri..naapuriin,
Hänen lähes ylivoimainen katse kuin moraaliairaksisen kirjat.Sammaa hulluutta eletään.Eipä silti.Huomiseen pöytään on leipä löydyttävä.Yöstä syntyy aamu ja aurinko,ehkäpä tänään tilille on toimeentulotuki rojahtanut.Olla rikas hetken poistaa köyhyyttä.Suosta tunkeutuvan kapitalismin lemu jossain kaukana.
- pitkään häiritty
Surullista luettavaa, vuosien kokemus itsellä naapurien häirinnän kohteena olemisesta, tyttö tehnyt liian monta lasta ja ainoana harrastuksena naapurien häirintä, kyttääminen ja nettinörtteily, "aikuinen" mies ja lapset tekevät mitä käsketään kun tossun alla näköjään ovat, säälittävää puuhastelua, porukassa uskalletaan mutta yksin ollaan nollia. Itsellä ei ole aikaa eikä kiinnostusta moiseen mutta joillakin näköjään on, ei voi muuta sanoa kuin että yhteiskunta on sairas jos ei ihmiset keksi muuta käyttöä elämälleen. Huojentavaa kuitenkin huomata että heillä alkaa olemaan pinna aika kireällä kun ei häirintä enää tehoa, voisivat joskus tulla puhumaan päin naamaa ongelmistaan mutta siihenkään ei tuollaisista ole, ainoastaan seinän ja selän takana ollaan rohkeita.
Kaikille kiusatuille ja häirityille, antakaa samalla tai isommalla mitalla takaisin, muuta ratkaisua ei ole.
- Syntipukki lähti
Syntipukki se on aina se, joka saa häädön kun kunnolla aloitetaan huutamaan ja kiljumaan kännipäissään "Lähdee lähdee meee!" , "Poiiiisssss!" Ja media vetää lisää vettä myllyyn. Minun autoani potkittiin, tehtiin ilkivaltaa, sylkivät ja kusivat autoni päälle, naapuri hakkas joka ilta mun ovea humalassa sekä huutivat tahtia pihalla, ampuivat raketeilla autoani, kun nukuin ja maksoivat lapsille koko päivän huutamisesta rahaa, pennut itse kertoivat.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku504154Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt351959Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1531346- 1541232
Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti421024- 192992
Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.229976- 80947
- 55820
Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm122815