Koulussa

~Q~

Heräsin 8 aamulla. Puin vaatteet ja söin aamupalan. Kävelin koululle ja kiroilin mielessäni koska oli matikkaa eka tunti.

Menin luokkaan ja istuin perälle. Tunti alkoi. Sitten huomasin Marikan. Sellainen söpöys. Tietysti pikkuveli oli innossaan. Ajattelin että tulen hulluksi jos en saa paineita purettua. Istuin perällä. Laitoin käden housuihini ja aloin painella terskaa. Aukaisin varovasti vetskarin ja ujutin kyrvän pikkareiden raosta.. Siinä runkkailin ja ajattelin Marikaa. Olin niin nautinnoissa etten tiennyt aikaa. Sitten tunsin että mälli tulee.. olin laittamassa käden reppuun kun näin Marikan jalat. Säikähdin ja yritin peitellä kaluani. Marika sanoi
- Haluun maistaa.

Katsoin hölmistyneenä Marikaa ja koko luokkaa. Marika painoi päänsä alas ja otti kyrvän suuhun. Sanoin että pian tulee ja marika vain innostui. Hän imi. Tunsin kuinka spermaa tuli Marikan suuhun. Marika suuteli minua spermaisilla huulilla. Olin aivan punainen ja häpesin tekoani koko luokan edessä.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Myöhemmin

Katsoin välkällä Marikaa ja Marika katsoi minua.

Pian hän kaivoin taskustaan kännykän ja laittoi tekstarin:
" Tuu liikunta varastoon 5min pääst. T. Marsa"

Odotin viitisen minuuttia ja lähdin varastolle. Marika makasi patjalla alasti haarat levällään. Marika viittoi minut viereeni. Tiesin heti mitä piti tehdä. Siirryin Marikan haarojen väliin ja katsoin märkää pillua. Työnsin sormen sisään ja lipoin kielellä klitorista. Marika ähkyi ja puhkui. Halusin saada pillua ja nousin ylös ja pudotin nopeasti housuni. Menin marikan päälle ja painon munan pohjaan saakka. Nain hulluna.. Tunsin kuinka pillu supisteli munan ympärillä ja tunsin pian kuinka spermaa tuli. Marikakin sai orgasmin.. Halasimme toisiamme ja lähdimme tunneille. Hiukan myöhässä. :)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ EN VASTAA OIKEIN KIRJOITUKSESTA

0

2843

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

      Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

      Luetuimmat keskustelut

      1. Mitä ihmettä

        Kaipaat hänessä
        Ikävä
        103
        1545
      2. Välillä käy mielessä

        olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
        Ikävä
        78
        1174
      3. Mitä oikein

        Näet minussa? Kerro.
        Ikävä
        88
        1117
      4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

        Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
        Ikävä
        139
        1016
      5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

        Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
        Raamattu
        580
        975
      6. Mika Muranen juttu tänään

        Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
        Sananvapaus
        1
        937
      7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

        Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
        Tv-sarjat
        8
        882
      8. Kotipissa loppuu

        Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
        Kuhmo
        19
        852
      9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

        Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
        Tv-sarjat
        9
        684
      10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

        On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
        Kokkola
        8
        650
      Aihe