Webkamerakuva ei toimi mesengerissä. Kun klikkaan oman tai toisen kuvan lähetystä niin se alkaa lataamaan normaalisti, mutta kun kuvan pitäisi tulla esiin se joko näkyy hetken valkoisena ja sammuu tai sammuu suoraan. Sitten tulee teksti verkkokamera istunto on päättynyt. Skypessä kuva näkyy normalisti. Oisko jollain tietoa mikä mättää??!!
Webkamera ei toimi mesengerissä
5
1949
Vastaukset
työkalut/äänen ja videon määrittäminen? palomuurista täytyy myös hyväksyä serverin(? olikohan oikein?) oikeudet.
- -ankkah_
elikkä ostin webbi kameran ja asensin ja ohjelmoin sen oikein mutta se toimii vain skypessä jos yrittää laittaa niitä verkkokuvan asetuksia siinä on vain Hanki verkkokamera siinä on mun ongelma help me ?!
- .......
-ankkah_ kirjoitti:
elikkä ostin webbi kameran ja asensin ja ohjelmoin sen oikein mutta se toimii vain skypessä jos yrittää laittaa niitä verkkokuvan asetuksia siinä on vain Hanki verkkokamera siinä on mun ongelma help me ?!
kun kirjaudun hotmaililla meseen. Mutta windowslive osoitteella kirjautuessani toimii, ei propleemia...
- kameramies:D:D
....... kirjoitti:
kun kirjaudun hotmaililla meseen. Mutta windowslive osoitteella kirjautuessani toimii, ei propleemia...
Mulla on mun xp koneest siin ittessään kamera eikä se näy siin meses et voi käyttää sitä oisko apuu ???
- emogirl:.
mul sama ongelma ,, (tavallaa) web-kamera toimii, jos ottaa kuvia, mutta messengerissä se ei toimi, siinä ei näy sitä ihmee kameran kuvaa.....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä3964716Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1492662Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575842255- 331407
- 431369
Hotelli kainuu
Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!451356- 791221
Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan
Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein1471060Pitäis vaan lopettaa
Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei8947MTV: Vappu Pimiä lataa yllättävän kommentin Helena Puolakasta: "Eihän Helena Puolakkakaan..."
Miten Vappu Pimiä pärjäsi mielestäsi MasterChef-tuomarina? Pimiä aloitti MasterChef-tuomarina uudessa pestissä. Nyt Pim14912