Webkamerakuva ei toimi mesengerissä. Kun klikkaan oman tai toisen kuvan lähetystä niin se alkaa lataamaan normaalisti, mutta kun kuvan pitäisi tulla esiin se joko näkyy hetken valkoisena ja sammuu tai sammuu suoraan. Sitten tulee teksti verkkokamera istunto on päättynyt. Skypessä kuva näkyy normalisti. Oisko jollain tietoa mikä mättää??!!
Webkamera ei toimi mesengerissä
5
1917
Vastaukset
työkalut/äänen ja videon määrittäminen? palomuurista täytyy myös hyväksyä serverin(? olikohan oikein?) oikeudet.
- -ankkah_
elikkä ostin webbi kameran ja asensin ja ohjelmoin sen oikein mutta se toimii vain skypessä jos yrittää laittaa niitä verkkokuvan asetuksia siinä on vain Hanki verkkokamera siinä on mun ongelma help me ?!
- .......
-ankkah_ kirjoitti:
elikkä ostin webbi kameran ja asensin ja ohjelmoin sen oikein mutta se toimii vain skypessä jos yrittää laittaa niitä verkkokuvan asetuksia siinä on vain Hanki verkkokamera siinä on mun ongelma help me ?!
kun kirjaudun hotmaililla meseen. Mutta windowslive osoitteella kirjautuessani toimii, ei propleemia...
- kameramies:D:D
....... kirjoitti:
kun kirjaudun hotmaililla meseen. Mutta windowslive osoitteella kirjautuessani toimii, ei propleemia...
Mulla on mun xp koneest siin ittessään kamera eikä se näy siin meses et voi käyttää sitä oisko apuu ???
- emogirl:.
mul sama ongelma ,, (tavallaa) web-kamera toimii, jos ottaa kuvia, mutta messengerissä se ei toimi, siinä ei näy sitä ihmee kameran kuvaa.....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta663402Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh463222Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1272850- 462579
- 311973
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271860- 481646
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä871525- 391340
Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k391321