Webkamerakuva ei toimi mesengerissä. Kun klikkaan oman tai toisen kuvan lähetystä niin se alkaa lataamaan normaalisti, mutta kun kuvan pitäisi tulla esiin se joko näkyy hetken valkoisena ja sammuu tai sammuu suoraan. Sitten tulee teksti verkkokamera istunto on päättynyt. Skypessä kuva näkyy normalisti. Oisko jollain tietoa mikä mättää??!!
Webkamera ei toimi mesengerissä
5
1909
Vastaukset
työkalut/äänen ja videon määrittäminen? palomuurista täytyy myös hyväksyä serverin(? olikohan oikein?) oikeudet.
- -ankkah_
elikkä ostin webbi kameran ja asensin ja ohjelmoin sen oikein mutta se toimii vain skypessä jos yrittää laittaa niitä verkkokuvan asetuksia siinä on vain Hanki verkkokamera siinä on mun ongelma help me ?!
- .......
-ankkah_ kirjoitti:
elikkä ostin webbi kameran ja asensin ja ohjelmoin sen oikein mutta se toimii vain skypessä jos yrittää laittaa niitä verkkokuvan asetuksia siinä on vain Hanki verkkokamera siinä on mun ongelma help me ?!
kun kirjaudun hotmaililla meseen. Mutta windowslive osoitteella kirjautuessani toimii, ei propleemia...
- kameramies:D:D
....... kirjoitti:
kun kirjaudun hotmaililla meseen. Mutta windowslive osoitteella kirjautuessani toimii, ei propleemia...
Mulla on mun xp koneest siin ittessään kamera eikä se näy siin meses et voi käyttää sitä oisko apuu ???
- emogirl:.
mul sama ongelma ,, (tavallaa) web-kamera toimii, jos ottaa kuvia, mutta messengerissä se ei toimi, siinä ei näy sitä ihmee kameran kuvaa.....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.834863- 1882238
- 1321852
- 361759
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj231548- 1771490
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161411- 661261
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3391177- 351126