Kysyy savolaespoeka.
Onko Meksikoon
8
1354
Vastaukset
- kuumetta on
nöh nöh.
- kohta
Parinviikon päästä lähdetään Mexikoon kahdeksiviikoksi rantalomalle!
- piipar
Loma varattu aurinkomatkoilta ensi talveksi Meksikoon. Mitä te muut varaajat olette tehneet ? Oletteko peruneet ensi talven matkan ? Aurinkomatkat ei ainakaan suostunut perumaan matkaa veloittamatta toimistomaksua ? Oletteko vaihtaneet loman muualle päin maailmaa ?
- meksikossa
piipar kirjoitti:
Loma varattu aurinkomatkoilta ensi talveksi Meksikoon. Mitä te muut varaajat olette tehneet ? Oletteko peruneet ensi talven matkan ? Aurinkomatkat ei ainakaan suostunut perumaan matkaa veloittamatta toimistomaksua ? Oletteko vaihtaneet loman muualle päin maailmaa ?
Playa del Carmenini matka varattu ensi helmikuulle. Ei ole tullut mieleenkään, että pitäisi perua tai edes vaihtaa, lähtöönhän on 9 kuukautta! Tauteja tulee ja menee, ei pidä stressata ja hötkyillä suotta. Jos tauti jyllää vielä ensi talvena, matkanjärjestäjät peruvat matkat ja rahat saa takaisin.
- lähtijä
meksikossa kirjoitti:
Playa del Carmenini matka varattu ensi helmikuulle. Ei ole tullut mieleenkään, että pitäisi perua tai edes vaihtaa, lähtöönhän on 9 kuukautta! Tauteja tulee ja menee, ei pidä stressata ja hötkyillä suotta. Jos tauti jyllää vielä ensi talvena, matkanjärjestäjät peruvat matkat ja rahat saa takaisin.
Hei Olen saamaa mieltä ei kannata tehdä hätiköityjä päätöksiä. Lähdemme lomalle Meksikoon joulukuussa ja just Aurinkomatkojen kautta. Varmasti voit vaihtaa matkakohdetta. Jos muistan oikein matkakohteen voi vaihtaa kuluitta kuukautta ennen matkaa.
- lähteä vai ei
Hei ! Täällä on yksi savolais"tyttö", jolla varattu lennot meksikoon ensi perjantaiksi. Täytynee käydä matkatoimistossa kyselemässä, josko olisi mahdollisuus siirtää lentoja tuonnemmaksi esim. kuukauden päähän. Vähän arveluttaa kun nuo uutiset sikainfluenssasta vaihtelee aika paljon ja mielestäni asiasta ei ole riittävästi faktaa.... näin ajattelen tällä hetkellä. Sairastumisriskihän tietysti on aika pieni, mutta nauttiiko sitä lomastaan jos pitää koko ajan olla varuillaan.
- menossa
Minne päin Meksikoa olet menossa? Kyllä minä itse olen tällä hetkellä pitämässä matkasuunnitelmani, lennot 12.5. Cancuniin eikä siellä pitäisi influenzaa esiintyä. Tällä hetkellä lukemani kommentit siltä suunnalta näyttävät ihan hyviltä. Eri asia ehkä sitten, jos menet Mexico Cityyn.
- mietityttää vielä
menossa kirjoitti:
Minne päin Meksikoa olet menossa? Kyllä minä itse olen tällä hetkellä pitämässä matkasuunnitelmani, lennot 12.5. Cancuniin eikä siellä pitäisi influenzaa esiintyä. Tällä hetkellä lukemani kommentit siltä suunnalta näyttävät ihan hyviltä. Eri asia ehkä sitten, jos menet Mexico Cityyn.
Hei! Minulla lento Amsterdamin kautta Cancuniin ja Playalla sitten viettäisin reilun kome viikkoa. Täytynee vielä tänään soitella tuttaville tuonne Meksikoon ja tiedustella tilannetta, kun tuo uutisointi on niin epäselvää ja joka päivä erilaista. Tuttavani ovat kyllä kehoittaneet olla lähtemättä..... päätös tehtävä parin päivän sisällä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1387765Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde381975Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251920- 911643
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801565Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1071016- 49930
Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik4909Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28830- 34812