Onko Meksikoon

mänijöitä?

Kysyy savolaespoeka.

8

1399

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kuumetta on

nöh nöh.

• kohta

Parinviikon päästä lähdetään Mexikoon kahdeksiviikoksi rantalomalle!

• piipar

Loma varattu aurinkomatkoilta ensi talveksi Meksikoon. Mitä te muut varaajat olette tehneet ? Oletteko peruneet ensi talven matkan ? Aurinkomatkat ei ainakaan suostunut perumaan matkaa veloittamatta toimistomaksua ? Oletteko vaihtaneet loman muualle päin maailmaa ?

• meksikossa
        piipar kirjoitti:

Loma varattu aurinkomatkoilta ensi talveksi Meksikoon. Mitä te muut varaajat olette tehneet ? Oletteko peruneet ensi talven matkan ? Aurinkomatkat ei ainakaan suostunut perumaan matkaa veloittamatta toimistomaksua ? Oletteko vaihtaneet loman muualle päin maailmaa ?

Playa del Carmenini matka varattu ensi helmikuulle. Ei ole tullut mieleenkään, että pitäisi perua tai edes vaihtaa, lähtöönhän on 9 kuukautta! Tauteja tulee ja menee, ei pidä stressata ja hötkyillä suotta. Jos tauti jyllää vielä ensi talvena, matkanjärjestäjät peruvat matkat ja rahat saa takaisin.

• lähtijä
        meksikossa kirjoitti:

Playa del Carmenini matka varattu ensi helmikuulle. Ei ole tullut mieleenkään, että pitäisi perua tai edes vaihtaa, lähtöönhän on 9 kuukautta! Tauteja tulee ja menee, ei pidä stressata ja hötkyillä suotta. Jos tauti jyllää vielä ensi talvena, matkanjärjestäjät peruvat matkat ja rahat saa takaisin.

Hei Olen saamaa mieltä ei kannata tehdä hätiköityjä päätöksiä. Lähdemme lomalle Meksikoon joulukuussa ja just Aurinkomatkojen kautta. Varmasti voit vaihtaa matkakohdetta. Jos muistan oikein matkakohteen voi vaihtaa kuluitta kuukautta ennen matkaa.

• lähteä vai ei

Hei ! Täällä on yksi savolais"tyttö", jolla varattu lennot meksikoon ensi perjantaiksi. Täytynee käydä matkatoimistossa kyselemässä, josko olisi mahdollisuus siirtää lentoja tuonnemmaksi esim. kuukauden päähän. Vähän arveluttaa kun nuo uutiset sikainfluenssasta vaihtelee aika paljon ja mielestäni asiasta ei ole riittävästi faktaa.... näin ajattelen tällä hetkellä. Sairastumisriskihän tietysti on aika pieni, mutta nauttiiko sitä lomastaan jos pitää koko ajan olla varuillaan.

• menossa

Minne päin Meksikoa olet menossa? Kyllä minä itse olen tällä hetkellä pitämässä matkasuunnitelmani, lennot 12.5. Cancuniin eikä siellä pitäisi influenzaa esiintyä. Tällä hetkellä lukemani kommentit siltä suunnalta näyttävät ihan hyviltä. Eri asia ehkä sitten, jos menet Mexico Cityyn.

• mietityttää vielä
        menossa kirjoitti:

Minne päin Meksikoa olet menossa? Kyllä minä itse olen tällä hetkellä pitämässä matkasuunnitelmani, lennot 12.5. Cancuniin eikä siellä pitäisi influenzaa esiintyä. Tällä hetkellä lukemani kommentit siltä suunnalta näyttävät ihan hyviltä. Eri asia ehkä sitten, jos menet Mexico Cityyn.

Hei! Minulla lento Amsterdamin kautta Cancuniin ja Playalla sitten viettäisin reilun kome viikkoa. Täytynee vielä tänään soitella tuttaville tuonne Meksikoon ja tiedustella tilannetta, kun tuo uutisointi on niin epäselvää ja joka päivä erilaista. Tuttavani ovat kyllä kehoittaneet olla lähtemättä..... päätös tehtävä parin päivän sisällä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?

Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial
      Maailman menoa
      8
      1656
    2. Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin

Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras
      Maailman menoa
      128
      1653
    3. Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä

Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva
      Maailman menoa
      251
      1179
    4. Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot

Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks
      Kaste
      422
      1078
    5. Mies profiloin sinut

Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.
      Ikävä
      199
      1038
    6. Mitä haluaisit

Tehdä kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      128
      929
    7. Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."

Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt
      Suomalaiset julkkikset
      2
      866
    8. Känsäkoura ja hotelli

Tietoa kuka ostanut?
      Kuhmo
      10
      845
    9. Pirkanlinna yleisötapahtuma

Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks
      Ähtäri
      48
      843
    10. Kuka omistaa keltaisen vanhan aravan?

Pitäs saada rakennuksen omistajaan yhteys, rappukäytävät on siivottomassa kunnossa. Hiekkaa ja roskia rappusissa, lisäks
      Haapavesi
      29
      837
    Aihe