Koulussa

~Q~

Heräsin 8 aamulla. Puin vaatteet ja söin aamupalan. Kävelin koululle ja kiroilin mielessäni koska oli matikkaa eka tunti.

Menin luokkaan ja istuin perälle. Tunti alkoi. Sitten huomasin Marikan. Sellainen söpöys. Tietysti pikkuveli oli innossaan. Ajattelin että tulen hulluksi jos en saa paineita purettua. Istuin perällä. Laitoin käden housuihini ja aloin painella terskaa. Aukaisin varovasti vetskarin ja ujutin kyrvän pikkareiden raosta.. Siinä runkkailin ja ajattelin Marikaa. Olin niin nautinnoissa etten tiennyt aikaa. Sitten tunsin että mälli tulee.. olin laittamassa käden reppuun kun näin Marikan jalat. Säikähdin ja yritin peitellä kaluani. Marika sanoi
- Haluun maistaa.

Katsoin hölmistyneenä Marikaa ja koko luokkaa. Marika painoi päänsä alas ja otti kyrvän suuhun. Sanoin että pian tulee ja marika vain innostui. Hän imi. Tunsin kuinka spermaa tuli Marikan suuhun. Marika suuteli minua spermaisilla huulilla. Olin aivan punainen ja häpesin tekoani koko luokan edessä.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Myöhemmin

Katsoin välkällä Marikaa ja Marika katsoi minua.

Pian hän kaivoin taskustaan kännykän ja laittoi tekstarin:
" Tuu liikunta varastoon 5min pääst. T. Marsa"

Odotin viitisen minuuttia ja lähdin varastolle. Marika makasi patjalla alasti haarat levällään. Marika viittoi minut viereeni. Tiesin heti mitä piti tehdä. Siirryin Marikan haarojen väliin ja katsoin märkää pillua. Työnsin sormen sisään ja lipoin kielellä klitorista. Marika ähkyi ja puhkui. Halusin saada pillua ja nousin ylös ja pudotin nopeasti housuni. Menin marikan päälle ja painon munan pohjaan saakka. Nain hulluna.. Tunsin kuinka pillu supisteli munan ympärillä ja tunsin pian kuinka spermaa tuli. Marikakin sai orgasmin.. Halasimme toisiamme ja lähdimme tunneille. Hiukan myöhässä. :)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ EN VASTAA OIKEIN KIRJOITUKSESTA

4

4274

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • joku

      joo... ihan kiva, mut hiuuukan liian yksinkertanen...

      muuten tosi kiva...=)

    • Niina

      no siinä oli kyllä aika rohkee julkasu... luokan nähden joku ottaa sult suihin... ohhoh!!!
      ja viel koulun liikkavarastossa! juu no ihan miten tykkäät!

      • Ihmetys

        Samat sanat.


    • zap

      no onhan se vähän outoa, että miehet/pojat käyttävät "pikkareita".

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1878
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1828
    3. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      118
      1819
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      82
      1606
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      60
      1432
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1246
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1153
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1138
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1138
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1127
    Aihe