ON KUSTA PÄÄSSÄ

SIKAINFLUENSSA!

täytyy ihmisellä olla kusta pää täynnä. pitää vielä rehvastella, että on juuri tullut matkalta Meksikosta. Vitun kusiaivo, olisit menny heti kentältä tutkimuksiin. Se paska on nyt ilmeisesti Suomes! http://www.ess.fi/?article=234710

9

683

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hmh!!

Kyllä viranomaiset hoitavat asiansa. Onpa taas niin kammottavaa ja sitä paitsi kuka voi ennustaa mitä tapahtuu missäkin. Kait säkin haluat matkustaa???

• matkustaminen

mulle mikää henki ja elämä oo! Eikä tulis pieneen mieleenkään reissata ympäri maailmaa joka helvetin sikolättiloukkoon. Mikä ihme saa ihmisen lähtee johonki Meksikoon? Kyl tollanen käyttäytyminen on jo edesvastuutonta. Siinä leikkii paitsi oman ja läheisten myös kaikkien muiden ihmisten hengellä. Nytkin tää matkaaja tiesi Meksikossa ollessaa ett sikainfluenssaa siellä on. Vain omaa napaansa aatellen hän poistui häntä koipien välissä kotimaahan eli tänne Suomeen ja toi mahdollisesti tullessaan sen helvetin sairauden kotimaahan. Ois pysyny siellä Meksikossa, ku kerta sinne oli hirvee tunku mennä ja muutenki oleilla pitkiä aikoja. Vähintääki ois voinu heti Helsinki-Vantaalla vaatii päästä tutkimuksii mahdollisen sikainfluenssan varalta, koska on tulossa riskialueelta. Nyt on ollu pokkaa viikko maleksia Suomessa ympäriinsä ja tartuttaa tautia mahdollisesti eteenpäin täysin tuntemattomiin ja tietämättömiin ihmisiin. Ja eihä tää oo vast ku lopun alkusoittoa! Mietipä miten esimerkiksi jonkun lapsen vanhempi suhtautuu siinä tilanteessa, jos tauti tarttuu lapseen ja lapsi kuolee? Ei kyl hyvällä katso näitä tällasii edesvastuuttomia ihmisiä! Sä kuulutat viranomaisten perää. Pitääks suomalaisten olla niin umpityhmii, ett ne ei osaa ite omatoimisesti tehä mitää järkevästi? Oma-alotteisuus on kyl kateissa. Veikkaan, ett moni vastuullinen Meksikon-matkaaja tänä päivänä toimis toisin eli pyytäis päästä varuulta verikokeisii yms, jotta sikainfluenssan mahdollisuus voitais sulkee pois... Ja on erittäin järjetöntä lähtee tollasen matkan jälkee viel viikkokausiks hyppii valtoimenaa ympäri kaupunkii välittämättä siitä,ett ite saattaa olla taudin kantaja. Kannattais tollases tilantees pyytää esim. joku muu hoitelee kauppa yms. reissut kunnes varmistuu, ett ite ei oo taudinkantaja. Kato kun sitä maalaisjärkeä pitäis käyttää eikä aatella vaa omaa itteensä!

• Niitä

On nyt on koneellinen potilaita kohta,nää rikkaat ? eläkeläist koluaa koko maaliman,ja samalla lämpiää koko pallo,ja tämä tulee kasvamaan kolmanteen potensiin.lähivuosina.

• osin täysin

turhaa, mutta eihän poliitikot siihen puutu esim. verotuksella, sillä yhtiöhän on valtion omistama. Samahan se on taksimatkoissa alv on vain 8%, minkä ihmeen vuoksi??

• hollolalaiset

vaan kotonanne älkääkä poistuko sieltä mihinkään. Eipä leviä sitten tyhmyyskään.

• koskaan käyny

ulkomailla en edes Suomen lapis. Ei oo varaa nääs köyhällä.

• Lahdes
        koskaan käyny kirjoitti:

ulkomailla en edes Suomen lapis. Ei oo varaa nääs köyhällä.

eikä ole kiirettä käydäkhän.

• Anonyymi

:D ei helvetti mikä läppä. Hollola osiossa vielä. Just oon Meksikossa korona aikana t. Soramäki :D deja vu?

• Anonyymi

Piri maistuu ja gei pörn.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      181
      8407
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      26
      4558
    3. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      50
      4118
    4. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      54
      3572
    5. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      51
      3136
    6. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      50
      2880
    7. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      26
      2586
    8. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      36
      2325
    9. Mitä haluat oikeasti

Mun ymmärtävän? Sitäkö ettet rakasta ja ole valmis mihinkään?
      Ikävä
      29
      2046
    10. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      38
      2043
    Aihe