Viime syksynä oma koirani sai Canestenista aivan järkyttävän ripulin ... vaikka olin aikaisemminkin antanut kysestä tuotetta ilman mitään sivuvaikutuksia. Mitähän sitä nyt uskaltaisi antaa ?
Mitä matolääkettä annatte koirillenne ?
4
429
Vastaukset
- kysy mitä
kasvattaja suosittelee. Meillä menee Axilur, ei ongelmia, mutta meillä ei kyllä koskaa vatsa reagoi mihinkään :)
- Collieperhe
En nyt kuollaksenikaan muista sen matolääkkeen nimeä, mutta apteekista (yllättäen), pureskeltava, maistuu lihalle (paketissa muistaakseni joku seisoja ja vihreää väriä). Meni alas namin lailla, eikä herkkämahainenkaan laumamme jäsen mennyt siitä ruikulille :) Maistuu kaikille koirilleni hyvin tuo.. Nuorin on muutaman kuukauden, keskimmäinen rautavatsa ja vanhin herkkismasu.. Ja kyllä axilur on varmaan käytetyin matolääke ja yleensä hyvin siedetty :)
Annan omalle koiralleni. Yks tapletti kerralla ja se on siinä. Koiran paino vaikuttaa Tapletin kokoon. Maksaa muutaman euron, mutta on todettu hyväksi, kasvattaja sanonut sen ja itsekin olen hyväksi todennut.
Ainakin varma matokuuri pitää muutkin loiset loitolla. Joistakin Pieneläinklinikalta sen voi ostaa maksaa muutaman euron.- Pehkotar
Meillä käytetään Axiluria, eikä mitään ongelmia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka1162995EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje301377- 1031227
Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas1621017Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana
Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta3661007Empaattisuus ja suoruus.
Tässä tullut noita pehmeitä asioita pohdittua, mutta toisaalta olen myös yksinkertainen mies. Pidän suoruudestakin. Mi133978- 57881
Sä saat mut tuntemaan
Jotain sellaista mitä ei saisi tuntea mutta må en mahda tälle mitään. Mulla on ikävä niitä meidän katseita ja sitä tunne22703- 40698
Tunnettujen vanhempien lapset, tv-sarja
Tunnettujen vanhempien lapset saa tv-sarjan. Juurihan yksi heistä oli MTV:ssä 6.5.26 kertomassa ettei halua julkisuutta111654