MOI! Mulle on tulossa suomenlapinkoira. Se on suurimmaksi osaksi tumma. Olen koittanut miettiä sille nimeä mutta ei ole löytynyt. Voisitteko kertoa joitakin nimiä. Haluaisin mieluiten lappalaisi nimiä mutta muutkin kelpaa. Kiitos jo etukäteen
Nimi ehdotuksia:)
17
1702
Vastaukset
- Maddja
Mitenkä nimiehotukset liittyy koiran hoitoon???
- onko
lappalainen nimi, mutta sopisi kyllä tummalle suomenlapinkoiralle: Mörk (tumma) tai Uku? Lappalaisista nimistä mieleen tulevat ainakin ovat Sampo, Oula, Jouni, Nilla, Uula..
- marru.m
Poika koirien:Sam,Max,Maxie,Maxwell,Bear, Buddy,ACE,ALADDIN,Angel,Spike,CASPER,DEVIL,DINO, HUGO,Frodo,MIDAS,MOOSE,MUTT,Jeppe,Riku,Zorro Tyttö koirien:CANDY,CASEY,CRYSTAL,DAKOTA,Buffy,Kiera, HOPE,MAYA.Minni,Mischa Englantilaisia nimiä on paljon pari suomalaistakin löytyy!!
- ...
Koiralle kannattaa antaa helppo ja lyhyt nimi, ja sellainen mitä kehtaa tuolla ulkona huudella! Kaksitavuinen nimi on mielestäni paras, esim. Topi, Jaki, Jeri.. Näitähän piisaa, varmaan lappalaisiakin.
- kumpiko on ?
Siis uros vai narttu ? (vai olenko sokea ?). Mutta urokselle esim. Aslak tai Uula. Nartulle Saana (kilpisjärven mahtava saana ...).
- bellero
Uros on tää suomenlapinkoira ja hyviä nimiehdotuksia on tullut. Niin eihän tää liity koirien hoitoon mutta kun olen laittanut sinne lappalasikoira ryhmään niin ei paljon vastauksia ole tullut. Kiitos ehdotuksista. :)
- rot ja ran
Oula,Uula ,Aslak.
- Swoopeli
Mikä nimi tulisi ulkonäöstä mieleen.
Sit kävin katsomassa erilaisia nimiä tuolta
http://www.koirakuvia.net/koiran-nimet.php
Meillä on täällä "Rane" niminen pieni poika =)
Ja muuten yrittää olla kingi, mutta eipä taida Rane vielä tietää, kenen kanssa meinaa alkaa pörhistelemään =D - mo
Mörkö olisi hyvä nimi tummalle, se sopiii uroksille tai nartuille.
tytöille:
Lumi
Viima
Tuisku
Hilla
Halla
Viima
Tuuli
Huisku
Jää
Pojille
Pyry
Hessu
Lumiturpa
Piki - 452523532
Jos on uros, niin sopiva nimi on Rähjä (sillä rähjääjiähän kaikki ko. rodun urokset ovat).
Jos on narttu niin nimeksi HillaSalla. - ElLa
muusa :)!
- Ja miten olisi..
Joiku
- jooikhuakka
Juu, tai jänkä!:)
- pimppipeikko
Anna nimeksi kikkelitonttu!
- Anonyymi
Onko pakko olla ällöttävä?
- Anonyymi
Halla tai Halti??
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7394553Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.5753483Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1732191Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o121764- 961606
MTV: Katri Helena repäisee kunnolla - Aivan uudessa roolissa TV:ssä - Tätä ei arvannut!
No nyt iskelmälegenda ja koko kansan Katri Helena kyllä repäisee kunnolla! Upeaa heittäytymistä, Katri Helena! Lue, mis351588TELIA pakottaa 4G-liittymiä väkisin 5G-liittymiin, vaihtaa ilman lupaa
Ihmisten sopimuksia! https://www.is.fi/digitoday/mobiili/art-2000011063159.html "Telia on lähettänyt osalle 4g-asiakka1621285OP Kaskimaa
Niin sitten pankki vaihtaa nimeään ja pääkonttori siirtyy ties minne. Pulkkisen visio, Kainuu ei kelvannut.301118- 2241041
- 70976