Pidempi aikainen viisumi Kiinaan

Muutto kiinaan

1. Onko jollakin tietoa minkälaisia viisumeja Kiinan suurlähetystö tällä hetkellä myöntää? Olisi tarvetta mahdollisimman pitkälle viisumille ja ainakin aikaisemmin oli vielä mahdollista saada 6kk turistiviisumi, jossa oli 100 päivää maahantulosta lähtien ja multi-entry. Nyt olen kuullut, että poiketen suurlähetystön sivustosta ei ole mahdollista enään saada 6kk turistiviisumia, vaan kaikki ovat 3kk viisumeja max. 2 entryä. 2. Auttaisiko ystävän kirjoittama kutsu saamaan pidempi aikaisen viisumin? Tätä vaihtoehtoa en turhaan haluaisi käyttää, sillä se aiheuttaa ongelmia ystävilleni. Perhesuhteilla kirjoitetulla kutsulla voi ainakin saada vielä 1 vuoden viisumin, mutta tämä ei ole vielä mahdollista minulle. Kiitos kaikkista tulevista tiedoista/vinkeistä.

2

860

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Grogi

Se riippuu täysin siitä että oletko tulossa töihin vai "lomalle". Työasioissa ei pitäisi olla ongelmia, hommaat Z-visan lähetystöstä ja paikanpäällä joku firma hoitamaan työluvat ja pitempiaikaisen viisumin. Näin tapahtui minun kohdalla. Jos olet tulossa esim vuoden lomalle, niin se on jo vähän hankalempi juttu, sit vaan turistivisoja hakemaan toinen toisensa perään, kerran voit uusia turistivisan paikanpäällä Tianjinissa ja sen jälkeen käynti esim Hong Kongissa on välttämätön. joku voi korjata jos jotain puuttuu...

• asiaa...

Hain itse syksyllä toista kertaa 12 kk multiple entry visan perhesiteisiin vedoten. Ensin mies lähetystössä kertoi et voi myöntää vain 6 kk visan. Kun kerroin et mulle on jo aikasemmin myönnetty 12 kk visa, hän antoi uuden samanlaisen. Mut maassaoloaika yhdellä kertaa on 30 vrk. Tähän kuulema on mahdollista saada pidennystä 1-2 kertaa 30 vrk paikallisessa poliisilaitoksella. Näin ne kertoi meille kun kävin rekisteröitymässä siellä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Petteri Orpo on satusetä

Väittää että työllisyys on Suomessa samalla tasolla kuin hallituksen aloittaessa kesällä 2023. Fakta on, että työllisi
      Maailman menoa
      42
      2998
    2. Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti

Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj
      Maailman menoa
      87
      2906
    3. SDP pelastaa uppoavan Suomen

2027 kun SDP voittaa ylivoimaisesti vaalit alkaa Suomen uusi raju syöksy kohti täystyöllisyyttä ja turvallisempaa yhteis
      Maailman menoa
      160
      2812
    4. Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee

Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis
      Maailman menoa
      201
      2105
    5. Minkä ikäinen

on kaipaamasi ihminen? Minä vuonna syntynyt?
      Ikävä
      112
      1978
    6. Orpo ja Purra, käykää hakemassa oppia Espanjasta

Espanja on näyttänyt kuinka kova työttömyys nujerretaan ja saadaan maan talous palautettua nousu-uralle. Ei ole häpeä kä
      Maailman menoa
      15
      1963
    7. Jääkiekon MM:t pitää siirtää MTV:ltä Ylelle

Persuille ikäviä uutisia taas. . Valtioneuvoston asetuksen mukaan MM-kisat kuuluvat kansallisesti merkittäviin tapahtumi
      Maailman menoa
      50
      1579
    8. Tsemii Pete ja Linda! Tässä tärkeät kellonajat Euroviisut-viikon ohjelmista tv:ssä!

Euroviisut järjestetään Wienissä Itävallassa 12.-16. toukokuuta. Tsemii Pete ja Linda kisaan! Vetäkää Suomelle voitto Li
      Euroviisut
      37
      1564
    9. Raiskaukset loppumaan?

Onko kenelläkään tiedossaan tuloksellisia keinoja saada väkisinmakaaminen loppumaan tai edes vähenemään? Lainsäädännön
      Sinkut
      370
      1421
    10. Gallup! Mitä kirjainta kaipaat ja rakastat?

Etunimen eka kirjain? Aloitan V
      Ikävä
      87
      1061
    Aihe