Paljon tuollainen puol tuumanen käytännössä vääntää. Eli paljonko on käytännössä 1500 newtonia on voimaa, ja paljonko enemmän 3/4 -tuumanen vääntäis?
Pulttipyssy
4
1007
Vastaukset
- ukgf
meillä on yama 3/4 1600nm eikä saa pyörän pultteja auki. pitää hankkia ens talveks joku tuumasella oleva ja liike saa taata että lähtee pultit auki, harmittaa kun tuli puol turhaan tuo hankittua...
- joko´´
pyörimissuunta väärin tai sitten Yama myy mainosnewtoneita. Tai kone on rikki. Noilla newtoneilla lähtee jo ruuvi auki
- juukkiis!
joko´´ kirjoitti:
pyörimissuunta väärin tai sitten Yama myy mainosnewtoneita. Tai kone on rikki. Noilla newtoneilla lähtee jo ruuvi auki
1600nm,on metrin kepin päässä 160kg tasaista painoa,joten jos joskus olette hyppineet jatkovarsien päällä niin ei välttämättä pyssyllä lähde auki!
- seede
mulla sama kone ollut vuosia.eikä ole yskinyt koskaan.joskus on joutunut pikku lämmön antaa syy oli silloinkin nakkenakuttajan ja ammattitaidon puute.omat laittamat on kaikki irronnut.eli hyvä kone hintaisekseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.663132Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91841- 1111730
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2241239- 1251019
- 98978
- 60944
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil67926Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6855- 84849