Popin prinsessa Britney Spears ilmoitti nettisivuillaan eilen, että konsertoi myös Suomessa Euroopan-kiertueellaan. Arvioiden mukaan lipuista saa puolittaa selvästi yli sata euroa. http://www.voice.fi/index.php?option=com_sbsarticle&cat=1&tmpl=blog&cid=3761 Melkein mummontonni TÄH....
160 euroa Britneyn Suomen-keikan
lipusta?!. . .
4
542
Vastaukset
- ja paljon
Jenkeissä lipun hinnat ovat 100 - 750 USD, että repikää siitä teinipissikset. Sitten kun sen vielä tuo maahan Keskinen, joka ryssii nuo bisneksensä niin saapa nähdä miten käy.
- rahaaon:))
Pappa betalar... ihan sama mitä maksaa
- Hälsingar från Esbo
rahaaon:)) kirjoitti:
Pappa betalar... ihan sama mitä maksaa
Jåå, jag bor också i WestEnd och pengar aldrig tar slut. Det är bara tråkigt att jag tog mina byxorna på bakvänt. Yhyy.
- Madonnan pisteet,
kun hänen lipuistaankin korkein hinta jäi 119 euroon...No,kyllä se silti olisi mielenkiintoista nähdä noinkin suuri tähti kuin Britney täällä takapajulassa maksoi mitä maksoi:/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2277550
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s454990- 594772
- 753438
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko162015Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗301890- 311829
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹441677- 371609
- 1481357