yliopistoon, niin mitäs mä sitten teen ensi vuoden? ei mulla oo varaa maksaa kaikesta 2 kertaa enemmän, kun en saa enää opiskelija-alennuksia? mulla on työpaikka ollut koko ajan lukion ohella, mutta sieltä ei oo mahdollista saada kovin paljoo työtunteja enemmän, että en mä sillä itteeni elätä. niin mihin voisin päästä syksyllä opiskelemaan, jotta voisin olla edelleen opiskelija ja oikeutettu allenuksiin ja silti jatkaa entistä työtäni? miten avoimen yliopiston kanssa, jos siellä suorittaa niitä opintoja? mitä muita väyliä tiedätte?
Vastaukset 1
- tähti
Avoimessa saat kyllä suorittaa ja ne luetaan hyväksi, jos pääset sisään. Tosin opintotukia et saa. Avoin / välivuosi on niille, jotka asuvat kotona ja "itsenäistyvät" vanhempien rahoilla. Nyt panikointi pois, asenne kuntoon ja kirja eteen. Kyllä sä sinne pääset, jos kunnolla luet. Tällä hetkellä sabotoit omat onnistumisenmahdollisuutesi. Voimia! Selkä seinää vasten syntyy parhaat tulokset. Olin vielä pahemmassa tilanteessa kuin sinä, joten tulos oli erinomainen :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791269
- 751083
- 96947
- 48793
Mitä luulet
Mitä luulet kaivattusi ajattelevan sonusta? Onko jotain mitä haluaisit oikaista hänelle?72747Vielä hyvinvointitalosta
Suurin osa pyhäjärvisistä on sivistynyttä fiksua porukkaa ja on täysin hankkeen kannalla. Nyt vain pieni äänekäs joukko81688Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa
ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su40683- 28635
IS Viikonloppu 25.-26.7.2026
Lähes kymmenen vuotta kestänyt putki täysiin 3.0 ristikoihin on Skytän osalta ilmeisesti nyt ohi. Kollegat ovat arvioin68626Luule ja ajattele minusta
mitä tykkäät nainen, olet ajat sitten antanut itsestäsi ihan omanlaisen kuvan.. 😅46609