yliopistoon, niin mitäs mä sitten teen ensi vuoden? ei mulla oo varaa maksaa kaikesta 2 kertaa enemmän, kun en saa enää opiskelija-alennuksia? mulla on työpaikka ollut koko ajan lukion ohella, mutta sieltä ei oo mahdollista saada kovin paljoo työtunteja enemmän, että en mä sillä itteeni elätä. niin mihin voisin päästä syksyllä opiskelemaan, jotta voisin olla edelleen opiskelija ja oikeutettu allenuksiin ja silti jatkaa entistä työtäni? miten avoimen yliopiston kanssa, jos siellä suorittaa niitä opintoja? mitä muita väyliä tiedätte?
Vastaukset 1
- tähti
Avoimessa saat kyllä suorittaa ja ne luetaan hyväksi, jos pääset sisään. Tosin opintotukia et saa. Avoin / välivuosi on niille, jotka asuvat kotona ja "itsenäistyvät" vanhempien rahoilla. Nyt panikointi pois, asenne kuntoon ja kirja eteen. Kyllä sä sinne pääset, jos kunnolla luet. Tällä hetkellä sabotoit omat onnistumisenmahdollisuutesi. Voimia! Selkä seinää vasten syntyy parhaat tulokset. Olin vielä pahemmassa tilanteessa kuin sinä, joten tulos oli erinomainen :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja2941199Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "3051119Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔50948- 106899
- 83877
- 101869
- 108712
- 64578
Anni Ihamäki ja Ilkka-rakas vetivät tiukan rajan TTK:ssa: "Kyllä spekuloitiin"
Anni Ihamäki on naimissa Ilkka Ihamäen kanssa. Aviopuoliso tunnetaan myös nimellä Hovimuusikko Ilkka. Heillä on kaksi yh3577Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"
Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh12559