yliopistoon, niin mitäs mä sitten teen ensi vuoden? ei mulla oo varaa maksaa kaikesta 2 kertaa enemmän, kun en saa enää opiskelija-alennuksia? mulla on työpaikka ollut koko ajan lukion ohella, mutta sieltä ei oo mahdollista saada kovin paljoo työtunteja enemmän, että en mä sillä itteeni elätä. niin mihin voisin päästä syksyllä opiskelemaan, jotta voisin olla edelleen opiskelija ja oikeutettu allenuksiin ja silti jatkaa entistä työtäni? miten avoimen yliopiston kanssa, jos siellä suorittaa niitä opintoja? mitä muita väyliä tiedätte?
Vastaukset 1
- tähti
Avoimessa saat kyllä suorittaa ja ne luetaan hyväksi, jos pääset sisään. Tosin opintotukia et saa. Avoin / välivuosi on niille, jotka asuvat kotona ja "itsenäistyvät" vanhempien rahoilla. Nyt panikointi pois, asenne kuntoon ja kirja eteen. Kyllä sä sinne pääset, jos kunnolla luet. Tällä hetkellä sabotoit omat onnistumisenmahdollisuutesi. Voimia! Selkä seinää vasten syntyy parhaat tulokset. Olin vielä pahemmassa tilanteessa kuin sinä, joten tulos oli erinomainen :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791366
- 851263
- 98994
- 48833
Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa
ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su40733Haluatko, että kierrän sinut kauempaa
Kun näyttää, ettet minusta innostu. Voisit edes täällä kertoa selvät sävelet.83609Yritit nainen sammuttaa kiinnostukseni
mutta se tehtävä epäonnistui. Se oli sitä bitch -mode vaihetta silloin. Lopputulos on nyt se, että rakastan sinua tällä30538Leski ja Volvomies
Mitä se Volvomies kulkee sen nuoren lesken luona.. joko leski surunsa surrut ja uusi jo katottu..7536Mikä on vahvuutesi palstalla?
Oletko kuullut asian joltain toiselta vai oletko itse sitä mieltä? Itse luen avarakatseisuuden omaksi vahvuudekseni. Yr111520Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su44512