yliopistoon, niin mitäs mä sitten teen ensi vuoden? ei mulla oo varaa maksaa kaikesta 2 kertaa enemmän, kun en saa enää opiskelija-alennuksia? mulla on työpaikka ollut koko ajan lukion ohella, mutta sieltä ei oo mahdollista saada kovin paljoo työtunteja enemmän, että en mä sillä itteeni elätä. niin mihin voisin päästä syksyllä opiskelemaan, jotta voisin olla edelleen opiskelija ja oikeutettu allenuksiin ja silti jatkaa entistä työtäni? miten avoimen yliopiston kanssa, jos siellä suorittaa niitä opintoja? mitä muita väyliä tiedätte?
yääh en kumminkaan pääse
keorgokrgåj
1
1594
Vastaukset
- tähti
Avoimessa saat kyllä suorittaa ja ne luetaan hyväksi, jos pääset sisään. Tosin opintotukia et saa. Avoin / välivuosi on niille, jotka asuvat kotona ja "itsenäistyvät" vanhempien rahoilla. Nyt panikointi pois, asenne kuntoon ja kirja eteen. Kyllä sä sinne pääset, jos kunnolla luet. Tällä hetkellä sabotoit omat onnistumisenmahdollisuutesi. Voimia! Selkä seinää vasten syntyy parhaat tulokset. Olin vielä pahemmassa tilanteessa kuin sinä, joten tulos oli erinomainen :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 835979
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj473995- 1313993
- 693733
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262958Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan72527Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?332249- 272234
- 2042131
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh4471838