Hei kaikki grodua vääntävät västäräkit. Minä itse olen jo tehnyt oman opinnäytetyöni tässä muutama vuosi sitten. Aiheenani oli tutkia Suomessa tapahtunutta öljykriisiä. Olen siis todellinen toimittaja ja toitottaja ja tutkin öljykriisiä hyvin hädissäni ja sekopäisenä. Nyt vapun sekoillessa olen päättynyt juoda alkoholillisia juomandereja kohtuu härskillä ja hemaisevalla tavalla vanhan opinahjoni Valtiotieteellisen tiedekunnan pihamailla. Te kaikki jotka nyt toitottavat groduaan niin ehdottaisin teille että ottaisitte itsenne hieman vähemmän vakavasti ja viiden euron toimijan tavaoin toimisitte kohtuu funktiottomasti ja järjettömästi ja joisitte tänään itsenne hyvin tanakkaan ja tukevaan humalatilaan samalla unohtaen maalliset murheenne ja kuuntelisitte hyvää suomalaista rokkia kuten eppu normaalia tai juice leskistä ja rentoutuisitte hieman ikävän grodu-urakan keskellä. Itse pidin grodu-urakkaa kohtuu kuvottavana toitotuksena ja ihmettelin,että miten sain sen edes tehtyä, mutta nyt jälkikäteen ajatellen voi todeta työn syntyneen ennenkaikkea viinan voimalla ja härskejä dokauksia toitottamalla monien ystävieni seurueessa. Tässä siis on jo tosiaan muutama vuosi siitä kun sain sekopäisen groduni valmiiksi ja nyt haluaisinkin toivottaa kaikille tällä hetkellä grodua ihmettewille hyvää vappua ja unohtakaa ny hetkeks se seniilligrodu!!!!
Grodu
krottunen
2
849
Vastaukset
- naurattaja!
Grodu. Et tainnut saada omaasi edes oikolukuvaiheeseen kun on noin paha kirj.moka. Hyvä provo senkin tr. olli pr. ovo
- ja pohojanmaan kautta
Sillälailla se menee.. hetkeksi paperit rullalle ja perseeseen.. grogit kumolleen ja paanalle! Kyllä ne lopputyöt valmistuu jos valmistuakseen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1105875Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631453833Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503285Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4652691Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2681720- 871396
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde321383Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151346- 771268
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1541255