Hei kaikki grodua vääntävät västäräkit. Minä itse olen jo tehnyt oman opinnäytetyöni tässä muutama vuosi sitten. Aiheenani oli tutkia Suomessa tapahtunutta öljykriisiä. Olen siis todellinen toimittaja ja toitottaja ja tutkin öljykriisiä hyvin hädissäni ja sekopäisenä. Nyt vapun sekoillessa olen päättynyt juoda alkoholillisia juomandereja kohtuu härskillä ja hemaisevalla tavalla vanhan opinahjoni Valtiotieteellisen tiedekunnan pihamailla. Te kaikki jotka nyt toitottavat groduaan niin ehdottaisin teille että ottaisitte itsenne hieman vähemmän vakavasti ja viiden euron toimijan tavaoin toimisitte kohtuu funktiottomasti ja järjettömästi ja joisitte tänään itsenne hyvin tanakkaan ja tukevaan humalatilaan samalla unohtaen maalliset murheenne ja kuuntelisitte hyvää suomalaista rokkia kuten eppu normaalia tai juice leskistä ja rentoutuisitte hieman ikävän grodu-urakan keskellä. Itse pidin grodu-urakkaa kohtuu kuvottavana toitotuksena ja ihmettelin,että miten sain sen edes tehtyä, mutta nyt jälkikäteen ajatellen voi todeta työn syntyneen ennenkaikkea viinan voimalla ja härskejä dokauksia toitottamalla monien ystävieni seurueessa. Tässä siis on jo tosiaan muutama vuosi siitä kun sain sekopäisen groduni valmiiksi ja nyt haluaisinkin toivottaa kaikille tällä hetkellä grodua ihmettewille hyvää vappua ja unohtakaa ny hetkeks se seniilligrodu!!!!
Grodu
krottunen
2
875
Vastaukset
- naurattaja!
Grodu. Et tainnut saada omaasi edes oikolukuvaiheeseen kun on noin paha kirj.moka. Hyvä provo senkin tr. olli pr. ovo
- ja pohojanmaan kautta
Sillälailla se menee.. hetkeksi paperit rullalle ja perseeseen.. grogit kumolleen ja paanalle! Kyllä ne lopputyöt valmistuu jos valmistuakseen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1292073
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi1051886Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?841659Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy641534Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M331202- 841173
Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm561132- 1101103
Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s471076Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet441023