Mielestäni paras

ei enää matkalle

Vaihtoehto olisi sellainen jossa ulkomaan matkailijat itse saisivat korvat terveyskulunsa mikäli heille sattuisi tulemaaan esimerkiksi sikainfluessaa tai vastaavaa mikäli kyseessä ei sitte olisi työmatka,on lähestulkoon erikoista että valtiolla korvautetaan omasta vapaaehtoisesta lomailuistaan aiheutuneet sairaudet joihin valtio en millään muotoa ole ollut osallinen.

2

1302

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tekemisistään

      Kyllä noin voitaisiin tehdä , siis vastuu tekemisistään jokaiselle . Ihmiset hokevat oikeuksiaan mutta unohtavat velvollisuutensa .

      • ja missä..

        Niinkö, kukahan sitä ylintä tuomiovaltaa käyttäisi! Kuka päättäisi esim. missä vaiheessa juoppoperheessä kasvanut nuori olisi vastuussa omista teoistaan, jos ei olisi kotona saanut oppia elämiseen? Entä kuka päättäisi esim. milloin syödä tai sydäntauti on itseaiheutettu, kun ne voi saada niin ympäristön, elintapojen tai perimän seurauksena - tai kaikkien yhdessä. Kukas päättäisi mikä osuus kullakin noilla on? Tai entäpä jos matkustaa töiden vuoksi jonnekin, että voi sinuakin elättää veroillaan, ja saisi siellä taudin, josta ei ollut tietoa vielä matkalle lähtiessä. Sinäkö sen sitten maksaisit, vai kuka. Eiköhän siinä ole ihmiselle ihan tarpeeksi rangaistusta, että sairastuu. Eiköhän unohdeta tuo kateellinen jauhaminen ja huolehdi edelleen siitä, että niin rikkaat kuin köyhätkin saavat Suomessa hyvää hoitoa sairastuttuaan.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      271
      2323
    2. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      38
      1389
    3. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      55
      1298
    4. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1134
    5. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      22
      1126
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      48
      1116
    7. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      26
      1103
    8. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      10
      1057
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      46
      1053
    10. Ihan mielenkiinnosta kyselen...

      Kun olen huomannut, että omat sähköpostit sakkaavat, puhelut eivät yhdisty jne. että missähän mahtaa olla vika? Osaisko
      Ikävä
      14
      978
    Aihe