Onko Porvoossa suht hyvää ruokaravintolaa, jonne perhe voisi mennä lauantaina syömään "normaali" ruokaa (ei etanoita eikä pizzaa kaivata). Kiitos etukäteen.
Ruokaravintola
11
2344
Vastaukset
Mieleen tulee ainakin "legendaarinen" Seurahovi. Kävin itse siellä tiistai-iltana ja ruoka oli hyvää, tarjoilija hieman väsyneen oloinen, mutta kohtelias..
- ei Seurahoviin
No höh. Seurahoviin nyt ei ainakaan kannata mennä. Ehdottomasti Porvoon surkein paikka. Mutta esim. Rosso ja Amarillo nyt ainakin sopii lapsiperheelle. Sitten Seireeni ja Walgren's. Wanha Laamanni ja Timbaali sitten tasokkaamasta päästä ja joista saa etanoita mutta myös muutakin hyvää ruokaa. Ja mikäs tämä El Alba myös on. En ole kokeillut mutta kuulemma hyvä.
- kotiäippä
ei Seurahoviin kirjoitti:
No höh. Seurahoviin nyt ei ainakaan kannata mennä. Ehdottomasti Porvoon surkein paikka. Mutta esim. Rosso ja Amarillo nyt ainakin sopii lapsiperheelle. Sitten Seireeni ja Walgren's. Wanha Laamanni ja Timbaali sitten tasokkaamasta päästä ja joista saa etanoita mutta myös muutakin hyvää ruokaa. Ja mikäs tämä El Alba myös on. En ole kokeillut mutta kuulemma hyvä.
Ihan hyvää oli mutta hinnat melko korkeat. Kunnon pihvi maksoi ainakin puolet enemmän kuin perus amarillossa.
- ei nyt ainakaan
ei Seurahoviin kirjoitti:
ole hyvä ruokapaikka.Ruoka siellä on tudella surkeeta.Kokemusta on.
- Porvoolainen synnyltään.
Kannattaa käydä syömässä jossain ennen ku tulee Porvooseen. Vaikka jollain ABC:llä, varmasti paremmat mäsäytykset ku missään öljykylän rasvaparila-bulkkiruokalassa.
- tottta on
ehdottomasti!
- tarjoaa kunnon
kotiruokaa - isot annokset ja suht edullista. Kaupan päälle kiva henkilökunta.
- ulkopaikkakuntalainen
Porvoossa käyty ja syöty Seireenissä. Ruoka oli oikein hyvää ja ravintola oli viihtyisä. Vaikkakin olin katsonut paikan etukäteen kartasta, silti oli vaikea löytää. Huomaamaton kyltti.
- weekend warrior
ulkopaikkakuntalainen kirjoitti:
Porvoossa käyty ja syöty Seireenissä. Ruoka oli oikein hyvää ja ravintola oli viihtyisä. Vaikkakin olin katsonut paikan etukäteen kartasta, silti oli vaikea löytää. Huomaamaton kyltti.
Mikä helvetin kumma seireenin mainostuspalsta tämä on,taitaa olla työntekijät ja omistajat täällä mainostamassa kun ei kurjasta kuppilasta löydy asiakkaita.kolmesti olen joutunut pettymään Seireenin mättöihin,aivan mauton/palanutta,asiakaspalvelu surkeuden huipulla. "Asiakas on aina oikeassa" väite ei pidä ainakaan paikkansa, seireenissä alennuksia ei hevillä tipu. nyt järki käteen,menen mieluummin Drenicaan syömään salmonella ruokaa kuin seireeniin .hyi helvetti.
- kantis 6
weekend warrior kirjoitti:
Mikä helvetin kumma seireenin mainostuspalsta tämä on,taitaa olla työntekijät ja omistajat täällä mainostamassa kun ei kurjasta kuppilasta löydy asiakkaita.kolmesti olen joutunut pettymään Seireenin mättöihin,aivan mauton/palanutta,asiakaspalvelu surkeuden huipulla. "Asiakas on aina oikeassa" väite ei pidä ainakaan paikkansa, seireenissä alennuksia ei hevillä tipu. nyt järki käteen,menen mieluummin Drenicaan syömään salmonella ruokaa kuin seireeniin .hyi helvetti.
Ravintolaa on vaihdettava laakista, jos ei mössö maistu. Miksi kävit kolmesti Seireenissä? Oma kokemus sielä hyvä.
weekend warrior kirjoitti:
Taitaa itselläsi olla jotain muita patoutumia paikkaa kohtaan? Aina kun me ollaan Seikussa käyty niin paikka on aina ollut melkein täynnä asiakkaista ja hyvää on ollu. Mitä ihmeen alennuksia pitäisi ruokaravintolassa saada? Minä en ainakaan ole koskaan edes ajatellu pyytää alennusta ravintolassa kun niissä syön. Päinvastoin jätän vielä tippiäkin tarjoilijalle, jos palvelu pelaa. Missä ravintolassa muuten saa tinkiä ruuan hinnasta? Ihan vaan mielenkiinnosta olisi kiva käydä sellaisessa. Tietty jos ruoka on todella huonoa siitä sanon henkilökunnalle ja kolmatta kertaa ei sinne tarvitse mennä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 17611185
- 545328
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html462555- 372256
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131771Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,431675Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta311310Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v361265Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s61076Daniel Nummelan linjapuhe 2025
Kansanlähetyksen toiminnanjohtajan Daniel Nummelan linjapuhe tänään. Rehellistä analyysiä mm. evlut kirkosta ja piispo1051001