Mitä se Pentti höpisi tuolla alemmassa threadissa? Ei mikkikseltä puhelinta tule, kun se ei osaa kummiskaan :) http://www.tietokone.fi/uutta/uutinen.asp?news_id=37695&tyyppi=1
Ei meiltä tulekaan puhelinta?
10
357
Vastaukset
- mutta Googlen
Android-luureja alkaa kohta saamaan Suomessa...tosin IKÄVÄ KYLLÄ "mistä näitä v*tun senttejä oikein tulee?"-Saunalahdelta. Mielummin hankkisin ko. luurin jostain muusta paikasta kuin Sontalahdelta. Ei kannattais nimittäin sitoutua kyseiseen firmaan 2 vuodeksi. Koko Elisassa kuohuu pinnan alla niin ettei sitä tiedä mitä tuossa firmassa on 2 vuoden päästä. Jatkuvasti uudistavat jotain ja vaikka ensin lupaavat jotain että "mikään ei muutu" niin vittu...kuukauden päästä lupauksesta muuttuukin.
- kuulosta?..
Itse omista iPhonen ja Soneran liittymällä toki 24 kuukautta. Kääntäen! "iPhone-luureja alkaa kohta saamaan Suomessa...tosin IKÄVÄ KYLLÄ "mistä näitä v*tun senttejä oikein tulee?"-Soneralta. Mielummin hankkisin ko. luurin jostain muusta paikasta kuin Soneralta. Ei kannattais nimittäin sitoutua kyseiseen firmaan 2 vuodeksi. Koko Sonerassa kuohuu pinnan alla niin ettei sitä tiedä mitä tuossa firmassa on 2 vuoden päästä. Jatkuvasti uudistavat jotain ja vaikka ensin lupaavat jotain että "mikään ei muutu" niin vittu...kuukauden päästä lupauksesta muuttuukin." Jotenkin vaan kuulostaa tutulta, mitä tulee esim iPhoneen????
- niin muuten onkii
kuulosta?.. kirjoitti:
Itse omista iPhonen ja Soneran liittymällä toki 24 kuukautta. Kääntäen! "iPhone-luureja alkaa kohta saamaan Suomessa...tosin IKÄVÄ KYLLÄ "mistä näitä v*tun senttejä oikein tulee?"-Soneralta. Mielummin hankkisin ko. luurin jostain muusta paikasta kuin Soneralta. Ei kannattais nimittäin sitoutua kyseiseen firmaan 2 vuodeksi. Koko Sonerassa kuohuu pinnan alla niin ettei sitä tiedä mitä tuossa firmassa on 2 vuoden päästä. Jatkuvasti uudistavat jotain ja vaikka ensin lupaavat jotain että "mikään ei muutu" niin vittu...kuukauden päästä lupauksesta muuttuukin." Jotenkin vaan kuulostaa tutulta, mitä tulee esim iPhoneen????
Niin onkin tutun kuuloista. Eihän noita iPhoneja kai vieläkään saa muilta kuin Soneralta. No, jokatapauksessa kummatkin siis voi unohtaa (sekä iPhonen että Google Androidin) siis siksi että niitä ei saa kuin 24kk kytkyllä, kuten myös kannattaa unohtaa Win Mobile-kapulatkin.
- ap..
niin muuten onkii kirjoitti:
Niin onkin tutun kuuloista. Eihän noita iPhoneja kai vieläkään saa muilta kuin Soneralta. No, jokatapauksessa kummatkin siis voi unohtaa (sekä iPhonen että Google Androidin) siis siksi että niitä ei saa kuin 24kk kytkyllä, kuten myös kannattaa unohtaa Win Mobile-kapulatkin.
Ainaskin itse käyn töissä ja on säännölliset tulot, ei minulle tee pahaa jos 30 euroa kuussa menee Soneralle. Itse olen ollut kyllä tyytyväinen iPhoneen, on toiminut kyllä tosi hyvin. Paskempiakin ostoksia on tullut tehtyä, kuten Nokia N73, maksoin siitä melkein 600 euroa könttäsummana ja se kirpaisi paljon enemmän, puhelin oli nyt mitä oli! Töks töks!
- olekaan kiinni
ap.. kirjoitti:
Ainaskin itse käyn töissä ja on säännölliset tulot, ei minulle tee pahaa jos 30 euroa kuussa menee Soneralle. Itse olen ollut kyllä tyytyväinen iPhoneen, on toiminut kyllä tosi hyvin. Paskempiakin ostoksia on tullut tehtyä, kuten Nokia N73, maksoin siitä melkein 600 euroa könttäsummana ja se kirpaisi paljon enemmän, puhelin oli nyt mitä oli! Töks töks!
että käykö töissä vai ei, kyllähän sitä monet voi hankkia kytkykännykän vaikka ei töissä oliskaan ja just monille ilman työtä oleville ehkä ainoakin konsti hankkia hintava kapula on maksaa pikkuhiljaa. Ongelma vaan on se että sä et pääse siitä sopimuksesta irti vaikka kuinka haluaisit. Oletetaan että haluat maksaa sen kapulan etuajassa pois: normaalissa osamaksussa onnistuu, kytkykaupassa ei. Ja vielä jos haluaisit vaihtaa operaattoria niin kahteen vuoteen se ei onnistu. Joskus on vielä niin että sopimus jatkuu automaattisesti määräaikaissopimuksena tuon kytkyn jälkeenkin jolloin silloinkaan sitä ei voi irtisanoa. Mä välttäisin kaikkia kytky- ja määräaikaissopimuksia ja ostaisin kapulan ennemmin vaikka oikealla osarilla koska siitä sentään pääsee irti maksamalla vaikka etuajassa kaikki erät.
- ap..
olekaan kiinni kirjoitti:
että käykö töissä vai ei, kyllähän sitä monet voi hankkia kytkykännykän vaikka ei töissä oliskaan ja just monille ilman työtä oleville ehkä ainoakin konsti hankkia hintava kapula on maksaa pikkuhiljaa. Ongelma vaan on se että sä et pääse siitä sopimuksesta irti vaikka kuinka haluaisit. Oletetaan että haluat maksaa sen kapulan etuajassa pois: normaalissa osamaksussa onnistuu, kytkykaupassa ei. Ja vielä jos haluaisit vaihtaa operaattoria niin kahteen vuoteen se ei onnistu. Joskus on vielä niin että sopimus jatkuu automaattisesti määräaikaissopimuksena tuon kytkyn jälkeenkin jolloin silloinkaan sitä ei voi irtisanoa. Mä välttäisin kaikkia kytky- ja määräaikaissopimuksia ja ostaisin kapulan ennemmin vaikka oikealla osarilla koska siitä sentään pääsee irti maksamalla vaikka etuajassa kaikki erät.
Onhan tuossa toki pointtia. Mutta jos kapulan hommaa näin, niin tietää että 2 vuotta menee. Ei minulle tuota ongelmaa. Mutta mistä tämä kitinä tulee? Kapula kiinnostaa, vaan ei sopimus?
- juuri noin
ap.. kirjoitti:
Onhan tuossa toki pointtia. Mutta jos kapulan hommaa näin, niin tietää että 2 vuotta menee. Ei minulle tuota ongelmaa. Mutta mistä tämä kitinä tulee? Kapula kiinnostaa, vaan ei sopimus?
eli että kapula kiinnostaisi mutta soppari ei. Tai ainakaan ei kiinnosta sitoutua johonkin ei-niin-kovassa-suosiossa-olevaan operaattoriin. Meinaan elisalla Sontalahteineen sekä Soneralla on vähän huono kaiku nykyisin meikäläisen korvaan. Tosin eipä se maailma siihen kaadu vaikka ei sitä iPhonea tai Androidia vois hankkiakaan.
ap.. kirjoitti:
ainakin just maksoin lopun luurista ennen kuin 24kk "paketi" oli loppu!
- tossa onkin catch
"Microsoftin nopea selvennys asiaan on ymmärrettävä, sillä jos laitevalmistajat pelkäisivät Microsoftin tekevän itse Windows Mobile -puhelimia, saattaisi se vähentää intoa ostaa samaa käyttöjärjestelmää Microsoftilta." ja sit tää: "Yhtiö sanoo, ettei se suunnittele omaa puhelinmyyntiä vaan päinvastoin tiivistää suhteita muihin puhelinvalmistajiin." Tää tarkoittanee sitä että tekevät samanlaisia kuristushirttonuorasopimuksia muiden valmistajien kanssa että niiden on lähes mahdotonta markkinoida enää puhelimia millään muulla käyttöjärjestelmällä...niin mä ainakin tuon "tiivistää suhteita"-termin ymmärrän.
- Pentti Nolonen
älyä jostain. Mutta meillä ei sellaista ole.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1539089Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde492749Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja312537- 572511
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1971895- 971837
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai231773Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä471308Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1091207- 271156