Minä tutustuin syöpään ihan äskettäin. Rakas isäni sai keuhkosyöpädiagnoosin ja nukkui 1,5 kk sen jälkeen pois, Siinä ei jäänyt paljon aikaa hyvästeille. Nyt suruvaiheen viha on väistynyt pois ja jäljelle on jäänyt vain suunnaton ikävä. Sitä ei voi sanoin kuvailla. Nyt on ilmeisesti niin, että isä vie minut mukanaan, minulla on paksusuolensyövän epäily. On se vaan kummaa, että näin käy..
syöpäääää
6
393
Vastaukset
- ja otan osaa suruusi
..olen aina ihmetelyt tätä,että diagnoosin jälkeen vain parissa kuukaudessa menehtyy Miten se voi olla niin? Se on niin väärin? Eikö mitään ole tehtävissä vai mistä se johtuu? Toivotaan ja rukoillaan ettei sinullakin ole syöpä,rukoillaan yhdessä me kaikki:)
- Myrskyyö
Näinhän se on. Kun on kyse keuhkosyövästä, niin ennuste on yleensä tosi huono. Isälläni se oli levinnyt kaikkiin kehkolohkoihin sekä imusolmukkeisiin. Ennen suunniteltuja hoitoja isäni ehti menehtyä. Ihmettelen vaan, että miksi hyvinvointivaltio suomessa syöpäpolille pääsy voi kestää 4 viikkoa...ja sekin vasta puhelinsoiton jälkeen. Liekö mitään olisi ollut silti tehtävissä, mutta ainahan sitä olisi voinut yrittää. Ihan kamala ikävä. Ihan kamala. Jäi kaikki sanomatta. Että rakastan. Ja että välitän. Ja että lapset rakastaa. Meni minulla usko tuonpuoleiseen. Nyt olen ihan tyhjän päällä.
- kokemuksestani puhun
Myrskyyö kirjoitti:
Näinhän se on. Kun on kyse keuhkosyövästä, niin ennuste on yleensä tosi huono. Isälläni se oli levinnyt kaikkiin kehkolohkoihin sekä imusolmukkeisiin. Ennen suunniteltuja hoitoja isäni ehti menehtyä. Ihmettelen vaan, että miksi hyvinvointivaltio suomessa syöpäpolille pääsy voi kestää 4 viikkoa...ja sekin vasta puhelinsoiton jälkeen. Liekö mitään olisi ollut silti tehtävissä, mutta ainahan sitä olisi voinut yrittää. Ihan kamala ikävä. Ihan kamala. Jäi kaikki sanomatta. Että rakastan. Ja että välitän. Ja että lapset rakastaa. Meni minulla usko tuonpuoleiseen. Nyt olen ihan tyhjän päällä.
syövän aikaan. Näin olen ainakin itse todennut näin 15 v. jälkeen päin ajatellen. Sinun pitäisi nyt saada jostain iloa elämääsi. Ei varmasti ole helppoa, mutta kuitenkin. Ja etsi apua vaikka terapeutilta. Itse en silloin ymmärtänyt vaan käperryin suruuni ja sain syövän. Voimia sinulle ja usko siihen, että sinulla ei ole syöpää. Usko siirtää vaikka vuoria!
- rs*2
Olen pahoillani isäsi pois menon vuoksi. Älä kuitenkaan ajattele itsellesi käyvän samoin. Toivotaan, ettei sinulla edes ole syöpää ja jos onkin niin sehän voidaan todennäköisesti hoitaa. Minäkin menetin isäni keuhkosyöpään, kaksi vuotta ennen omaa sairauttani. Voimia sinulle!
- Darra69
Teemo on syöpää.
- syöpis
Kuis kävi?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä602047Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1661698Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701408Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2431379Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2331321Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3421185- 811156
- 1281155
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3481097Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3181086