Paljoks maksaa muistikortit ?

_mirilla_

Hieppa hei :) Kuulkaas, tietääkö joku paljonko maksais kahden gigan muistikortti Sony Ericsson W910i puhelimeen? On siis musiikkipuhelin ja koska käytän sitä soittimena on 1 giga liian vähän muistia.. Olen menossa kaupoille lähipäivinä ja haluaisin varautua oikeaan hintaan!

8

456

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • _mirilla_

Niin tai et kai isompia muistikortteja on saatavilla noihin ? :D

• etsimään

etkö osaa etsiä netistä hintoja hakukoneseen vain sana muistikortti johan rupeaa löytymään hintoja/tietoja

• kahen väliin
        etsimään kirjoitti:

etkö osaa etsiä netistä hintoja hakukoneseen vain sana muistikortti johan rupeaa löytymään hintoja/tietoja

Ei taida upota taviskortti tuohon luuriin..

• sammysam
        kahen väliin kirjoitti:

Ei taida upota taviskortti tuohon luuriin..

Siihenhän menee Memorystick M2 kortti. Puhelin tukee 16 Gigaan asti. Eipä ne paljon MicroSD kortteja kalliimpia ole. 2GB lienee vähän reilu kympin..

• max. 4GB
        sammysam kirjoitti:

Siihenhän menee Memorystick M2 kortti. Puhelin tukee 16 Gigaan asti. Eipä ne paljon MicroSD kortteja kalliimpia ole. 2GB lienee vähän reilu kympin..

Puhelin tukee "vain" 4 Gigaan asti. hinnat 20€ - 30€. esim. http://www.puhelinkauppa.com/product.php?xProd=295

• naamio81
        max. 4GB kirjoitti:

Puhelin tukee "vain" 4 Gigaan asti. hinnat 20€ - 30€. esim. http://www.puhelinkauppa.com/product.php?xProd=295

Sony Ericssonin W-sarjan puhelimet tukee aina viimeisimmällä ohjelmistopäivityksellä isoimpaan saatavilla olevaan korttiin. Itselläni 16giganen toimii mainiosti W910:ssa. Viihdettä on tällä hetkellä ladattuna melkein 13gigaa

• tehdä jotenkin itte
        naamio81 kirjoitti:

Sony Ericssonin W-sarjan puhelimet tukee aina viimeisimmällä ohjelmistopäivityksellä isoimpaan saatavilla olevaan korttiin. Itselläni 16giganen toimii mainiosti W910:ssa. Viihdettä on tällä hetkellä ladattuna melkein 13gigaa

vai meneekö aina huollon kautta? jos omistaa w200i:n niin pystyykö siihenki muka ohjelmistopäivityksellä tunkee sisää 16gbn korttia sillai jotta toimiskin vielä?

• Espoosta-

Data-Systemsistä edullisen kortin (M2) ,ja oliko 10.90 ja kirjekulut. Tosi nopea palvelu.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      84
      1679
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      85
      1212
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1113
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      66
      880
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      102
      861
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      808
    7. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      721
    8. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      712
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      47
      661
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      643
    Aihe