rakastua

<<<

OLISI IHANAA RAKASTUA

11

1732

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • toimiston ruusu

      Juu, minäkin haluaisin olla rakastunut, ja jos vielä olisi niin onnellisesti asiat, että rakkauteni kohde vastaisi samalla palolla, niin jestas mikä autuus!

      • SUKULAISILTA SALAAA

        OLISI IHANAA SEURUSTELLA.MENNÄ KIHLOIHIN.AVOLIITTOON JA NAIMISIIN JA < OMA KUUDEN KETJU OLISIKIN 14.1 - 17.2 - 29.3 - 30.4 - 8.6 JA SITTEN VIELÄ NAIMISIIN MENTÄISIIN 8.6 SALAA SUKULAISILTA < JA KÄVISIMME MORSION SUKULAISIA TAPAMAASSA JA OMIA SUKULAISIANI JOISTA 23 PROSSAA TYKKÄISI MORSIOSTA JA 25 PROSSAA TAAS NUIVASTI SUHTAUTUEN < JA SITTEN EKALLA TAPAAMISELLA SOISI PAT BENATARIN FIRE AND ICE JA HURRIGANESIEN CRAZY DAYS JA MARKKU ARON OLLAAN LÄHEKKÄIN.TAISKAN HETKI TÄÄ JA DANNYN JA ARMIN NÄIN LÖYSIN VIIMEIN PAIKAN KAIVATUN


      • Nopeus

        Ikävää aikaa.Kun kuulee sateen ja hivelevän tuulen.Mitä eivät ole tuhonneet Ben joukkuoineen.Tuolta tuuhean metsan siimeksestä ylirunnova kimmo pyrskähtää.Me emme selitä.Me teemme.Nurjapuoli maailmasta on lytistettävä,tämän kansan vähäosaisen ihmisen elämä nitistetään.Huomenna punssia veli ben rohkeudella.Melko varmasti tulee pommi,mutta juodaan huolettomasti kuin...


    • ????

      miksi?

      • <<<<

        OLISI IHANAA RAKASTUA JA KOKEA SELLAINEN KUUDEN KETJU < 17.1 - 14. 2 - 29.3 - 30.4 - 21.5 - 9.6 JA SITTEN TAPAISIMME 9.6 ERÄÄNÄ PÄIVÄNA LENTOKONEESSA MATKALLA KREIKKAAN < KOSSILLE


    • ja olla

      myöskin itse
      rakastettu.
      tällä hetkellä, kitenkin
      siitähuolimatta tuntuu siltä,että en pyty luottamaan
      toiseen ihmiseen.en halua enää,että
      minun sydän särjetään.
      parempi ,kuin laitaa lukon sydämmeen ja
      viskaa-avaimen menemään,että sinne ei enää kukaan pääse.
      eikä itse laske enää ketään sydämmeensä.

      • <<<<<

        olisi Ihanaa Rakastua.seurustella.Olla Kihloissa.ja reissata Ympäri maailmaa austraaliasta Brasiliaan ja Brasila-venezuela tourilla Myös ja sitten Käydä katsomassa Botafogo-santos 3-2 peli Maracanalla ja Gremio-Botafogo 1-2


      • <<<<
        <<<<< kirjoitti:

        olisi Ihanaa Rakastua.seurustella.Olla Kihloissa.ja reissata Ympäri maailmaa austraaliasta Brasiliaan ja Brasila-venezuela tourilla Myös ja sitten Käydä katsomassa Botafogo-santos 3-2 peli Maracanalla ja Gremio-Botafogo 1-2

        JA SEURATA JALKAPALLOA BRASILIASSA 4 PELIÄ
        BOTAFOGO-GREMIO 3-2
        SANTOS-GREMIO 3-2
        VASCO DA GAMA - RIVER PLATE 5-1 JA SITTEN ELÄMÄNSÄ NAISEN KANSSA VIETTÄÄ AIKA FORTALEZASSA


      • <3 <3
        <<<< kirjoitti:

        JA SEURATA JALKAPALLOA BRASILIASSA 4 PELIÄ
        BOTAFOGO-GREMIO 3-2
        SANTOS-GREMIO 3-2
        VASCO DA GAMA - RIVER PLATE 5-1 JA SITTEN ELÄMÄNSÄ NAISEN KANSSA VIETTÄÄ AIKA FORTALEZASSA

        Olen rakastunut ihanaan mieheen ja hän antaa merkkejä kiinnostuksesta, mutta en vaan saa häntä syttymään muuten, tahtoisin koskettaa, olla lähellä, mutta en voi. On monta estävää asiaa, joita en jaksa nyt valottaa, olen myös yrittänyt unohtaa ja päästä yli hänestä mutten vaan pysty. Se polttaa rintaa, saa sydämen hakkaamaan, välillä masentaa........! Elämä on !


    • Nature75

      Kuulemma kokeilemisen arvoinen asia olisi.

    • Mutta se on eri asia kehen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      128
      1256
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      118
      1078
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      97
      904
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      112
      828
    5. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      270
      774
    6. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      695
    7. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      18
      677
    8. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      42
      615
    9. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      49
      589
    10. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      565
    Aihe