rakastua

<<<

OLISI IHANAA RAKASTUA

11

1660

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • toimiston ruusu

      Juu, minäkin haluaisin olla rakastunut, ja jos vielä olisi niin onnellisesti asiat, että rakkauteni kohde vastaisi samalla palolla, niin jestas mikä autuus!

      • SUKULAISILTA SALAAA

        OLISI IHANAA SEURUSTELLA.MENNÄ KIHLOIHIN.AVOLIITTOON JA NAIMISIIN JA < OMA KUUDEN KETJU OLISIKIN 14.1 - 17.2 - 29.3 - 30.4 - 8.6 JA SITTEN VIELÄ NAIMISIIN MENTÄISIIN 8.6 SALAA SUKULAISILTA < JA KÄVISIMME MORSION SUKULAISIA TAPAMAASSA JA OMIA SUKULAISIANI JOISTA 23 PROSSAA TYKKÄISI MORSIOSTA JA 25 PROSSAA TAAS NUIVASTI SUHTAUTUEN < JA SITTEN EKALLA TAPAAMISELLA SOISI PAT BENATARIN FIRE AND ICE JA HURRIGANESIEN CRAZY DAYS JA MARKKU ARON OLLAAN LÄHEKKÄIN.TAISKAN HETKI TÄÄ JA DANNYN JA ARMIN NÄIN LÖYSIN VIIMEIN PAIKAN KAIVATUN


      • Nopeus

        Ikävää aikaa.Kun kuulee sateen ja hivelevän tuulen.Mitä eivät ole tuhonneet Ben joukkuoineen.Tuolta tuuhean metsan siimeksestä ylirunnova kimmo pyrskähtää.Me emme selitä.Me teemme.Nurjapuoli maailmasta on lytistettävä,tämän kansan vähäosaisen ihmisen elämä nitistetään.Huomenna punssia veli ben rohkeudella.Melko varmasti tulee pommi,mutta juodaan huolettomasti kuin...


    • ????

      miksi?

      • <<<<

        OLISI IHANAA RAKASTUA JA KOKEA SELLAINEN KUUDEN KETJU < 17.1 - 14. 2 - 29.3 - 30.4 - 21.5 - 9.6 JA SITTEN TAPAISIMME 9.6 ERÄÄNÄ PÄIVÄNA LENTOKONEESSA MATKALLA KREIKKAAN < KOSSILLE


    • ja olla

      myöskin itse
      rakastettu.
      tällä hetkellä, kitenkin
      siitähuolimatta tuntuu siltä,että en pyty luottamaan
      toiseen ihmiseen.en halua enää,että
      minun sydän särjetään.
      parempi ,kuin laitaa lukon sydämmeen ja
      viskaa-avaimen menemään,että sinne ei enää kukaan pääse.
      eikä itse laske enää ketään sydämmeensä.

      • <<<<<

        olisi Ihanaa Rakastua.seurustella.Olla Kihloissa.ja reissata Ympäri maailmaa austraaliasta Brasiliaan ja Brasila-venezuela tourilla Myös ja sitten Käydä katsomassa Botafogo-santos 3-2 peli Maracanalla ja Gremio-Botafogo 1-2


      • <<<<
        <<<<< kirjoitti:

        olisi Ihanaa Rakastua.seurustella.Olla Kihloissa.ja reissata Ympäri maailmaa austraaliasta Brasiliaan ja Brasila-venezuela tourilla Myös ja sitten Käydä katsomassa Botafogo-santos 3-2 peli Maracanalla ja Gremio-Botafogo 1-2

        JA SEURATA JALKAPALLOA BRASILIASSA 4 PELIÄ
        BOTAFOGO-GREMIO 3-2
        SANTOS-GREMIO 3-2
        VASCO DA GAMA - RIVER PLATE 5-1 JA SITTEN ELÄMÄNSÄ NAISEN KANSSA VIETTÄÄ AIKA FORTALEZASSA


      • <3 <3
        <<<< kirjoitti:

        JA SEURATA JALKAPALLOA BRASILIASSA 4 PELIÄ
        BOTAFOGO-GREMIO 3-2
        SANTOS-GREMIO 3-2
        VASCO DA GAMA - RIVER PLATE 5-1 JA SITTEN ELÄMÄNSÄ NAISEN KANSSA VIETTÄÄ AIKA FORTALEZASSA

        Olen rakastunut ihanaan mieheen ja hän antaa merkkejä kiinnostuksesta, mutta en vaan saa häntä syttymään muuten, tahtoisin koskettaa, olla lähellä, mutta en voi. On monta estävää asiaa, joita en jaksa nyt valottaa, olen myös yrittänyt unohtaa ja päästä yli hänestä mutten vaan pysty. Se polttaa rintaa, saa sydämen hakkaamaan, välillä masentaa........! Elämä on !


    • Nature75

      Kuulemma kokeilemisen arvoinen asia olisi.

    • Mutta se on eri asia kehen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      694
      5300
    2. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      155
      4081
    3. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      50
      3800
    4. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      18
      3512
    5. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      3141
    6. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2564
    7. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2411
    8. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      2390
    9. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      58
      2276
    10. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      30
      2207
    Aihe