OLISI IHANAA RAKASTUA
rakastua
11
1732
Vastaukset
- toimiston ruusu
Juu, minäkin haluaisin olla rakastunut, ja jos vielä olisi niin onnellisesti asiat, että rakkauteni kohde vastaisi samalla palolla, niin jestas mikä autuus!
- SUKULAISILTA SALAAA
OLISI IHANAA SEURUSTELLA.MENNÄ KIHLOIHIN.AVOLIITTOON JA NAIMISIIN JA < OMA KUUDEN KETJU OLISIKIN 14.1 - 17.2 - 29.3 - 30.4 - 8.6 JA SITTEN VIELÄ NAIMISIIN MENTÄISIIN 8.6 SALAA SUKULAISILTA < JA KÄVISIMME MORSION SUKULAISIA TAPAMAASSA JA OMIA SUKULAISIANI JOISTA 23 PROSSAA TYKKÄISI MORSIOSTA JA 25 PROSSAA TAAS NUIVASTI SUHTAUTUEN < JA SITTEN EKALLA TAPAAMISELLA SOISI PAT BENATARIN FIRE AND ICE JA HURRIGANESIEN CRAZY DAYS JA MARKKU ARON OLLAAN LÄHEKKÄIN.TAISKAN HETKI TÄÄ JA DANNYN JA ARMIN NÄIN LÖYSIN VIIMEIN PAIKAN KAIVATUN
- Nopeus
Ikävää aikaa.Kun kuulee sateen ja hivelevän tuulen.Mitä eivät ole tuhonneet Ben joukkuoineen.Tuolta tuuhean metsan siimeksestä ylirunnova kimmo pyrskähtää.Me emme selitä.Me teemme.Nurjapuoli maailmasta on lytistettävä,tämän kansan vähäosaisen ihmisen elämä nitistetään.Huomenna punssia veli ben rohkeudella.Melko varmasti tulee pommi,mutta juodaan huolettomasti kuin...
- ????
miksi?
- <<<<
OLISI IHANAA RAKASTUA JA KOKEA SELLAINEN KUUDEN KETJU < 17.1 - 14. 2 - 29.3 - 30.4 - 21.5 - 9.6 JA SITTEN TAPAISIMME 9.6 ERÄÄNÄ PÄIVÄNA LENTOKONEESSA MATKALLA KREIKKAAN < KOSSILLE
- ja olla
myöskin itse
rakastettu.
tällä hetkellä, kitenkin
siitähuolimatta tuntuu siltä,että en pyty luottamaan
toiseen ihmiseen.en halua enää,että
minun sydän särjetään.
parempi ,kuin laitaa lukon sydämmeen ja
viskaa-avaimen menemään,että sinne ei enää kukaan pääse.
eikä itse laske enää ketään sydämmeensä.- <<<<<
olisi Ihanaa Rakastua.seurustella.Olla Kihloissa.ja reissata Ympäri maailmaa austraaliasta Brasiliaan ja Brasila-venezuela tourilla Myös ja sitten Käydä katsomassa Botafogo-santos 3-2 peli Maracanalla ja Gremio-Botafogo 1-2
- <<<<
<<<<< kirjoitti:
olisi Ihanaa Rakastua.seurustella.Olla Kihloissa.ja reissata Ympäri maailmaa austraaliasta Brasiliaan ja Brasila-venezuela tourilla Myös ja sitten Käydä katsomassa Botafogo-santos 3-2 peli Maracanalla ja Gremio-Botafogo 1-2
JA SEURATA JALKAPALLOA BRASILIASSA 4 PELIÄ
BOTAFOGO-GREMIO 3-2
SANTOS-GREMIO 3-2
VASCO DA GAMA - RIVER PLATE 5-1 JA SITTEN ELÄMÄNSÄ NAISEN KANSSA VIETTÄÄ AIKA FORTALEZASSA - <3 <3
<<<< kirjoitti:
JA SEURATA JALKAPALLOA BRASILIASSA 4 PELIÄ
BOTAFOGO-GREMIO 3-2
SANTOS-GREMIO 3-2
VASCO DA GAMA - RIVER PLATE 5-1 JA SITTEN ELÄMÄNSÄ NAISEN KANSSA VIETTÄÄ AIKA FORTALEZASSAOlen rakastunut ihanaan mieheen ja hän antaa merkkejä kiinnostuksesta, mutta en vaan saa häntä syttymään muuten, tahtoisin koskettaa, olla lähellä, mutta en voi. On monta estävää asiaa, joita en jaksa nyt valottaa, olen myös yrittänyt unohtaa ja päästä yli hänestä mutten vaan pysty. Se polttaa rintaa, saa sydämen hakkaamaan, välillä masentaa........! Elämä on !
- Nature75
Kuulemma kokeilemisen arvoinen asia olisi.
Mutta se on eri asia kehen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1281256
- 1181078
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap97904- 112828
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa270774- 48695
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi18677- 42615
- 49589
- 25565