Jerezz on sitten monelle tallille ja kuskille näytön paikka, onhan tämä tämänkauden ensinmäinen ns. perinteisellä radalla ajettava kisa, josta talleilla ja kuskeilla on kokemusta "huru mykket"!!! Jos Mikan hyvät esitykset ja sijoitukset jatkuvat myös täällä, niin silloin voi todeta, että hän on paikkansa motogp-luokkaan jo hankkinut ja tietysti toivotaan menestystä.....
Näytön paikka
4
468
Vastaukset
- takapakkiakin
Mikan erinomaiset tulokset kahdesta kilpailusta on huomattu englanninkielisilläkin sivustoilla. Povaavat Mikaa punaisen pyörän sarviin ensi kaudeksi, mikäli Haayden ei paranna suorituksiaan. Mutta että Jerezissä kolmas peräkkäinen napakymppi Mikalle...no, toivotaan!
- mara--mulkero
...että se kunnon lippa tulee nyt. Kausi ja koipi pakettiin...
- zalakähmä
mara--mulkero kirjoitti:
...että se kunnon lippa tulee nyt. Kausi ja koipi pakettiin...
Itse kun olen sen verran särkenyt paikkojani motukka kisoissa ja kelkalla ( TT-RR-MC ) 29X luut poikki 2X opetellut uudestaan kävelemään 11X kertaa leikattu, niin luulen tietäväni mitä kipu on. Älä hyvä "mies" toivo vakavaa loukkaantumista kenellekkään, tollasta vois joku luulla pelkureiden puheiksi.
- närreet
zalakähmä kirjoitti:
Itse kun olen sen verran särkenyt paikkojani motukka kisoissa ja kelkalla ( TT-RR-MC ) 29X luut poikki 2X opetellut uudestaan kävelemään 11X kertaa leikattu, niin luulen tietäväni mitä kipu on. Älä hyvä "mies" toivo vakavaa loukkaantumista kenellekkään, tollasta vois joku luulla pelkureiden puheiksi.
Älä tuosta häiriköstä välitä, eihän tervejärkinen ihminen voi edes vittuillessaan päästää tuollaisia kommentteja, mitä tämä katkera häiriintynyt häirikkö...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 205024
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r21922Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1361260Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121200- 941153
- 931074
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike17873viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.168825En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61733Vappu Pimiä jakoi kuvia Maajussille morsian -kuvauksista! Seuraajalta tärkeä toive: "Voi miten..."
Tätä kyllä kannattaa toivoa! Vappu Pimiällähän on tunnetusti myös sormensa pelissä näissä rakkausjutuissa ja hän toimii25709