Näytön paikka

mmm

Jerezz on sitten monelle tallille ja kuskille näytön paikka, onhan tämä tämänkauden ensinmäinen ns. perinteisellä radalla ajettava kisa, josta talleilla ja kuskeilla on kokemusta "huru mykket"!!! Jos Mikan hyvät esitykset ja sijoitukset jatkuvat myös täällä, niin silloin voi todeta, että hän on paikkansa motogp-luokkaan jo hankkinut ja tietysti toivotaan menestystä.....

4

504

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • takapakkiakin

Mikan erinomaiset tulokset kahdesta kilpailusta on huomattu englanninkielisilläkin sivustoilla. Povaavat Mikaa punaisen pyörän sarviin ensi kaudeksi, mikäli Haayden ei paranna suorituksiaan. Mutta että Jerezissä kolmas peräkkäinen napakymppi Mikalle...no, toivotaan!

• mara--mulkero

...että se kunnon lippa tulee nyt. Kausi ja koipi pakettiin...

• zalakähmä
        mara--mulkero kirjoitti:

...että se kunnon lippa tulee nyt. Kausi ja koipi pakettiin...

Itse kun olen sen verran särkenyt paikkojani motukka kisoissa ja kelkalla ( TT-RR-MC ) 29X luut poikki 2X opetellut uudestaan kävelemään 11X kertaa leikattu, niin luulen tietäväni mitä kipu on. Älä hyvä "mies" toivo vakavaa loukkaantumista kenellekkään, tollasta vois joku luulla pelkureiden puheiksi.

• närreet
        zalakähmä kirjoitti:

Itse kun olen sen verran särkenyt paikkojani motukka kisoissa ja kelkalla ( TT-RR-MC ) 29X luut poikki 2X opetellut uudestaan kävelemään 11X kertaa leikattu, niin luulen tietäväni mitä kipu on. Älä hyvä "mies" toivo vakavaa loukkaantumista kenellekkään, tollasta vois joku luulla pelkureiden puheiksi.

Älä tuosta häiriköstä välitä, eihän tervejärkinen ihminen voi edes vittuillessaan päästää tuollaisia kommentteja, mitä tämä katkera häiriintynyt häirikkö...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua

Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä
      Äänekoski
      75
      1430
    2. Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa

Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.
      Maailman menoa
      248
      1342
    3. Martina lähdössä Ibizalle

Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      154
      1116
    4. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      255
      1098
    5. Avustikset peruttu.

Aettokosken ampuraan rahat otettu poekkeen valtiolle.
      Suomussalmi
      51
      795
    6. 65
      774
    7. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      62
      757
    8. Miksi mies tuntee näin?

Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui
      Ikävä
      39
      738
    9. Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg

parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤
      Ikävä
      44
      711
    10. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      30
      647
    Aihe