mitenkäs on

mikhaildenisov

Vapun vietto alkanu ja mitä tulee jatkoss?

13

379

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ja luultavasti

      jatkuukin ellei tee asialle jotain:)

      • parin kilon taikinan munkkeja, just sain viimeiset pois padasta.Puutarhakalusteet on rahdattu pihaan, ja olen kutsunut ystävät munkkikahveille puolilta päivin. Simaakin on ämpärillinen. Mutta valitettavasti ei mitään vahvempaa. Näillä se on vappuilo irrottava, tai sitten ei!


      • mikhaildenisov

        mukaan on Suomessa ollu rauhallinen Vapun-aatto, "routa piti porsaat kotona"!


      • Ilma mitä ihanin
        mikhaildenisov kirjoitti:

        mukaan on Suomessa ollu rauhallinen Vapun-aatto, "routa piti porsaat kotona"!

        Radiouutisten mukaan poliisi oli kyllä työllistetty koko maassa. Mitään isompaa häslinkiä, ei onneksi. Mitenkäs lahden toisella puolella? Saivatko suomitytöt ja pojat paheksuntaa osakseen, vai osasivatko käyttäytyä?


      • Tellastiina
        marja-liisa41 kirjoitti:

        parin kilon taikinan munkkeja, just sain viimeiset pois padasta.Puutarhakalusteet on rahdattu pihaan, ja olen kutsunut ystävät munkkikahveille puolilta päivin. Simaakin on ämpärillinen. Mutta valitettavasti ei mitään vahvempaa. Näillä se on vappuilo irrottava, tai sitten ei!

        Munkit on paistettu. Kuinkas monta munkkia sinulle parin kilon taikinasta tuli? Siis teitkö tosiaan kahden jauhokilon taikinan? Minä tein seitsemän desin liemeen taikinan, jauhomäärästä en tiedä, mutta 38 kappaletta siitä tuli munkkeja ja aivan tarpeeksi niissäkin oli tekemistä. Vappuna kuitenkin niitä on aina vaan tehtävä. Hyvää vapun jatkoa kaikille!


      • mikhaildenisov
        marja-liisa41 kirjoitti:

        parin kilon taikinan munkkeja, just sain viimeiset pois padasta.Puutarhakalusteet on rahdattu pihaan, ja olen kutsunut ystävät munkkikahveille puolilta päivin. Simaakin on ämpärillinen. Mutta valitettavasti ei mitään vahvempaa. Näillä se on vappuilo irrottava, tai sitten ei!

        simassa on riittävästi %;eja!


      • mikhaildenisov
        Tellastiina kirjoitti:

        Munkit on paistettu. Kuinkas monta munkkia sinulle parin kilon taikinasta tuli? Siis teitkö tosiaan kahden jauhokilon taikinan? Minä tein seitsemän desin liemeen taikinan, jauhomäärästä en tiedä, mutta 38 kappaletta siitä tuli munkkeja ja aivan tarpeeksi niissäkin oli tekemistä. Vappuna kuitenkin niitä on aina vaan tehtävä. Hyvää vapun jatkoa kaikille!

        kuuluu vappuun,empä tienny!Normaalistihan ne ovat amerikkalaisten poliisien pää-ruokaa!


      • mikhaildenisov

        Tukholman keskustassa oluet ottamassa(ja vappu- puheita kuulemassa)siellä oli paljon suomalais-turisteja!


      • mikhaildenisov
        Ilma mitä ihanin kirjoitti:

        Radiouutisten mukaan poliisi oli kyllä työllistetty koko maassa. Mitään isompaa häslinkiä, ei onneksi. Mitenkäs lahden toisella puolella? Saivatko suomitytöt ja pojat paheksuntaa osakseen, vai osasivatko käyttäytyä?

        vaikka meitä on niin monta täällä(675 000) suomalaista tällä hetkellä!


    • 1947

      varressa. Istutuksia vielä. Vuorimänty ja rhodo saivat paikan. Tuli käytyä lehdenhakulenkillä km.n päässä. Nautitaan vaan elämästä.

      • mikhaildenisov

        nuo sisäkasvit,ei sovi lapio käteen!


    • yxitypy evk

      Istuttiin illalla nuotiolla toppavaatteet päällä, pipot päässä, ja hanskat kädessä. Siinä sitten juotiin kylmää olutta ja siiderä. Naurettiin ,laulettiin ja saunottiin. Sellanen oli vappu tundralla. Tänään vaan levähdetään, ja huomennahan se on sitten ohi :=))

      • mikhaildenisov

        olla mutta ei pidä palella,karvamyssy vain päähän ja sitten toteja naamaan!


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1323
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      841
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      650
    4. 50
      567
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      11
      481
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      454
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      150
      422
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      397
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      368
    Aihe