Vapun vietto alkanu ja mitä tulee jatkoss?
mitenkäs on
13
379
Vastaukset
- ja luultavasti
jatkuukin ellei tee asialle jotain:)
parin kilon taikinan munkkeja, just sain viimeiset pois padasta.Puutarhakalusteet on rahdattu pihaan, ja olen kutsunut ystävät munkkikahveille puolilta päivin. Simaakin on ämpärillinen. Mutta valitettavasti ei mitään vahvempaa. Näillä se on vappuilo irrottava, tai sitten ei!
- mikhaildenisov
mukaan on Suomessa ollu rauhallinen Vapun-aatto, "routa piti porsaat kotona"!
- Ilma mitä ihanin
mikhaildenisov kirjoitti:
mukaan on Suomessa ollu rauhallinen Vapun-aatto, "routa piti porsaat kotona"!
Radiouutisten mukaan poliisi oli kyllä työllistetty koko maassa. Mitään isompaa häslinkiä, ei onneksi. Mitenkäs lahden toisella puolella? Saivatko suomitytöt ja pojat paheksuntaa osakseen, vai osasivatko käyttäytyä?
marja-liisa41 kirjoitti:
parin kilon taikinan munkkeja, just sain viimeiset pois padasta.Puutarhakalusteet on rahdattu pihaan, ja olen kutsunut ystävät munkkikahveille puolilta päivin. Simaakin on ämpärillinen. Mutta valitettavasti ei mitään vahvempaa. Näillä se on vappuilo irrottava, tai sitten ei!
Munkit on paistettu. Kuinkas monta munkkia sinulle parin kilon taikinasta tuli? Siis teitkö tosiaan kahden jauhokilon taikinan? Minä tein seitsemän desin liemeen taikinan, jauhomäärästä en tiedä, mutta 38 kappaletta siitä tuli munkkeja ja aivan tarpeeksi niissäkin oli tekemistä. Vappuna kuitenkin niitä on aina vaan tehtävä. Hyvää vapun jatkoa kaikille!
- mikhaildenisov
marja-liisa41 kirjoitti:
parin kilon taikinan munkkeja, just sain viimeiset pois padasta.Puutarhakalusteet on rahdattu pihaan, ja olen kutsunut ystävät munkkikahveille puolilta päivin. Simaakin on ämpärillinen. Mutta valitettavasti ei mitään vahvempaa. Näillä se on vappuilo irrottava, tai sitten ei!
simassa on riittävästi %;eja!
- mikhaildenisov
Tellastiina kirjoitti:
Munkit on paistettu. Kuinkas monta munkkia sinulle parin kilon taikinasta tuli? Siis teitkö tosiaan kahden jauhokilon taikinan? Minä tein seitsemän desin liemeen taikinan, jauhomäärästä en tiedä, mutta 38 kappaletta siitä tuli munkkeja ja aivan tarpeeksi niissäkin oli tekemistä. Vappuna kuitenkin niitä on aina vaan tehtävä. Hyvää vapun jatkoa kaikille!
kuuluu vappuun,empä tienny!Normaalistihan ne ovat amerikkalaisten poliisien pää-ruokaa!
- mikhaildenisov
Tukholman keskustassa oluet ottamassa(ja vappu- puheita kuulemassa)siellä oli paljon suomalais-turisteja!
- mikhaildenisov
Ilma mitä ihanin kirjoitti:
Radiouutisten mukaan poliisi oli kyllä työllistetty koko maassa. Mitään isompaa häslinkiä, ei onneksi. Mitenkäs lahden toisella puolella? Saivatko suomitytöt ja pojat paheksuntaa osakseen, vai osasivatko käyttäytyä?
vaikka meitä on niin monta täällä(675 000) suomalaista tällä hetkellä!
- 1947
varressa. Istutuksia vielä. Vuorimänty ja rhodo saivat paikan. Tuli käytyä lehdenhakulenkillä km.n päässä. Nautitaan vaan elämästä.
- mikhaildenisov
nuo sisäkasvit,ei sovi lapio käteen!
- yxitypy evk
Istuttiin illalla nuotiolla toppavaatteet päällä, pipot päässä, ja hanskat kädessä. Siinä sitten juotiin kylmää olutta ja siiderä. Naurettiin ,laulettiin ja saunottiin. Sellanen oli vappu tundralla. Tänään vaan levähdetään, ja huomennahan se on sitten ohi :=))
- mikhaildenisov
olla mutta ei pidä palella,karvamyssy vain päähän ja sitten toteja naamaan!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291323
- 100841
- 75650
- 50567
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa11481ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40454Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m150422Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30397Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;174372- 25368