turuus

mä ku ain olen kuullu et mitä fiksumpi johtaja sitä enempi siit jutella , nii et sitä vaan niist turkulais vitseist . Kuka ny helssinki läisist ku ei tiär mist päi niit oh oikke sinne tulluka ja kaik om niim pirum starist ettei paskal taitu .
2947
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 2

Vanhimmat

Jos et osaa puhua suomea,niin yritä edes pystyä kirjoittamaan sitä.

Äänestä
  • jos se onkin turkulainen ja tai jostain muualta mut kirjottaa turun murteella. ja pilkun jälkeen tulee aina väli. et itekkään osaa kirjottaa. oletan että alat valittaa ku en osaa kirjottaa isoja alkukirjaimia. kyllä muuten kirjotan mut tää suomi24 on nii epä-asiallinen paikka et ku muutkaa ei kirjota ni miks ite vaivautuis. tänne eksyy ne kaikki nyypät jotka itkee joka asiasta. ne kakarat.

Äänestä

Kommentoi aloitusta

Makke kirjoitti:

mä ku ain olen kuullu et mitä fiksumpi johtaja sitä enempi siit jutella , nii et sitä vaan niist turkulais vitseist . Kuka ny helssinki läisist ku ei tiär mist päi niit oh oikke sinne tulluka ja kaik om niim pirum starist ettei paskal taitu .

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu