Turusta lisää ystäviä

Kata*

Moikka! Täällä olisi 22-v rento ja puhelias ulkopaikkakunnalta alunperin kotoisin oleva opiskelijaneito, joka etsii reiluja ja rentoja kavereita Turusta vaikkapa kahville höpöttelemään ja kaupungille käppäilemään. En ole tiukkapipo ja huumorintajua löytyy, mutta jostain syystä en ole saanut aikaiseksi paljon kunnollisia ystävyyssuhteita Turussa.Kirjoittakaa vaikkapa sähköposti tähän niin kirjoittelen takaisin.

10

1239

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mello Nokipallo

      Tässä olisi kanssa opiskelija nuori 18-v tyttö joka asuu Turussa,itekään en ole Turussa syntynyt,nytte olen asunut täällä 3 vuotta : 3 Olen kyl itsekki ehtinyt hyviä ystäviä mut jotenki ne aina katoaa,vaikka olen kuutelija tyyppiä,huumoria on kyllä ja välillä liikaakin >D Kuulostit todella mukavalta ja olisi kiva tutustua suhun paremmin,jos se olisi mahdollista : ) Joten en viiti kirjottaa koko maailmalle mun asioista,joten tossa mun s.posti --> [email protected]

    • purr1

      Moi Kata* Täällä kirjoittelee 24-vuotias vasta Turkuun muuttanut tyttö. Uusia kavereita ja tuttavuuksia kaipaisin myös! Mun sähköpostiosoite on [email protected], joten kirjoittele mulle sinne jos kiinnostaa. Voin sit jatkossa kertoa itsestäni enemmän sähköpostin kautta :)

    • tyttötäältä

      Moi!

      Ootko löytäny jo kavereita? Viestistäs on niin kauan aikaa...Mä kiinnostuin myös, oon 20 v tyttö turun seudulta! :) Onko sulla naamakirjassa profiilia? Oon kans iloinen, hymyilen paljon ja rakastan tilannehuumoria ja naurua. Tykkään monesta musiikista (Coldplay, Until June, Ne-Yo, Onerepublic etc..) ja lumilautailen. Jos kiinnostaa vielä, laita meiliä [email protected]!

    • tytsykka81

      Moi,

      Löysin sun kaverihakuilmotuksen suomi24.fi:stä ja päätin laittaa sulle viestiä. Uusia tuttavuuksia kun ei ole koskaan liikaa.

      Itse olen huomannut netin hyvinkin käyttökelpoiseksi välineeksi uusien ystäien etsinnässä. Aikoinaan itselläni oli sellainen tilanne, että moni kaveri oli vaihtanut paikkakuntaa, osa mennyt naimisiin ja perustanut perheen ja jokunen muu tuttavuus oli vain jäänyt aikojen kuluessa. Kaipasin uusia ihmisiä elämääni, joiden kanssa voisi tehdä kaikenlaista ihan vain hetken mielijohteesta ja ilman monen viikon sopimista etukäteen.

      Olen siis 29-vuotias tyttönen, iloinen, sosiaalinen, avoin ja huumorintajuinen ihminen. Tykkään olla kavereiden kanssa ja touhuta yhdessä kaikenlaista, käydä ostoksilla, leffassa, teatterissa tai vaikka istua kahvilassa jutustelemassa ja parantamassa maailmaa. Ei sen niin ihmeellistä tarvi olla.

      Liikkuminenkin on kivempaa kun on seuraa. Tykkään ulkoilla, käydä salilla ja jumpissa. Nyt kun kevät on tuloillaan, aurinko paistaa ja on mukavan lämmintä, sitä viettää mielellään aikaa ulkona. Meillä on mieheni kanssa vajaa 6 kk:n ikäinen koiranpentu ja senkin kanssa tulee touhuttua kaikenlaista. On kiva seurata sen kehittymistä.

      Muuten päivät menee töiden merkeissä, teen 3-vuorotyötä, välillä on pidempiä työputkia ja toisinaan useampi vapaa vaikka keskellä viikkoa. Vuorotyö sopii mulle hyvin, tykkään sen tuomasta vaihtelusta, ei pääse tylsistymään. Joskus tosin harmittaa kun jää menoja väliin kun on usein viikonloppuisin ja pyhinä töissä. Niinkuin nyt pääsisäisenäkin. Sellaista se on.

      Tässä nyt jotain musta alkuun. Laittele viestiä osoitteeseen [email protected] jos haluat tutustua paremmin ja saada uusi ystäviä. Mukavaa kevään aikaa sulle!

      Outi

      • kirsikkaa20

        Mä oon kanssa Turussa asuva 20 vuotias neitonen. Uudet ystävät olis enemmän kuin tervetulleita :) Oon luotettava,rehellinen ja iloinen tyyppi. Ja ehdottomasti kuuntelija tyyppi. Olisi mahtavaa löytää ihminen kaikkiin kivoihin juttuihin seuraksi! :)

        [email protected]


    • waaat

      ketju ylös!
      toimintaa ja kavereita turusta kaipailee nyt 22v poju. huumorimiehiä taidan olla ja urheilu, leffat ja jutskailu nyt kai ainakin kiinnostaa.

      onko täällä ketään mitään?
      =)

      • Noraaaaa

        Täällä on kohta 20-vuotta täyttävä turkulaistunut nuori neito, olen asustellut vähän reilu vuoden turussa mutta en ikävä kyllä ole vielä saanut täältä ystäviä. Joten uudet ystävät olis enenmän kun tervetulleita tännekkin suuntaan!:)
        Oon aika urheilullinen tapaus, joten tykkään viettää paljon aikaa liikunnan parissa. Ja toki shoppailu kuuluu myös tämän tytön lempipuuhiin, heh.
        Oon tosi positiivinen, iloinen, sponttaani, rehellinen, luotettava ja huumorintajuinen tyttö, joka on siis hyvää seuraa vailla!:)


      • waaat
        Noraaaaa kirjoitti:

        Täällä on kohta 20-vuotta täyttävä turkulaistunut nuori neito, olen asustellut vähän reilu vuoden turussa mutta en ikävä kyllä ole vielä saanut täältä ystäviä. Joten uudet ystävät olis enenmän kun tervetulleita tännekkin suuntaan!:)
        Oon aika urheilullinen tapaus, joten tykkään viettää paljon aikaa liikunnan parissa. Ja toki shoppailu kuuluu myös tämän tytön lempipuuhiin, heh.
        Oon tosi positiivinen, iloinen, sponttaani, rehellinen, luotettava ja huumorintajuinen tyttö, joka on siis hyvää seuraa vailla!:)

        toivottavasti tätä vielä joku lukee :)
        laitatko meikäpojalle viestiä [email protected] niin voidaan vaihtaa meseosotteita tai jotain.
        muutkin saa ilmoittautua.


      • kjhjg
        waaat kirjoitti:

        toivottavasti tätä vielä joku lukee :)
        laitatko meikäpojalle viestiä [email protected] niin voidaan vaihtaa meseosotteita tai jotain.
        muutkin saa ilmoittautua.

        Uudet tuttavuudet olisivat tervetulleita. :) Olen 24-vuotias tyttö ja asunut Turussa puolisen vuotta. Saa laitaa viestiä kaikki kaveria kaipaavat [email protected]


      • mmooi
        kjhjg kirjoitti:

        Uudet tuttavuudet olisivat tervetulleita. :) Olen 24-vuotias tyttö ja asunut Turussa puolisen vuotta. Saa laitaa viestiä kaikki kaveria kaipaavat [email protected]

        Täällä ois tänä vuonna 19-vuotta täyttävä nuori nainen Turusta. Uudet tuttavat, kaverit ja ystävät olisivat tervetulleita myös tänne. Olisi kiva saada seuraa lenkille, kahville ja shoppailemaan. :)

        Toivottavasti täällä käy vielä joku. Jos kirjoittelette ensin tänne ja sitten vaihdetaan sähköpostiosotteita. :)


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      3
      1333
    2. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      16
      989
    3. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      18
      986
    4. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      13
      949
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      4
      924
    6. En koskaan

      Aliarvoinut, nauranut/pitänyt pilkkana, tai ajatellut mitään negatiivista sinusta. Jos nämä asiat uskot ja luotat sen v
      Ikävä
      49
      870
    7. 3
      840
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      2
      831
    9. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      4
      829
    10. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      1
      828
    Aihe