Lasi box!!!! Todella ala arvoista toimintaa. Luvattiin tulla mittaamaan lasit ja antaa hinta arvio(olisin ottanut lasit). Ketään ei näkynyt eikä kuulunut. Henkilökohtaisesti BOIKOTTIIN koko paikka.Yrityksellä vissiin liikaa rahaa kuin 5090 euron kauppa ei kiinnostanut.Soitin Porvooseen ja lupasivat tulla 2 viikonpäästä mittaamaan ja tulivat/kaupat tehtiin!
Lasi box
v***uuntunut
3
2190
Vastaukset
- ja tyytyväinen oon
Oisit mennyt heti Nikkilän S-Marketin Silmäasemalle. Olisit saanut lukusellaiset heti mukaan.
- .........
olisi varmaan ne lukulasitkin olleet vanhat...ruokaa löytää joka kauppa kerralla vanhaa...mut eipä mulla oo asiaa koko sipooseen..
- asiakkaassa
kun tänne kirjoittelet. niin osta lasit vaikka honolulusta. Onhan sussa jotain hämminkiä, jos olet asiallinen ja reilu niin sullekin ollaan. Ja voihan vastapuolella olla jokin pätevä syy, josta olet nyt niin loukkaantunut. Hyvää kesää sulle ja pidä lasit kii !!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2663348Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.831508- 661213
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra1991049- 551015
Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta
"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:49961- 63951
- 42797
- 47772
- 113726