Muurari,ammattimies

Talli

Niin,se on ammttiryhmä jossa työn jälki on ainoa mittari ammattitaidosta.Työhön käytetty aika on toinen mutta harva kysyy,kauanko tuohon meni ? Ainoa huono puoli on se että valinta ammattimiesten välillä täytyy tehdä lähes aina pelkkien puheiden perusteella. Vakuuttava,puhelahjoilla varustettu kaveri voi siis johdattaa harhaan.Näin on käynyt kerran. En tahtoisi sen toistuvan. Suositelkaa,Please,Kehä kolmosen pohjoispuolella tarvitaan autotallin ulkoseinään n.parituhatta tiiltä hyvin muurattuna.. Tiilet on paikalla ja laastia tilataan tarpeen mukaan..

15

1552

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tehdään mm

      sisälle koristeseiniä ja niissä nimenomaan haetaan tettyä särmikkyyttä ja vinoutta että tulos olisi haluttu. Tuo hyvin muurattu tarkoittaa millintarkkaa mittaamista ja on aika niuhotusta ja sivistyksen puutetta vaatia sitä ammattimieheltä joka haluaa että kädenjälki näkyy pitkään.

      • olla vastaamatta

        Jos ei ymmärrä asiaa.Kyllä ammattimiehen jälki on syytä näkyä vaikka autotallikin on kyseessä.Nämä vinoontekijät kun ei pysty tekemään lankojen kanssa ja käyttävät sopimatonta laastijäykkyyttä niin jälki on juuri sitä "tarkoituksella" notkoseinää joka täytyy sitten rapata. Anna areena ammattimiehille tai sen tarvitsijoille.Tiedän yhden muurarin mutta kaukana on kehä kolmoselta.Toivotaan että löytyy !


    • mä sitten huomenna

      pyytää huippulaatua ja sit kun sitä annetaan on oltava valmis maksaan siitä. silloin yleensä alkaa poru asiakkaalta, kun ruvetaan euroista puhuun. voiks tää maksaa tosiaan näin paljon. hohhoijaa...

      • S5ervo5

        SK&VV Rakennus Ky 0405781626


      • niin ja todella

        näitä persaukisia rakentajia joilla rahat menneet päätaloon,,niin sitten pitäisi saada autotalli ilmaiseksi hyvä niin. Tekisivät itse niin ei tarvitse rutista notkoselistä eikä langoista. T: nimm, uuraan sinulle valittajalle takuutyönä 2,10 euroa Alvv kappale,katsoskun ei koskaan saa ladan hinnalla mersua kuules köyhä.


      • köyhälistöläinen
        niin ja todella kirjoitti:

        näitä persaukisia rakentajia joilla rahat menneet päätaloon,,niin sitten pitäisi saada autotalli ilmaiseksi hyvä niin. Tekisivät itse niin ei tarvitse rutista notkoselistä eikä langoista. T: nimm, uuraan sinulle valittajalle takuutyönä 2,10 euroa Alvv kappale,katsoskun ei koskaan saa ladan hinnalla mersua kuules köyhä.

        Mitä se uuraus on? Entäpä Alvv?


      • hmm..

        että maksukykyisiä rakentajiakin on olemassa. Ja useimmiten heillä on laadukkaimmat talot.Häh..


      • vilma-anniikki

        Niin,oletko tietoinen että yleensä laataua arvostavat maksavat mieluusti kovemman hinnan, niin taloista,autoista,wiskistä,lomasta jne. Älä sotke asioita täällä palstalla niin kauan kuin hintojen tinkaamista ei ole tapahtunut. Minä ainakin maksan mieluusti tiiliseinästä joka miellyttää minua koko elämän ajan,kuin pihtaan tekovaiheessa teettämällä jollain hunsvotilla alehintaan.Luultavasti viestiketjun aloittajalla on samat pyrkimykset !


      • noilla hinnoilla
        niin ja todella kirjoitti:

        näitä persaukisia rakentajia joilla rahat menneet päätaloon,,niin sitten pitäisi saada autotalli ilmaiseksi hyvä niin. Tekisivät itse niin ei tarvitse rutista notkoselistä eikä langoista. T: nimm, uuraan sinulle valittajalle takuutyönä 2,10 euroa Alvv kappale,katsoskun ei koskaan saa ladan hinnalla mersua kuules köyhä.

        voit joutua olemaan siellä useamman vuoden. Taidan muurata itse, tuleepahan kerralla hyvä, vaikka aikaa menee pidempään.


      • tuota...
        noilla hinnoilla kirjoitti:

        voit joutua olemaan siellä useamman vuoden. Taidan muurata itse, tuleepahan kerralla hyvä, vaikka aikaa menee pidempään.

        uskot itsekkään!


      • asia koska
        tuota... kirjoitti:

        uskot itsekkään!

        ei kukaan niin hullu ole että maksaa sinulle moisia hintoja.


      • nuo jutut
        köyhälistöläinen kirjoitti:

        Mitä se uuraus on? Entäpä Alvv?

        sellasen vanhankansan juoppomuurarin kirjoittamia.
        Sellasilta loppuu työt viimeistään nyt.


    • Jaromer

      on näköjään ongelma näillä palstoilla.Viestiketjun aloittaja ei nähdäkseni ole hintaa pitänyt ensisijaisena kriteerinä,pikemminkin laatua. Kyllä nämä provokatiiviset kirjoittelijat ovat maan vaiva.Pahinta on se että he eivät omaaa hajuaan,eikä yököttävää oloaan tunnista millään tavoin.Täällä se on kyllä helposti tunnistettavissa,mutta heidän täytyy tunkea joka osastolle oksentelemaan sivistyneiden ihmisten sekaan.Onneksi joku asiallinen on seassa. Hyvää kesää ja rakentamista vain kaikille !

      • muurari80

        moi! voitaisiin tulla muuraamaan autotallisi.kokemusta on n.10v. tiilihinta sis. apurin. ilmoittele jos kiinnostaa niin jutellaan tarkemmin. [email protected]


    • muuraamaan

      ja jälki jota olen tehnyt on kyllä aina tähän asti kelvannut.
      jos vielä tarvitset muuraria niin ota yhteyttä.
      050-5505815/sami

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      130
      9962
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      52
      2901
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      178
      2690
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      2074
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1834
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      16
      1657
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1562
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      16
      1520
    9. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      13
      1518
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1348
    Aihe